Zwanger worden na miskraam

Hwt is voor mij de eerste keer dus laten we duimen. Het is zeker spannend!! Ik duim voor ons beide...zou zo fijn zijn he!

Het is niet te geloven... ik heb als het goed is een positieve test! Ik heb nog steeds een hoge temperatuur en had vanmorgen een vaag streepje op de zwangerschapstest . Ik durf het bijna niet te hopen dat het zo is... ik test morgen weer een maak dan ook een afspraak bij de kliniek. Ik wil weten of het echt zo is. Spannend allemaal hoor...

Hi lieve meiden, ik had vanmiddag een positieve test in handen! De 4e ronde na miskraam. Vind het wel erg spannend maar gaan van het positieve uit! Ik duim voor jullie allemaal. Liefs!

Lief Lyn dankjewel... ik ben heel ingetogen blij maar hoop dat ik morgen bij de kliniek mag komen en dan de bevestiging krijg. Dan ben ik echt heel heel heel erg blij!  Leuk dat je nog mee leest...

Hoe is het met jou?

Melissa en Prissie gefeliciteerd! Een dun streepje IS een streepje! Al is het nog super, super pril jullie zijn wel zwanger. R1988, laat dit ook jouw maand worden. Hoop het zo voor je.

Dankjewel Sanne... ik ben zooo blij! Inderdaad nog erg pril maar het is gelukkig gelukt. Nu hopen dat het goed gaat en blijft zitten. En ik duim ook verder voor je R1988 ;)

Terug
Bovenaan