Zwanger worden na miskraam

Jeetje Nikki, wat een maanden heb jij achter de rug. Hopelijk dat het raak is en je volgende week een positieve test hebt. En dat het je burn out ten goede komt.

Spannend Melissa dat je nog steeds de uitslag niet hebt. Ik heb gehoord dat er zo'n aanloop is naar de nipt test. Ik was ook van plan om de nipt te doen, maar dan moest ik nog naar België. Wij hebben toen voor de combinatietest gekozen. Het voordeel daarvan vond ik dat je dan ook een uitgebreide echo krijgt. Dat stelde me een klein beetje gerust voor de 20 weken echo. Al hebben wij met 16 weken nog een pretecho gedaan puur om het kindje te zien aangezien je de kleine dan nog niet voelt. Maar het blijft spannend.

Denise heel veel sterkte. Hopelijk is dit snel achter de rug voor je en gaat het de volgende keer goed.

R1988, stel dat je toch ongesteld zou worden dan keldert je temperatuur gelijk een halve graad. Ik begrijp dat je heel voorzichtig bent en bang bent om weer teleurgesteld te worden, maar het klinkt wel heel positief. Hoe lang geleden is het van jou van je miskraam? Ben je ook nog met acupunctuur bezig?

Jeetje Sanne helemaal naar België toe had ik het ook niet gedaan. Dan was ik ook misschien voor de combinatietest gegaan.  Ik wilde eerst geen testen maar ik merkte dat we het nodig hadden om gerust gesteld te worden. de nevenbevindingen vd Nipttest test ook de functie van je placenta en daarom wilden we het toch ook wel doen. Daarom is het erg spannend. Ook al ziet het er nu goed uit... wel jammer dat je inderdaad niet het geslacht te horen krijgt maar mijn instinct is eigenlijk overtuigd van een meisje haha maar een bevestiging is wel fijn eigenlijk. We willen het wel graag weten maar moeten nog ff wachten tot het te zien is :(  hoe verloopt alles bij jou?  Voel je je goed?

Sanne in december heb ik mijn laatste miskraam gehad. Ik doe nog steeds acupunctuur.  Mijn lichaam was weer helemaal goed. Alleen mijn energie is nog steeds een beetje laag. Daar werk en we aan. Ik heb verder niet getempt of ovulatie testen gedaan. Ik voel ook niet dat ik ongesteld moet worden.  Ik heb alleen een clear blue test in huis.  Daarin tegen voel ik mij ook niet zwanger hoeft natuurlijk niet persé.

Het is afwachten. Ik hoop natuurlijk heel erg!liefs

Ik voelde me ook niet zwanger in het begin hoor R1988. Ik had het juist die maand helemaal niet verwacht. En kijk eens hoe het is gelopen... ik was gestopt met de fertiliteitskliniek,  acupunctuur en tempen. En ben een weekend weg geweest toen. Ik moest de boel proberen los te laten. Het hielp misschien.  Maar ben de 1ste keer zwanger geworden in een ontzettende stresstijd dus waar het in zit???  Het is zoals het is en het komt zoals het komt. Als je lichaam prima is komt het vanzelf. Alleen wachten duurt heel lang vooral na een miskraam en als de wens steeds groter wordt... ik ga duimen voor je (yn)

Goedemorgen dames,

Fijn om te horen Melissa, durfde er niet can uit te gaan. Twijfelde heel erg deze ochtend of ik zou testen. Mijn temp is 37.3 weer. Nu ga ik ook niet meer tempen en wacht tot maandag..

Blijft spannend

Goedemorgen dames,

Fijn om te horen Melissa, durfde er niet can uit te gaan. Twijfelde heel erg deze ochtend of ik zou testen. Mijn temp is 37.3 weer. Nu ga ik ook niet meer tempen en wacht tot maandag..

Blijft spannend ook voor jou Nikki! Ik duim voor je

Wat hou je het spannend R1988... volgens mij is het gewoon gelukt dit keer. Je temperatuur is ook hoger dan normaal.  Het ziet er gunstig uit voor je!

Voor jou ook weer spannend Nikki! allebei zwanger zou leuk zijn...

Terug
Bovenaan