R1988: fijn dat je met iemand kunt praten! Hopelijk kun je een beetje je rust daarin vinden. Ook heel fijn dat je serieus genomen bent en dat er vervolgstappen ondernomen kunnen worden!
Melissa: het lijkt ondertussen behoorlijk op een menstruatie qua bloedverlies. Heb gisteren en vandaag ook al de hele dag last van m'n buik, normaal heb ik dat niet zo tijdens mijn menstruaties. Mijn NOD... als ik uitga van 28 dagen en dat alles weer op regel is, moet ik de 12e ongesteld worden. Heb voor mijn zwangerschap geschommeld tussen cyclussen van 26-30 dagen. De gyn zei 2 weken geleden dat ik een paar dagen later zou moeten ovuleren, dus nu dus 1,5 week wsl na ovulatie 'ongsteld' oid. Heb stiekem al wel een vroege test gedaan, maar deze was negatief. Moet zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap pas na 5 weken echt een duidelijke positieve test in handen had.
Ik zit helaas met het feit dat ik met risicofactoren te maken heb op mijn werk (gasnarcose en röntgenstraling) en dat ik daarom extra voorzichtig ben en soms (te) vaak test om dingen zeker te weten 🙂