Zwanger worden na miskraam

Oh Emsie voor jou dus ook een hele spannende week die er aan komt... ik ga hard duimen voor jullie.

Met mij gaat het lichamelijk wel goed. Genoeg zwangerschapskwaaltjes Geestelijk wat minder. Een rollercoaster van emoties. Verdrietig om het verlies van  Noud en blijdschap om de nieuwe zwangerschap. En angst dat alles maar goed gaat. Daarbij lopen er nog meer dingetjes tegen. En heb steeds zoveel stress. Maar ga weer naar de mw van de week in de hoop dat ik alles beter kan hendelen.  En alles maar een plek kan proberen te geven en hopelijk kan ik gauw gewoon genieten van de zwangerschap.

Ik ga voor jullie heel hard duimen dames... het is jullie ook zo gegund ;)

Dames,

<span style="line-height: 1.5;">Met mij gaat het goed. Heb veel last van mijn rug. Vanochtend getempteratuurd en deze is 37.2.</span>

Ik had ook veel last van mijn darmen. En van mijn buik. Nu gewoon even afwachten.

Hey dames,

Nee ik ben nog niet bevallen :) Mijn lichaam is er wel klaar mee en maakt zich er echt ook al klaar voor, maar mentaal ben ik er nog niet helemaal aan toe..  officieel moet ik ook nog 2 weken dus ik heb nog even.

Het is heel dubbel, ik krijg zin om ons kleintje in mn armen te hebben maar hij zit ook nog zo lekker veilig in mn buik.. maar mijn lichaam trekt het niet veel langer meer (maagzuur, misselijk, bekkeninstabiliteit, kortademig, carpaal tunnelsyndroom, vocht in voeten en onderbenen wat erg pijnlijk is, harde buiken, voorweeen, conditie van een hobbelpaard en heel druk kind dat mij bont en blauw duwt en draait van binnen)

Hoe voel jij je Melissa? Ik snap dat het lastig is om te ontspannen en te genieten, gek dubbel gevoel.. Hopelijk heb je niet teveel stress van buitenaf en kun je je op jezelf focussen. Ik heb trouwens een belly bowl (halve gipsbuik) gemaakt en die ga ik beschilderen met daarin verwerkt de herinnering aan dat er eerst 2 waren..

Spannend emsie en R1988. Goed om van jullie te horen! Ben erg benieuwd en denk aan jullie

Liefs Lyn

Terug
Bovenaan