Zwanger worden na miskraam

Hey so www: ik was 9+3 zwanger, maar 2 weken ervoor was het vruchtje al gestopt met groeien. Met 10+2 heb ik een curettage gehad :)

R1988: Wat goed! Ik hoop ook voor je dat het deze maand raak is! Ik duim voor je! Ik kijk deze maand nog even af,  het is het een overweging waard om ook te gaan doen!

Lyn, ik weet niet of ik een echo krijg. Denk dat mijn ei al gesprongen is. Vandaag temperatuur stijging 36.8 en gisteren middag ook nog positieve test. Ik hoop het wel natuurlijk.

Probeer nu ook wat luchtiger erover te zijn zodat dit goed zou kunnen gaan.  Mijn man zei eerst ook dat ik nog even moest afwachten. Maar ze gaan toch nog niks doen dus ik dacht dan ga ik wel en zie wel als ik toch zwanger ben dan is het zo. Het geeft mij wat meer rust.

R1988 fijn dat je bij de gynaecoloog terecht kan. Kun je het er ff over hebben een evt kijken.  Dat geeft je misschien ook een beetje rust. Heel veel succes vandaag ;)

Melissa, het ging eigenlijk heel erg goed. Heel positief.  Goede echo gehad. Ze denkt dat ik snel zwanger raak. Als ik binnem halfjaar niet zwanger ben dan kan ik terug komen. Ik ben positief ingesteld :)

Gefeliciteerd met het goede nieuws ;) ik hoop het ook voor je dat je niet meer lang hoeft te wachten... blij dat je een beetje gerust bent nu misschien helpt je dat ook allemaal !

Fijn dat je ook een echo hebt gehad. En die positieve woorden van een professional zijn helemaal fijn!! Goed nieuws joh, en wat Melissa zegt; misschien helpt het ook wel dat je nu gerust gesteld bent

X

PS mijn kindje is inmiddels helemaal ingedaald.. 35+4 nu, tijd vliegt

Wauw Lyn dat schiet mooi op.  Hoe voel je je? Heb je er last van dat de kleine ingedaald is?

Wij hadden vandaag een wat vervelender dagje, vandaag was mijn uitgerekende datum. Ik had nu gewoon een kleine in mijn handen moeten hebben. Vervelend en bizar allemaal. Maar proberen vooruit te kijken en hebben gelukkig weer de kans om vooruit te kijken.

Terug
Bovenaan