Zwanger worden na miskraam

pff hij plaatst niet alles.. nog een poging

Vliezen gebroken om 4.45

6.30 weeen

Vanaf 8 uur regelmatig om de 5 min. Maar worden niet sterker. Om 19u naar ziekenhuis voor ctg. Weeen worden sterker dus mag blijven.

Om 20.00 uur 2 cm ontsluiting.. 2 fucking cm nog maar voor een hele dag werk!

Weeen steeds heviger en ik bekaf. Zoveel pijn, ik trek t niet meer en vraag om pijnstilling remifentanil.

Ontsluiting om 22 u 3 cm.. 3!! Dus ik mocht geen remifentanil, alleen ruggeprik. Wilde ik eigenlijk niet maar nog urenlang deze pijnlijke weeen met amper cm verschil kon ook niet.

Dus ruggeprik.. 2 x verkeerd geprikt, erg pijnlijk. Daarna weeen weer wat beter op te vangen. 12 u 4 cm ontsluiting

Man dat schiet niet op. Ik mag niet meer eten want met dit tempo zit er een keizersnee aan te komen..

Weeen verergeren en ineens om 2 uur 8 cm en om half 3 10 cm

Na 10 persweeen waarbij ik het uitgilde van de pijn was hij er

Jezus Lyn wat een horrorbevalling! Gelukkig heb je het nu allemaal achter de rug...

Als eerste gefeliciteerd met de kleine man, ik wens jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe.  Vooral mooie momenten met elkaar ;)

Je zit nu ook in een rollercoaster van emoties. Dit moet je ook allemaal weer verwerken.  En dat snap ik want anders had je nu 2 mooie kindjes gehad.  Maar ja moeder natuur beslist.  Het had zo anders kunnen zijn dat bedenk ik me ook zo vaak maar ik denk dan ook weer maar goed dat mij zelf de keuze bespaard is gebleven. Dat had ik niet gekund.  Maar nu even tijd voor je herstel nemen en met volle teugen genieten van je kleine man!  En verdriet en vreugde liggen dicht bij elkaar dus laat het lekker gaan. Geeft helemaal niks!

Fijn om wat van je te horen ;) ik wens je het allerbeste

Liefs Melissa

Lyn, van harte gefeliciteerd! Maar wat een heftige bevalling heb je achter de rug (ik weet niet of ik alles had willen lezen, haha...  ik moet nog ;-)). Lijkt me ook heftig het besef dat het er nu eigenlijk 2 geweest hadden moeten zijn. Dat zal je waarschijnlijk altijd wel houden, al zullen de scherpe randjes er op den duur van af gaan. Gelukkig heb je in ieder geval 1 gezonde zoon. Laat je emoties vooral toe en probeer te genieten van je kraamtijd. Hopelijk valt de pijn mee.

Saskia, van harte met je zwangerschap! Fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden. Wanneer heb je de 1e echo? Vwb opwekken met medicatie... bij mij hebben die pillen helemaal niks gedaan. Zo zie je dat ieder lichaam anders reageert. Maar mocht het nog eens nodig zijn, dan kies ik gelijk voor curretage.

Maar laat dit gewoon een positief forum zijn en vanaf nu alleen maar mooie berichten met positieve testen en bevallingen ;-).

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi,</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik heb een vraagje zit een beetje in de onzekerheid. Ik ben ongv. 6 weken zwanger gisteren hevige buikkrampen te vergelijken met een menstruatie. Maar vanochtend werd ik wakker met bloedverlies, dit is in de loop van de dag erger geworden. Ik heb de vk al gebeld en die adviseerde om nog even aan te kijken. Heeft iemand dit eerder gehad of herkend dit verhaal? Ik denk dat het helaas een miskraam is.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Zou iemand mij willen uitleggen hoe het gaat als je een miskraam heb?</p>

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi, ik heb een vraagje zit een beetje in de onzekerheid. Ik ben ongv. 6 weken zwanger gisteren hevige buikkrampen te vergelijken met een menstruatie. Maar vanochtend werd ik wakker met bloedverlies, dit is in de loop van de dag erger geworden. Ik heb de vk al gebeld en die adviseerde om nog even aan te kijken. Heeft iemand dit eerder gehad of herkend dit verhaal? Ik denk dat het helaas een miskraam is. Kan iemand mij uitleggen wat het verloop is ?</p>

Thalita, het wil niet altijd zeggen dat bloedverlies een miskraam is. Je zal helaas moeten afwachten. Ik had weer helemaal geen bloedverlies en menstruatiekrampen. Bij 5 1/2 week is het bij mij waarschijnlijk gestopt en uiteindelijk bij 11 weken gecurreteerd. Maar al die tijd nauwelijks bloedverlies gehad.

Ik zou er wel rekening mee houden, het is nog zo pril. Heb je nog zwangerschapssymptonen? Wanneer heb je de 1e echo staan?

Meid, ik duim voor je dat het de innesteling is. Sterkte!

Goeiemorgen dankje voor je bericht.

25 april heb ik een intake en echo.

ik heb veel last van me borsten en voor de rest eigenlijk niet ik voel me ook niet echt zwanger ik heb hiervoor 2 zwangerschappen gehad. Ik heb een dochter van 9 en de vorige zwangerschap ben ik me zoon verloren met 37 weken dat was afgelopen augustus. Zou het misschien te snel zijn geweest?

ik hoop het eigenlijk dat het goed gaat komen maar ik heb er geen vertrouwen in ik bloed aardig veel en heb buikpijn en veel druk beneden

als het zo is hoop ik dat het natuurlijke manier gaat ben het ziekenhuis een beetje zat heb met de vorige zo lange nasleep gehad

Lyn, gefeliciteerd met de geboorte van Tim! Fijn dat je je zoon in je armen kan sluiten! Wat vervelend dat de bevalling niet soepel verlopen is. Hopelijk herstel je snel en kan je lekker genieten van je kleine man. En uiteraard hoeft het andere kindje niet vergeten te worden, daar mag je best verdriet van hebben!

Terug
Bovenaan