Zwanger worden na miskraam

22 mei is gelukkig niet ver weg. Al voelt dat wel zo als je moet wachten. Dan ben je ongeveer 7 wk? Als t goed is zie je al een kloppend hartje dan.. spannend!!

Ja gaat hard heh Sanne.. jij ook al weer bijna 30 wk. Ik vond t tot t einde toe soms heel onwerkelijk en niet te bevatten.. en nu denk ik dat nog wel eens :)

Raar idd hoe je meeleeft met meiden die je niet echt kent. Heel fijn dat dat mogelijk is via een forum als dit! Al had ik t ook best fijn gevonden om dit contact "echt' te hebben. Mensen in ' t echt' praten alleen toch niet zo gauw over dit soort dingen.. en gevoelens..

X

Eindelijk kan ik weer inloggen op het forum.

GEFELICITEERD R1988

wat een geweldig goed nieuws, ben echt super blij voor je. Spannend hoor op naar de eerste echo :)

Wow R9188, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!! 22 mei is inderdaad niet ver weg, dat tijd zal voorbij vliegen. Geniet lekker van je vakantie!

R1988 gefeliciteerd!!!! wat super voor je!

@melissa derky dankjewel onze echo was top! we hadden een mooi knipperend lichtje gisteren. precies 7 weekjes zwanger uitgerekend op 26 december !

R1988 hoe voel je je?

Nikki heb jij je NOD al gehad?

Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van de NIPTtest.  Wat frustrerend!  Vandaag is het 16 dagen geleden. Ik hoop toch maar echt dat het de drukte is en dat het niet zo lang duurt omdat er wat mis is... vind dit doodseng  pff!

Lyn en Sanne wat fijn dat het goed gaat met jullie... lijkt me nu al heerlijk om de kleine in mijn armen te hebben.  Ik vind de zwangerschap maar 1 brok spanning.  Mijn hoop is als ik goed over die 18 weken ben en een goede 20 weken echo heb gehad én de kleine kan voelen dat ik een beetje wat meer rust krijg en meer kan genieten... gaf jullie dat meer rust toen je de kleine kon voelen? Wanneer begon dat bij jullie?

Terug
Bovenaan