Zwanger worden na miskraam

Rare dag voor jou Melissa.. Gelukkig heb je een lichtpuntje en kun je idd vooruit kijken. Maar toch, ik snap dat je je ook klote voelt vandaag :-*
Ik voelde 2 weken geleden dat hij begon in te dalen. Ik vind het zo bizar dat ik alles zo goed voel. Hij drukt nu wel extra op mijn blaas. Verder is hij gewoon te groot voor mijn buik :) Hij is enorm druk en doet me best pijn..
Maar omg wat is het geweldig om dit mensje te voelen groeien en ontwikkelen in mij. Ik heb t zwaar en t is soms echt afzien, veel harde buiken en voorweeen.. maar tegelijkertijd geniet ik nog steeds en prijs ik me gezegend met dit wonder

Wat mooi Lyn... hopelijk kun je de kleine gauw in je armen sluiten ;) het is ook een zegen. Dat weten we inmiddels doordat we het hebben ondervonden! Hopelijk verloopt het je goed allemaal... spannend hoor!

Lyn het gaat zeker hard!! Ben zo benieuwd hihi.

Ik ga even iets minder op het forum bezig zijn. Zodat ik meer rust heb. Zodra ik meer weet. Negatief of Positief laat ik het jullie weten!

Liefs xx

Doe vooral waat jij je goed bij voelt R1988. De lente komt eraan, zon schijnt :) Dat geeft mij iig wel altijd net wat meer energie.

Succes, heb r alle vertrouwen in dat t gaat lukken binnenkort

XXX

Groot gelijk heb je R1988... ff een time out!

Ik heb er ook alle vertrouwen in bij je, alleen is dat zelf zo moeilijk he...

Kom lekker ff bij en geniet inderdaad ff van het mooie weer ;)

Ik zat idd ook al te denken Melissa! Morgen is ook mijn NOD, R1988 en ik lopen momenteel gelijk xD
Hoe gaat het met jou Melissa? Wanneer heb je weer een echo?

Terug
Bovenaan