Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nikki: wat een goed nieuws zeg! Dat is een hele positieve wending Hopelijk hebben we over 2 weken nog veel beter nieuws!
Melissa: Wat fijn dat je al iets hebt kunnen zien op de echo! Hopelijk kun je volgende week op de echo al wat hartactie zien, dat zou fijn zijn!
R1988: Volgens mij lopen wij nu zo'n beetje gelijk qua cyclus. Mag ik trouwens vragen wat de acupunctuur in dit geval inhoud? Meer in balans komen en je lichaam voorbereiden op een zwangerschap? Ik heb in het verleden ook regelmatig acupunctuur gehad voor allergieën en dergelijke, maar wist niet dat het hierbij ook aan kon bijdragen!
Kirby: bij mij kwam de eerste keer na miskraam na 5 weken, de tweede keer kwam 3,5 week na de eerste. Helaas nog niet helemaal goed op de regel (voorheen altijd tussen de 26-30 dagen).
so www: de hoeveelste menstruatie is dit van jou? Ik had 5 weken na de curettage ook maar 2 dagen heel weinig bruinverlies. Tweede menstruatie had ik een dag of 5 ook voornamelijk bruinverlies en 1 dag een beetje roze. Ik was van de week nog bij de HA en die vertelde mij dat het soms wel tot 3 maanden kan duren tot je hormonen weer een beetje op de regel zijn :/
Emsieb het helpt bij het voorbereiden van je lichaam op een zwangerschap en het in balans brengen hiervan. Ik heb gisteren avond en vanochtend een positieve ovulatie test. En temperatuur gaf ook aan dat ik eisprong zou krijgen. Ik hoop dat het deze maand een keer goed gaat. Ik ga na mijn eisprong niet meer temperaturen.