Zwanger worden na miskraam

Succes R1988... ik hoop dat je een manier vind om jezelf wat met rust te geven... het is al rot genoeg allemaal. Je wil verder maar dat lukt maar niet. Is heel frustrerend...

R1988 is je temp nog goed? Je hebt vast getempt! Ik kon het ook niet laten en bij mij was deze gelukkig nog hoog. Ik ben nog heel onzeker en bang dat het mis gaat. Iedere keer als ik naar de toilet ga ben ik ook bang dat ik ga bloeden enzo

Ik heb 17 maart mijn eerste echo. Ik vind het heel spannend. En ik kan de dagen wel vooruit kijken!

Hoe gaat het met de rest?  Wanneer zijn jullie NODdagen ?

Oh fijn het is nog hoog... nu hopen dat het verder ook hoog blijft.  Ik duim voor je!  Ik hoop dat het je helpt om een beetje rust te krijgen... succes morgen...

Allereerst Prisssie en Melissa: gefeliciteerd! De komende tijd zal vast heel spannend voor jullie zijn!

R1988: wat vervelend dat je nu in zo'n onzekere tijd zit, wanneer moet je naar de HA?

Ik kreeg zelf dinsdag wat buikkrampen en gisteren nog wat meer en wat bloedverlies. Dit had ik totaal nog niet verwacht, omdat ik 1,5 week mijn ovulatie gehad heb volgens de gyn. Zelf had ik hem pas zaterdag of zondag verwacht. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan een menstruatie eerder komen of is het toch een innestelingsbloeding?

Terug
Bovenaan