Zwanger worden na miskraam

Hoi,

Ik zit met een aantal vragen en hoop dat 1 van jullie hier misschien iets over weten..

Ik heb vorige week donderdag met 5 weken het vruchtje verloren. 1 dag flink gebloed, en daarna nog 4 dagen bruin gedruppeld. Nu voelde ik sinds eergister avond steekjes in mijn onderbuik wat ik herkende als ovulatie pijn. Ik heb er gister meteen een ovulatie test tegenaan gegooit en die kwam positief uit.

Is dit mogelijk? 9 dagen na een miskraam een eisprong? Ik ben verward

afgelopen week een zwangerschaps test gedaan om te kijken of de hcg uit mn lijf was en die was negatief dus volgens mij kan dat niet de reden zijn dat die ovulatie test positief was.

hoop dat jullie hier iets over weten.

Dames, hoe gaat het met jullie?

Melissa hoe gaat het met jou?

Mijn bod is vandaag of vrijdag temp is vandaag 37.3 vind het zelf een beetje hoog.

Liefs

R1988 goedzo lekker hoge temperaturen ;) dat geeft goede hoop!

Met mij gaat het op zich wel goed.  Ben erg vermoeid en regelmatig misselijk en erg gestrest... morgen de uitslag van de NIPTtest en ben doodsbang. Ik hoop op een goede uitslag en misschien neemt daarna de stress  wat af.  Maar op zich gaat het goed. Het zijn goede zwangerschapssymptomen en het geeft me een geruststellend gevoel dat ik me erg zwanger voel haha.

Ik hoop dat het nu raak is bij je ;) ik duim voor je meid!

Shirley ik zou niet weten of dat kan. Hoe voel je je nu? Zou fijn voor je zijn als je cyclus zo snel herstelt.

Spannend Melissa en R1988! Melissa, hoe lang heb je op de uitslag moeten wachten? Ik hoorde van een kennis dat het langer duurt dan voorheen ivm de grote aanloop. In Nederland geven ze ook niet het geslacht begreep ik (als je dat tenminste wilt weten..).

R1988 kan je je nog inhouden om geen zwangerschapstest te doen? Ik had altijd van die goedkope, vroege testen van Sensitest liggen ;-). Maar je symptomen klinken goed. Mijn duimen draaien alweer hahaha....

Met mij gaat het goed. Inmiddels alweer bijna 29 weken. Onzekerheid blijft als ik de kleine even niet voel. Laatst een ctg laten maken en vorige week een groeiecho gehad en alles was goed. Vrijdag een 3D-pretecho. Ben wel benieuwd.

Al schrijf ik niet vaak meer hier, ik bekijk het forum nog wel dagelijks. Hou me op de hoogte!

Goedemorgen dames, ik heb nu 3 dagen 37.3 en morgen zou uiterlijk mijn nod moeten zijn.

Ik heb geen early test liggen. Misschien had ik anders wel getest denk ik. Verder geen symptomen. Ik had niet verwacht dat mijn temp zo hoog zou zijn omdat hij normaal rond de 37 zit.

Wat spannend Melissa!!

Ik heb alleen nog een ovulatie test liggen can sensitest.

Wat gaat het hard Sanne! Langzaam dichterbij. Leuk hoor die pret echo! Maandag ga ik op vakantie samen met mijn man. Als ik dan nog niet ongesteld ben wil ik testen. Ik ben er niet vanuit gegaan maar krijg nu wel hoop.

Terug
Bovenaan