Zwanger worden na miskraam

Meid, ik hoop het zo voor je. Ziet er wel positie uit. Dat jij tot maandag kan wachten met testen! Ik zou dat echt niet kunnen of ben je bang dat de teleurstelling anders te groot is?

Melissa heb je de uitslag van de nipt binnen? Wat duurt dat wachten lang hè? Kennissen van mij moesten hem opnieuw doen omdat er te weinig dna in het bloed zat.

Ben wel benieuwd naar de pretecho. Hopelijk laat de kleine zich beter zien dan vorige week met de groeiecho. Daar had het steeds zijn/haar handje voor het gezichtje.

Ik ben anders heel bang voor de teleurstelling.

Spannend vandaag he! Super leuk..wisten jullie al wat het geslacht Is?

Normaal zou de temperatuur gaan dalen toch?

Liefs

Hoi dames,

spannend R1988, ik hoop voor je dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt.

Ik kom mij bij jullie aansluiten, ik heb in november vorig jaar een mk gehad met 5,2 wkn en nu weer met 8 wkn ik moet het vanavond opwekken met cytotec en denk dat ik daarna gelijk verder wil proberen zwNger te worden (ben er nog niet helemaal overuit)

liefs denise

Hoi meiden,

Ik ben er eindelijk weer! Kon een aantal weken niet inloggen :(

Lynn gefeliciteerd met de geboorte van je kindje! Hopelijk raakt de horrorbevalling snel op de achtergrond.

R1988 hoe is het vandaag met je? We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.

Voor alle nieuwe meiden; wat vervelend van jullie miskraam :(

Pfffff bij mij is het een doffe ellende geweest......en nog steeds. Na de curettage van 24 jan wilde er maar geen menstruatie komen. Wat bleek; ik heb een te trage schildklier die mijn hele hormoonstelsel plat legt. Dit kan zelfs ook de oorzaak van mijn miskraam zijn. Na vele onderzoeken is mijn schildklier nu stabiel maar mijn lichamelijke klachten hebben nog wel even de tijd nodig

Ondertussen bleef ik wel onder behandeling van de fertiliteitsarts en warempel er waren follikels aan het groeien. Maar helaas was de blijdschap van korte duur want een paar dagen later waren ze ineens verdwenen en is er geen ovulatie geweest. Een paar weken daarna kwam ik in het zkh terecht met helse pijnen in mijn onderbuik. Na diverse onderzoeken bleek ik een baarmoederontsteking te hebben. 2 Verschillende AB kuren voor gekregen die mij volledig lam legden. Ik leek wel een zombie. Gelukkig mocht ik stoppen na 1 week.

Vorige week kwam er een mega follikel te voorschijn en heb ik een eisprong gehad. Daar hebben we natuurlijk zeker gebruik van gemaakt. Ik krijg maandag de uitslag van het bloedonderzoek en dan zou ik ook kunnen testen.

Helaas heeft mijn huisarts vandaag geconstateerd dat ik een burn-out heb :(Er is lichamelijk teveel gebeurd waardoor ik het geestelijk niet meer aan kan. En dan zit ik ook nog eens midden in een verhuizing wat eigenlijk een hele prettige gebeurtenis zou moeten zijn.

Zo dit was even mijn update. Hopelijk kan ik nu weer voortaan inloggen om jullie te volgen!

Liefs Nikki

Wauw Nikki, wat een gebeurtenissen allemaal in zo'n korte tijd wat heftig zeg jeetje.  Ik hoop dat je snel beter voelt.:( sterkte/beterschap!

Normaal word ik in de ochtend ongesteld maar nog niks.

We wachten rustig af. Wanneer is jou nog?

Liefs

R1988 dat is nog steeds een mooie temp ;) op zich zou je morgen al met een vroege test kunnen testen ! Ik ga zo ontzettend duimen voor je!

<span style="line-height: 1.5;">Sanne je bent al een mooi eind op weg... ik kan me voorstellen dat je steeds onzeker wordt als je ff niks voelt. Ik wordt ook overal onzeker over. Heel irritant is dat. </span>

Ik heb de uitslag niet gekregen, deze was helaas nog niet binnen. Ik krijg deze telefonisch.  Wat ik wel een beetje naar vind.  Stel dat er slecht nieuws uit komt... ze zei als dat zo is dan belt zij en kunnen  we gelijk diezelfde dag of de dag erop komen. Vind het wel gek dat dat telefonisch gebeurd. Als het goed is dan belt een verloskundige. Dus wie er aan de lijn is zegt dus wat over de uitslag! Verser hebben ze wel een echo gemaakt en de kleine spruit doet het heel goed. Hartje klopt mooi en groeit precies goed. Dit zijn nu wel erg spannende weken tot iig de 20ste week. Dan zien we of hetzelfde weer gebeurd of dat het hopelijk nu goed verloopt. Dat brengt de nodige spanning wel met zich mee zeg! Verder gaat het wel goed. Begon iets minder moe  en misselijk te worden maar dat is de laatste 2 dagen weer terug pff. Het is een goed teken maar wel lastig en vervelend hoor...

Denise wat een vervelend nieuws. Wij gingen er ook gelijk weer voor. Het gevoel zei dat het gewoon weer moest gebeuren. Het nadeel is dat je het niet in de hand hebt. Goed nieuws is dat je zwanger kan worden dat is gebleken. Hopelijk hebben jullie ook gauw een goede zwangerschap waar het kindje goed in gaat.

Nikki wat een ellende heb je achter de rug. Misschien ff de tijd nemen voor een goed herstel? Maar snap dat je ook geen kans voorbij wil laten gaan. Maar denken wel dat het verstandig is want je lichaam moet het straks wel goed opvangen allemaal. Als het weer mis gaat doordat je niet goed herstelt en te snel wil is het ook heel vervelend allemaal.  Maar het is dubbel en dat begrijp ik heel goed. Hopelijk knap je gauw op, ben je gauw zwanger, dat kan je misschien ook helpen bij je burn out.  Sterkte en krijg alles op de rit ;)

Terug
Bovenaan