Zwanger worden na miskraam

Ik ben ook maar hooguit 3 weken "misselijk" geweest in het begin en het was ook ineens over. En het gevoel in je borsten kan ook ineens weer terugkomen. Herken het wel. Dat is de bevestiging die je zoekt of alles nog goed gaat omdat je bang bent dat het weer misgaat. Het zijn helaas nog onzekere weken waar je doorheen moet, maar hou in je hoofd dat het vaker goed dan fout gaat. En iedere week dat je verder bent, neemt de kans op een miskraam weg.

Wat Lyn zegt, probeer aan de echo te denken.

Succes!

Hi dames mag ik mij hier ook melden? 9 weken geleden door middel van medicatie miskraam op moeten wekken die bij 6.5 week was gestopt, hadden zelfs het hartje al zien kloppen helaas dezelfde week gestopt...

Lisje en Chantal allereerst sterkte met het verdriet van jullie miskraam. Heftig als je het hartje al hebt zien kloppen. Gun jezelf de tijd om het een plekje te geven.

Chantal ik werd na 4 weken weer ongesteld en mijn cyclus was gelijk weer goed. Gelukkig was ik met 3 1/2 weer zwanger en inmiddels 30 weken. Ben vrij snel na mijn miskraam begonnen met temperaturen en ovulatietesten en op het laatst ook acupunctuur.

Het blijft spannend. Nu nog steeds als ik de kleine even niet voel. De onbevangenheid na een miskraam is weg (althans bij mij).

Ik wens jullie veel sterkte en zoals jullie hebben kunnen lezen zijn de meeste op dit forum inmiddels weer zwanger (al kan je daar op dit moment niet veel mee). Dit forum heeft mij in ieder geval geholpen om het een plekje te geven. Het is fijn om de herkenning en begrip te vinden bij andere meiden die helaas hetzelfde hebben meegemaakt.

Het is inderdaad fijn om in contact te zijn met meiden die dit verdriet ook hebben moeten doorstaan.

mijn gynaecoloog adviseerde mij te wachten op een menstruatie voordat ik weeer ging proberen na twee controles en waarvan de laatste op 13 april er ook een actieve eierstok werd gezien ben ik het weer onveilig gaan doen. 1.5 week later verloor ik een paar dagen bruin bloed en vanaf een week daarna met ovulatie testen begonnen tot nu toe steeds negatief.

ook sinds 1.5 week zo nu en dan wat bruine afscheiding... heel frustrerend :( geen idee waar ik aan toe ben, wel wat vage klachten die ik vorige keer ook vroeg in zwangerschap had maar die kans is zo minimaal dat ik er niet vanuit durf te gaan

Goedemorgen dames!

Voor de dames die net een miskraam hebben gehad! Heel veel sterkte!

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. De eerste 5 weken zijn voorbij.  Soms last van mijn darmen maar verder niet.

We kijken erg uit naar de echo! Proberen wel te ontspannen hier op vakantie.

Melissa en Sanne wat vervelend dat jullie niet echt kunnen genieten.  Sanne het lijkt mij heel leuk om de kamer te doen. Ik hoop echt dat jullie snel kunnen genieten. Ik snap de angst ook natuurlijk! Hier moeten we nog even voor de 12 weken.

Hoe was de echo anonieme jonge vrouw?

Liefs

Chantal, wat vervelend dat je dit ook hebt mee moeten maken! Mijn eerste menstruatie had ik weer na 5 weken, maar de eerste 3 keren is het heel weinig geweest en de laatste keer was het eindelijk normaal.

Fijn dat het goed met je gaat R1988! Geniet lekker van je vakantie! :D

Ik merk heel erg dat mijn hormonen weer doen wat ze moeten doen. Zit nu op 8 DPO en word weer lekker chagrijnig, ben lekker moe en de andere post ovulatie kwaaltjes die ik normaal ook altijd had... Nog een klein weekje wachten en dan hoop ik dat ik ook een keer goed nieuws te vertellen heb, gewoon lekker rustig afwachten :)

Terug
Bovenaan