Zwanger worden na miskraam

Nou meiden ik heb vanochtend de pillen ingebracht man man wat een krampen! 2 uur later pillen ingeslikt en toen ging het mis qua pijn niet uit te houden had ook direct al bloedverlies bij de 1e inname.

Uiteindelijk ziekenhuis gebeld , moest ik langs komen en evt. Dagopname ivm dat ze me in de gaten wouden houden.

Controle echo bleek mn baarmoeder al schoon!!! Hoefde ook geen pillen meer te nemen, de kramp is inmiddels vermindert en ben met zetpillen naar huis gegaan pffff wat een ochtend.

Dit is zo snel gegaan! Wat ben ik opgelucht en blij, nu lekker rusten en dit maar weer verwerken.

Bedankt voor al jullie steun, ervaringsverhalen en luisterend oor.

Hoop me over een tijd te melden met beter nieuws!

Iris, wat fijn dat de pillen zo snel aansloegen en dat je baarmoeder schoon is. Nu maar hopen dat je cyclus snel weer op orde is en dat je snel positief nieuws hebt. Hoe voel je je nu?

Sanne ik voel me vooral erg moe en mn buik doet nog wat pijn.

Ook best verdrietig denk dat het besef nu ook wel wat gaat komen.

waardoor ik nu echt denk om even er niet mee bezig te willen straks vakantie en wil echt even tijd nemen ipv direct door.

Dan duurt het maar wat langer

Onderschat het ook niet. Iedereen op dit forum weet helaas hoe het is en het heeft tijd nodig. Geef jezelf die tijd. Gelukkig ga je bijna met vakantie. Probeer daarvan te genieten en er komt vanzelf weer een moment dat je er weer voor wilt gaan.

Zelf wilde ik zo snel mogelijk zwanger worden, wat gelukkig na 3 1/2 maand weer raak en ben ik nu 32 weken.

Jouw tijd komt ook echt nog, alleen eerst hier de tijd voor nemen.

Sterkte!

Ik hoop dat er snel duidelijk heid komt voor je R1988! Want dit is echt een hell, vind het echt super rot voor je!

Iris kip fijn dat ondanks de krampen het is meegevallen en je schoon bent! Ik wou wel heel gauw weer door maar ben nu 11 weken verder en na twee cyclussen van 28 dagen nu al 1.5 overtijd en nog niks... dus lichaam werkt niet echt mee.. inderdaad lekker op vakantie gaan en tot rust komen, plekje geven je voelt vanzelf wanneer je er weer klaar voor bent!

Hey allemaal, ik denk dat ik ook niet zo'n goed nieuws heb. Gisteren kreeg ik het gevoel alsof ik ongesteld zou moeten worden en gistermiddag begon ik ineens te vloeien. Dit is in de loop van de avond en nacht erger geworden en op een gegeven moment kwamen er kleine stolseltjes mee. Gisteravond en vanmorgen nog opnieuw een zwangerschapstest gedaan en die waren heel licht positief, dus wsl is mijn HCG niet echt heel erg hoog. Nu maar weer even afwachten, maar denk dat het weer niet goed gaat :( Morgen de vk eens bellen of ik iets eerder mag langskomen.

Terug
Bovenaan