Zwanger worden na miskraam

Oh wat ontzettend naar, Iris! Helaas kennen wij (denk ik) dat gevoel allemaal. Ik heb een tijdje gehad dat ik echt héél erg jaloers was op zwangere dames/nieuwbakken moeder, op een gegeven moment heb ik het allemaal beter een plekje kunnen geven, dat hielp echt heel erg :)

Hoe is het nu met je?

Wauw wat heftig Melissa! Ik heb er geen woorden voor. Het is gewoon onmenselijk;(

Voor de andere dames ook sterkte!

Met mij gaat het nu goed. Heb bijna geen klachten. Gisteren was ik officieel 6 weken. De appe zegt nu 6 weken en 2 dagen. Maandag de echo echt zo spannend! Ik hoop zo op een mooie echo en dat het nu goed gaat!

Liefs

Emsie het gaat zit te wachten tot mijn lijf begint met het opruimen vd vruchtzakn maar ben er bang voor dat het niet uit zich zelf komt... Dinsdag naar gynocoloog.

<p style="text-align: left;">R1988 duim voor je!</p>

<p style="text-align: left;">Ik kwam je hier even tegen r1988! Zie dat je in de ronde na mij zwanger bent geraakt! Wat fijn voor je!  Gefeliciteerd en veel geluk!</p>
<p style="text-align: left;">Hoop op een mooie echo voor je!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hey Iris, naar dat je nog even moet wachten tot je naar de gyn mag. Dat vond ik zelf ook best wel spannend, alhoewel ik toen al wist natuurlijk dat het niet goed zat. Bespreek rustig met hem/haar wat je wilt dat er gaat gebeuren, het is overigens jouw lijf!

R1988, weer terug van vakantie of nog lekker aan het genieten? Wat ongelooflijk spannend de eerste echo maandag. Hoe voel je je nu? Begin je al wat kwaaltjes te krijgen?

Emsie klopt, ik vind het lastig ene kant wil ik de pillen een kans geven omdat aan curretage ook enige kleine risicos zitten als ik het zo lees.

Andere kant denk ik doe me die curretage maar dat is een half uur en dan is het klaar... En met de pillen weet je niet wat er komen gaat ben best angstig voor veel bloedverlies en dat het daarna bv nog niet schoon is

Ik ken het gevoel, ik heb zelf ook voor die keuze gestaan. Uiteindelijk heb ik voor de curettage gekozen, dit was toen voor mijn gevoel de juiste keuze en daar heb ik achteraf ook geen spijt van gehad. Iedereen staat hier uiteraard anders in, dat is ook helemaal goed, maar laat je goed informeren en luister naar je eigen gevoel, want dit is een proces dat jij (helaas) door moet maken :(.

Terug
Bovenaan