Zwanger worden na miskraam

Ik ben nog in afwachting. Gister overgehuisd maar ik ben m'n thermometer vergeten. Fertiliteitsarts belde net en m'n progesteron is goed hoog dus ik heb een goede eisprong gehad. Flink duimen nu

Toch mooi om te zien dat iedereen hier wel weer zwanger wordt.. het duurt alleen soms even

Maar dat geeft wel hoop!

Hier alles goed, Tim is 3,5 week. Ik sterk ook goed aan, voel me steeds beter. Ik geef bv. In het begin ging dat heel moeizaam (bloedende tepels) maar ik ben blij dat ik het volgehouden heb want nu gaat het goed. Hij ligt nu ook te drinken en dan kijkt hij zo verliefd naar mij! Heerlijk ventje is t

X Lyn

Lyn ik ben ook echt heel blij!

Wauw 3.5 week alweer! Wat goed dat je volgehouden hebt zeg! Ja mij lijkt dat ook zo bijzonder! Wat fijn dat het goed gaat!

Ja 22 mei de eerste echo.  Nu eerst vakantie!:)

R1988, je hebt maar gelijk een afspraak voor een echo gemaakt ;-).  Is 22 mei niet wat vroeg? Hoe ver zou je dan moeten zijn? Niet dat je te vroeg gaat en er nog niks te zien is. Dit om een teleurstelling te voorkomen.

Ben zo blij voor je. Raar eigenlijk. Je kent elkaar niet, maar je leeft zo mee. Wat Lyn ook zegt; heel fijn om te lezen dat iedereen uiteindelijk weer zwanger wordt. Moet ook hoop geven voor de meiden hier waarbij het nog niet gelukt is, al duurt het soms helaas wat langer.

Nikki, voor jou ook spannende weken. Hopelijk ben jij de volgende.

Fijn Lyn dat alles goed gaat. Wat gaat de tijd snel.

Ik ben alweer ruim 29 weken en mijn buik gaat steeds strakker staan haha... Vrijdag de pretecho gehad, alleen lag de navelstreng nu weer voor het gezicht. Het blijft toch iets super bijzonders en toch ook onwerkelijk dat dat kleintje in je buik zit. Dat matcht bij mij nog steeds niet als ik een echo zie.

Terug
Bovenaan