Zwanger worden na miskraam

Rosa, ik vind dat ook heel lastig om gewoon door te gaan met de dagelijkse dingen terwijl je weet dat elk moment het kan beginnen...

gelukkig werk ik bij mijn ouders in het bedrijf dus dat scheelt wel iets.

maar toch blijft het lastig om zo geen zekerheid te hebben hoe wat en wanneer etc. sterkte!

Iris en Rosa, ik kan me voorstellen dat dat ontzettend vervelend is, zeker omdat je niet weet wanneer het komt. Veel sterkte de komende tijd, meiden!

Denise: ja, eigenlijk weer goed! Had gisteravond voordat ik ging slapen eigenlijk helemaal geen bloedverlies meer! Krampen heb ik verder ook niet meer gehad eigenlijk. Fingers crossed!

Welkom alle nieuwe meiden. Helaas dat jullie je hier ook melden maar we hebben hier heel veel aan elkaar!

Emsie wat spannend!!! Blijf hoop houden!!!

Melissa nog even een dikke knuffel voor jou!

Sanne jij bent ook een positief voorbeeld voor deze groep. En wat gaat het snel bij jou!

Ik heb net een echo gehad. Er zit een mooi eitje klaar van 1.8 en gaat waarschijnlijk zaterdag springen. Gelukkig niet teveel follikels door de clomid. En dit weekend gaan we lekker even samen weg naar een wellnesshotel. Hebben we perfect gepland ;)

Dit is mijn 4de maand na mijn miskraam.  10 jaar geleden ook een miskraam gehad en toen was het na 5 maanden weer raak.

Dankje Nikki! Ik hoop zo dat jij ook snel met goed nieuws komt! Wel fijn dat jullie er even lekker tussenuit gaan en lekker tijd voor elkaar hebben. Komt weer goed van pas dan zo, hahaha.

Pfff even mn ei kwijt! Na die slechte echo dinsdag hoor ik vandaag dat de vrouw van mn collega weer zwanger is nou dat was wel even een pittig moment!! Net zo ver als ik nou echt dat kan je er dan net even niet bij hebben

Jeetje melissa wat een onzettend hefting en verdrietig nieuws, ik wens je heel veel sterkte!

iris ja snap sat, dat heel moeilijk is ik zit ook in een vriendenkring waarvan er 3 zwanger zijn, je gunt het iedereen maar het maakt het voor ons degenE met een miskraam erg moeilijk en confronterend

<p style="text-align: left;">Lisje, inderdaad je gunt het iedereen maar net in deze week... Haha nouja!</p>

Terug
Bovenaan