Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een verhalen weer deze week! En ook super spannend voor een aantal!
Denise: wat vervelend voor jullie! Hopelijk gaat alles goed met je en herstel je snel!
R1988 en Nikki: Hopelijk hebben we snel goed nieuws van jullie. Zou echt super zijn! En wat vervelend zeg, Nikki, die schildklier! Dat kan echt de boel goed ontregelen :-\
Melissa: Als het weer lukt om zwanger te worden, wil ik denk ik ook een NIPT laten uitvoeren. Dit kan alleen in de UMC's in NL, toch? Wat spannend dat de uitslag nog even op zich laat wachten. Hopelijk krijg je snel het telefoontje met de uitslag!
Bij mij heeft alles een beetje op de kop gestaan. Ik was een maand geleden heel erg onrustig in mijn lijf omdat ik niet wist hoe ik ervoor stond met mijn cyclus. Toen gebeurde er wat in de familie wat ik totaal niet had aan zien komen en 2 weken na de laatste menstruatie werd ik weer ongesteld. Gelukkig dit keer wel echt een menstruatie te noemen, maar ik snapte helemaal niets meer van mijn cyclus.
Ik denk overigens dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb. Had behoorlijk last van steken in mijn zij en mijn ovulatietest had ook een mooie duidelijk streep. Nu weer even afwachten dus!
Emsie familiezaken hakken er altijd wel in ja. Hopelijk heb je je weer een beetje kunnen herpakken!
Wat betreft de nipttest. Je kunt bloed prikken in je eigen ziekenhuis en dit wordt opgestuurd naar een umc ziekenhuis. Duurt op dit moment wel 2-3 weken voor de uitslag.
Melissa, dankje voor je reactie! Dat scheelt alweer een hoop gereis dan! 2-3 weken is best lang, hopelijk zijn die wachttijden wat korter als ik eraan toe ben!
R1988, ik had dat echt niet volgehouden tot morgen hoor! Hoe is je temperatuur vandaag? Ik duim voor je mee!!