Zwanger worden na miskraam

Oh dat klinkt wel een beetje griezelig Emsie... ik hoop dat gewoon alles goed zit en het gewoon je hormoonhuishouding is ofzo.  Maar je wil natuurlijk wel duidelijkheid inderdaad.  Maar laat je ook niet gelijk bang maken door alles wat je vind op het internet.  Ik Google ook altijd alles maar 95% is niet op je van toepassing zeg maar.  Maak je de kop niet gek maar als je twijfelt moet je het wel gewoon ff laten uitzoeken. Dan weet je waar je staat. Succes vandaag bij de HA!

Kom net van de dokter. We hebben eigenlijk alleen gepraat en ze vond het medisch gezien niet nodig om me door te sturen. Heb mijn zorgen geuit en ze zei dat het schijnbaar normaal is wat ik heb. Ik vind het nogal gek, maar goed. Het is eventueel ook mogelijk dat andere organen hier een rol in spelen, maar dan zou het gek zijn dat het cyclus gebonden is en het een beetje dezelfde klachten zijn als die ik vlak na de curettage had.

Nu weer een cyclus afwachten en dan mag ik weer een afspraak maken om te kijken hoe het dan gaat :) Tenzij ik tussendoor klachten krijg, dan moet ik ook even contact opnemen.

Ik weet het niet zo goed, eerlijk gezegd. Ben momenteel nogal emotioneel (door familieomstandigheden), dus eigenlijk is alles al teveel... In het verslag van de gyn stond dat alles normaal eruit zag. De dokter vertelde dat als er iets beschadigd zou zijn geweest ze dat hadden kunnen zien op de echo. Dus wat dat betreft ben ik wel iets geruster, maar het blijft een lastig iets.

Ik vind het wel fijn dat ik over een paar weken terug mag komen, om dan te bespreken hoe en wat. Als het goed is wordt ik over 3 weken weer ongesteld, dus dan mag ik weer. Ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende tijd.

Oh fijn dat het verslag van de gynaecoloog goed was. Dat is een geruststelling.  Maar als je familieomstandigheden hebt die kunnen ook stressvol zijn en gekke dingen met je lichaam doen. Misschien is het inderdaad gewoon onschuldig. Tot nu toe geen slecht nieuws! En over een weekje een ei en kunnen jullie er weer voor gaan. Ik duim met jullie mee ;)

Is inderdaad wel wat geruststellender :) Ik hoop dat het onschuldig is, het maakt me allemaal wel een beetje angstig, eerlijk gezegd.

We zullen het zien over een aantal weken :) Dankjewel!

Terug
Bovenaan