Zwanger worden na miskraam

Heb een doorverwijzing gekregen naar gynaecoloog.  Kan bloedprikken wanneer ik dat wil. Heb formulier om bloed te prikken.  Wil wachten tot na het weekend.  Heb ook afspraak staan om met iemand te praten.

Emsie ik weet niet hoeveel bloed je bent verloren. Ik heb nooit innestelbloed gehad. Ik ben bang dat je het toch moet af gaan wachten.hoe moeilijk dat ook is. Wanneer is je NOD?

Hoe is het gegaan R1988 bij de ha

Oh ik zie nu je bericht R1988... stond alweer op de volgende pagina.  Fijn dat er goed naar je geluisterd is. Ik ga denk ik ook weer een afspraak maken om gewoon ff te praten. Ik ben best gespannen van alles.

Wie weet wordt je niet ongesteld en kunnen ze gelijk je bloed testen na het weekend op een zwangerschap! En hopelijk krijg je een beetje rust van alles ...

R1988: fijn dat je met iemand kunt praten! Hopelijk kun je een beetje je rust daarin vinden. Ook heel fijn dat je serieus genomen bent en dat er vervolgstappen ondernomen kunnen worden!

Melissa: het lijkt ondertussen behoorlijk op een menstruatie qua bloedverlies. Heb gisteren en vandaag ook al de hele dag last van m'n buik, normaal heb ik dat niet zo tijdens mijn menstruaties. Mijn NOD... als ik uitga van 28 dagen en dat alles weer op regel is, moet ik de 12e ongesteld worden. Heb voor mijn zwangerschap geschommeld tussen cyclussen van 26-30 dagen. De gyn zei 2 weken geleden dat ik een paar dagen later zou moeten ovuleren, dus nu dus 1,5 week wsl na ovulatie 'ongsteld' oid. Heb stiekem al wel een vroege test gedaan, maar deze was negatief. Moet zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap pas na 5 weken echt een duidelijke positieve test in handen had.

Ik zit helaas met het feit dat ik met risicofactoren te maken heb op mijn werk (gasnarcose en röntgenstraling) en dat ik daarom extra voorzichtig ben en soms (te) vaak test om dingen zeker te weten :)

Ja dat zijn ook wel dingen waar je voorzichtig mee moet zijn... 1.5 wel na je ovulatie kan natuurlijk maar ja wel te vroeg. Kans is bij een korte cyclus dat er te weinig tijd is voor een goeie innesteling.  Ik heb een cyclus van 26 dagen. Dat was goed genoeg voor een innesteling. Maar als je bijvoorbeeld 20 dagen hebt dan wordt het krapjes. Bij een innesteling verlies je volgens mij maar een beetje bloed.  Maart daarintegen zijn er ook mensen die ongesteld worden en zwanger zijn.  Dus het kan allemaal...

Ja ik vind het wel echt rot, vooral omdat je geen zekerheid kan krijgen en toch met die risico's te maken hebt... hoop dat alles goed gaat, maar ben er bang voor eerlijk gezegd.

Hebben jullie na de miskraam ook meer last van je menstruaties gehad? Ik de eerste keer niet, want dat was super weinig en zo over. Nu heb ik echt de hele dag buikpijn terwijl ik dat nooit zo erg had.

Terug
Bovenaan