Ok.. het verhaal..
Vliezen gebroken om 4.45
6.30 weeen
Vanaf 8 uur regelmatig om de 5 min. Maar worden niet sterker. Om 19u naar ziekenhuis voor ctg. Weeen worden sterker dus mag blijven.
Om 20.00 uur 2 cm ontsluiting.. 2 fucking cm nog maar voor een hele dag werk!
Weeen steeds
En toen moest de placenta nog... zelf proberen, niets. Oxitocine injectje, niets. Nog een oxitocine injectie en flink geduw.. niets..
Pffff gyneacoloog gebeld en OK klaar gemaakt. Ik moest onder narcose en zou er over een kwartier weer zijn.
Op de OK toch besloten t via ruggeprik te doen. Placenta zat zo vreselijk vast.. uiteindelijk gelukt, daarna gecurreteerd en was ipv een kwartier later pas om half 8 weer beneden.
1.5 liter bloed verloren.. veel pijn van die wond en pijn aan mn rug van die
Ik heb zo zitten janken in t ziekenhuis op de OK. En al die zusters maar zeggen dat ze t snapten omdat t zo heftig was.. ik jankte echter omdat ik die andere ineens zo vreselijk miste en mij besefte dat het er anders nu 2 waren.. daar heb ik het toch nog best moeilijk mee. Nu ik t schrijf zit ik weer te janken
We zijn nu weer thuis en t gaat best goed hoor. Tim is echt geweldig, ben zo gek op hem! En sterk dattie is! Dat vernam ik al in de buik maar hij tilt zo zijn hoofd op.
Zet m op dames.. en bedankt voor alle liefde steun en begrip. Ik heb er echt veel aan gehad.. en blijf meelezen xxx