Zwanger worden na miskraam

Jeetje Thalita, wat heftig om met 37 weken een kindje te moeten verliezen. Was die hele zwangerschap al met problemen?

Misschien kan je eerder terecht voor een echo. Zeker met jouw voorgeschiedenis zullen ze daar vast rekening mee houden. Vraag me af dat mocht het een miskraam worden of het te snel is geweest. Je lichaam was er waarschijnlijk weer klaar voor. Maar daar heb je nu ook niks aan.

Meid, heel veel sterkte.

Zie dattie nog steeds nietalles geplaatst had.. boeit ook niet

Wat ik nog zeggen wil..

Bedankt voor de steun, liefde en begrip afgelopen maanden. Ik heb er echt veel aan gehad!

Liefs Lyn

Thalita wat vreselijk om met 37 weken zwangerschap je kind te verliezen... mag ik vragen hoe dat is gekomen?

Ik heb geen ervaring met zo'n vroege miskraam maar zoals Sanne ook zegt het kan van alles zijn. Het beste is denk ik  zo snel mogelijk een afspraak maken met een verloskundige of gynaecoloog.  Om je duidelijkheid te kunnen geven. Deze onzekerheid is ook killing!  Sterkte ;)

Ik zag het Lyn maar we hebben allemaal steun aan elkaar dus geen dank ;)

We wensen je allemaal alle geluk toe en zijn blij voor je. We weten hoe groot deze wens is omdat we dit ook zelf zo wensen. Geniet van de kleine man en maak ook ruimte om te rouwen voor je andere kindje die je anders hadden gekregen.

Liefs Melissa

Lyn gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een pittige bevalling zeg! Geniet van de kraamweek en probeer de bevalling een plekje te geven! Hoeveel weegt hij.

De rest van de dames. Ik heb verder niet echt de berichten gelezen; Sorry!  Wil het echt meer loslaten! Ik denk wel aan jullie!

Liefs xx

Hoi Sanne en Melissa

het was zeker heftig vooral omdat je er na toe leeft. Hij had een groei achterstand waarschijnlijk door trombose in de placenta (ik heb factor 2 mutatie weet alleen niet of dat de oorzaak is) en de gelei word dunner van de navelstreng, hij had er een knoop in en die is zich strakker gaan aantrekken.

De zwangerschap zelf was ook geen pretje ik had veel last van symptomen en voelde me niet lekker. Ik heb die periode ook veel stres gehad.

ik kan gelukkig vrijdag terecht voor een echo. Ik hoop echt dat het geen mk is, ik heb zover ik het weet nog niet verloren maar wel veel bloed en buikpijn en volgends de vk is dit werkelijk een mk omdat ik ook wee achtig gevoel heb gehad

Heftig Thalita, dan ben je al zo ver en gaat het alsnog mis. Fijn dat je iets eerder terecht kan voor een echo. Ben bang dat de verloskundige gelijk heeft als je nu nog steeds buikpijn hebt en bloed verliest. Hoop zo voor je dat het anders is.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

Terug
Bovenaan