Zwanger worden na miskraam

Ik heb slecht nieuws gekregen van de nipt.  Ik ben mogelijk zwanger van een kindje dat niet levensvatbaar is.  Het heeft mogelijk de chromosoomafwijking 13. Dit komt als een blikseminslag in.  Het leek zo goed allemaal. We snappen er niks van.  Over 2 weken  moet ik een vruchtwaterpunctie doen en dan weer 2 weken wachten op de uitslag.  En als het inderdaad wordt bevestigd dan moet ik weer opnieuw bevallen.  Weer in de 17de week en moet ik weer een kindje wegbrengen.  Ik ben helemaal de weg kwijt nu.   Dit zagen we nooit aankomen. Het is ons niet gegund. Vreselijke nachtmerrie dit. En wat er misschien weer gebeuren moet...

Och jeetje, Melissa, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Wat ongelooflijk heftig weer voor jullie! Dit gun je echt niemand.

Hopelijk geeft de vruchtwaterpunctie snel meer duidelijkheid, alhoewel dat de situatie en je emoties/gevoelens op dit moment natuurlijk niet verandert :-(.

Heel veel sterkte gewenst, ik denk aan je!

Ha die chantal.. ik had vorig jaar augustus een curretage gehad, en sinds september ben ik aan het proberen om zwanger te raken van mn huidige vriend. Zo zie je maar ik ben 8 maanden verder en nog steeds niet.. wel had ik vorige maand pijn aan mijn borsten maar ze waren niet gevoelig. Mijn hoop die begint eerlijk gezegd maar weg te zakken en probeer ook zo min mogelijk op t forum te zijn..

Melissa, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Weet niet goed wat ik erop moet zeggen. Vind het zo erg voor je. Logisch dat je de weg kwijt bent. Het moet inderdaad als een nachtmerrie voelen.

Nu weer weken in de spanning voor de vruchtwaterpunctie... Waarom kan je die pas over 2 weken doen. Staat daar een minimaal aantal weken zwangerschap voor?

Meid, ik hoop zo voor je dat die uitslag wel goed is. Hoe klein die kans waarschijnlijk ook is...

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Melissa wat vreselijk voor jullie :( Waarom weer opnieuw zoiets mee moeten maken. Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. Ik denk aan je!

Ik ben net klaar met de 1ste ronde clomid. Morgen een echo. Ben heel benieuwd wat er te zien is.

Melisa wat vreselijk :( ik ben et helemaal stil van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel erg veel sterkte xxx

Jeetje wat heftig sterkte!

Ik kom me ook melden pfff gister eerste echo gehad alleen leeg vruchtzakje en dooiertje te zien meer niet... Nu een week wachten of het op gang komt en anders dinsdag naar de gynocoloog voor verdere opties zooo onwerkelijk dit! Hoop dat het deze week opgang komt en meevalt zodat we vooruit kunnen kijken...

Iemand dit meegemaakt? En 'snel' weer zwanger mogen worden? Bij ons was het onze eerste zwangerschap en direct de 1e maand raak... Vind het enorm spannend hoe t nu verder zal verlopen

Hoi Iris, wat vervelend hoever was je?

ik heb wel een vriendin gehad die met 8 weken "dachten ze" een leeg vruchtzakje had en inderdaad een week moest wachten om het op gang te laten komen maar niks en met haar controlle echo en goed en mooi vruchtje van 9 weken en verder een gezonde zwangerschap heeft gehad.

ik heb zelf 2 miskramen gehad maar die begonnen met bloed, de laatste wilde het vruchtzakje er niet uit en heb uiteindelijk cytotec gekregen en dat viel qua pijn erg mee, wanneer je weer vruchtbaar bent en zwanger word is per mens verschillend de ene is gelijk weer zwanger en de ander wacht een hald jaat.

succes, sterkte de komende tijd

Terug
Bovenaan