Zwanger worden na miskraam

Rosa wat fijn om er even tussenuit te gaan! Mij was gezegd dat we het direct weer mochten proberen dus ook geen anticonceptie gebruikt. Ik denk niet dat ik al zwanger ben, heb totaal geen gevoelige borsten oid. Maar zit nu wel te wachten op mijn menstruatie, heb 2/3 dagen heel licht roze afscheiding gehad maar echt een menstruatie heeft niet doorgezet.. afwachten dus, ik vind het wel heel lastig dat mn lichaam door de war is en dat je niet weet wanneer je ongesteld zal worden bijvoorbeeld.. fijne zondag allemaal

Ik was trouwens 6.5 week Iris kip!

R1988 was jij gestopt met sporten? Ik sport fitness 4 dagen per week maar twijfel of ik dit blijf doen de eerste 12 weken in de toekomst, ben bang dat het invloed heeft.. stom he?!

Ja ik heb nier gesport meer. Ik wil wel graag sporten maar ik durf niet zo goed.

Bij mij heeft het 4 mnd geduurd met acupunctuur en verder de laatste maand niks gedaan

Ik zou gewoon lekker sporten als je je goed voelt. Je moet alleen oppassen met blessures omdat bij zwangerschap alle banden en spieren slapper worden. En zodra je buikje krijgt geen rechte buikspieren meer trainen. Ook contactsporten zoals voetbal enzo worden ontraden. Als je altijd lekker gesport hebt en je voelt je niet te moe of beroerd, dan denk ik dat sporten je juist ook helpen met ontspannen!  Volgens mij wordt wel geadviseerd je hartslag niet extreem hoog te laten gaan (max 140?). De meeste sportcentra hebben fysio. Die kan je het ook vragen. Mijn vorige zwangerschap had ik wat last van mijn bekken, toen heeft  fysio goed geadviseerd wat verstandig was en bij body balance kreeg ik aangepaste oefeningen. Succes

R1988, zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt met sporten. Waarschijnlijk had het wel gekund (had na 12 weken ook geen puf), maar heb mijn lichaam volledige rust gegeven. Het is nu mooi weer. Probeer te fietsen of te wandelen.

Vervelend om de berichten te lezen dat er weer een paar meiden een miskraam hebben gekregen. Heel veel sterkte.

R1988, vandaag heb je de echo toch? Ik duim voor je dat je een mooi kloppend hartje ziet! Doe je trouwens nog steeds acupunctuur en zo ja; heb je nu ook van die verschrikkelijk smerige kruiden die je moet drinken? Ik krijg er nog kotsneigingen van als ik daaraan denk hahaha.....

R1988 veel succes vandaag!

Even voor de nieuwe meiden: ik heb 10 jaar geleden ook een miskraam gehad en toen de medicatie gekregen om het op te wekken. Flinke weeën gehad maar er kwam niets. Daarna nog een keer en toen werd het vruchtje eruit gehaald. Helaas bleef er nog iets van de placenta achter en heb ik nog 2x een hysteroscopie gehad. En uiteindelijk alsnog een curettage.(ik was hier wel al 12 weken) Dat wilde ik deze keer echt niet meer meemaken dus heb ik nu meteen gekozen voor een curettage. (Met 8 weken) Zo heeft alles z'n voor en z'n nadelen.

Verder zijn wij hier flink aan de klus ;) Mijn eisprong zou zaterdag zijn maar is nog steeds niet geweest (ik doe ovulatietesten en temperaturen) dus deze ronde weer een mega ei :)

Terug
Bovenaan