Zwanger worden na miskraam

Gefeliciteerd Prissssie en Melissa!!! Super goed nieuws!!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden na mijn miskraam van 7 weken geleden. En nee ook niet zwanger :(. Gelukkig mag ik volgende week naar de fertiliteitsarts

Dat is wel raar inderdaad Nikki. Goed dat je naar de f.kliniek gaat. Temp jij ook? Ik deze dan hoog of laag? Ik hoop dat er wat uit komt. Wanneer heb je de afspraak?

Melissa, wat doet jouw bericht mij heel erg goed! Mijn temperatuur was vorige maand aan de hoge kant en daarom moest ik deze maand nog temperaturen van acupuncturist.  Ik wil het ook meer gaan loslaten.  Ik ben echt zo benieuwd. . Ik wil het zo graag.. ben zo bang weer teleurgesteld te worden.. het is inderdaad nog geen vrijdag. . Bedankt

Dankje ;) mijn temperatuur is de hele meestal stabiel 37.0 na de eisprong. met af en toe een schommeling naar 37.1 en 36.9 . En als ik ongesteld werd dan viel deze meestal terug naar 36.7 of 36.8.  Ik heb ook overlegd met de acupuncturist toen en de kliniek of ik mocht stoppen want ik was er zo op gefocust en zoveel mee bezig.  Zal misschien fijn zijn als je dat ff kan laten allemaal en lekker ff weg gaan met zijn 2en. Ff lekker eruit...

Mijn temperatuur schommelt nogal.. daar wilde de acupuncturist ook aan gaan werken. Deze maand gaat het al beter.. heb wel een daling gehad 37.3 naar 36.8 en toen weer 37.2 toen 37.0 en 37.1 en nu 36.9.

Dat schommelt wel heel erg inderdaad.

Acupunctuur kan er bij helpen inderdaad maar wat ik had was dat door de spanning mijn temperatuur alle kanten op ging. Daarvoor was mijn temperatuur redelijk stabiel. Dus de spanningen doet ook veel aan je temperatuur.  Je moet misschien iets gaan zoeken waarbij je ontspanning krijgt. Dat kan veel doen in je temperatuur.

Ja dat klopt. Had ook blokkades in mijn buik. Deze moesten eerst weg. Het kan komen door spanning. . Ik weet niet hoe ik anders moet/kan doen. Hij is vanaf dat ik acupunctuur doe niet stabiel.  Word nu steeds beter..

Terug
Bovenaan