Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemiddag!!

Bloemetje.... Lekker wezen lopen???
Ik moet er niet aan denken om nu een eind te sjouwen maar ga zo met Kyra wel ff naar de speeltuin want ze is het hier binnen een beetje zat. Kan haar wel buiten zetten maar dan verbrand ze levend (ze heeft mijn huid) en dat wil ik niet.

Nathalie, Lekker dat je bijna klaar bent hoor... steld je toch wat meer gerust.
Geniet lekker van de dagen rust die je hebt!! Dan kan je even lekker bijtanken!
En je hebt gelijk als je een nacht beter slaapt.

Ik heb nog 1 was in de machine zitten, rest hangt lekker buiten te drogen.
Lief is weer weg en eigenlijk wou ik even een uurtje op bed gaan liggen, maar dat kan dus niet. Ik zei dat tegen hem toen Kyra nog niet wakker was dat ik wel ff wou gaan liggen. Toen zegt ie doodleuk dan ga je toch en dan laat je Kyra ook wat langer liggen... Grrrr..Hij snapt het af en toe echt niet!

Nou ik ga Kyra even wat kleertjes aan doen en dan gaan we even naar de speeltuin....
Tot later!

Liefs,

Frieda

Hhahha wat kunnen mannen toch handig zijn hè
Denk dat het voor mijn vriend ook wel ff goed is dat ik er een paar dagen niet ben
Dan komt ie er misschien achter wat ik allemaal doe voor hem (hij doet ook veel voor mijn natuurlijk) want dingen zijn soms zo vanzelfsprekend. Hij kan wel eten koken hoor, maar ja Nathalie heeft 's avonds wel weer lekker eten klaar. Hij eet heel onregelmatig als je hem zijn gang laat gaan. Ben benieuwd wat ik aantref als ik weer thuis ben, hihih. Qua troep bedoel ik dan hè. Ach zal wel een beetje mee vallen denk/hoop ik, hihih

Zo weer ff zitten hoor. Heb het best benauwd als ik ff wat doe. Hemdje wat ik aan heb zit niet lekker. Maar ja andere hemdje dat hier bij past kan ik niet vinden en zwarte nieuwe hemdje neem ik mee, die hangt nu nog ff buiten te drogen. Ik bedenk me net dat ik eigenlijk niet veel warms heb dat ik er 's avonds ff over kan trekken. Ja een oud trainingsjasje. Ik ga meer eens ff kijken of ik ergens nog leuk fleece vest kan vinden ofzo.

Wasje zo ff ophangen en dan is dat ook weer klaar. Nog maar 12,5 uur, hihih

Liefs Nathalie

hoi
nathalie, haha echt aan het aftellen he. hihi, heerlijk hoor.
zeker met dit weer.
aah, balen dat je shirtje niet lekker zit, zeker met dit weer is het niet fijn.

frieda,hoe was het bij de speeltuin? hoe reageerde kyra erop?

ja hoor, lekker gelopen in het dorp. was naar markt geweest, maar was beetje teleurstellend, meer dan de helft stond er niet, nou ja, laat een markt dan niet doorgaan .
Ben ook bezig geweest om van een bh een halterbh te maken, haha, ik kan er geen vinden in de lingeriezaak, daarvoor heeft moeder natuur me teveel gegeven, dus ben aan het proberen een oudere om te toveren. hopen dat het lukt.
zodat ik een shirtje met open bovenrug kan aantrekken. is wel lekker. heb ik nu ook aan, met me bruine bh er onder. maar vind dat niet zo mooi.

zo dames.
tot snel weer.

Hhahha ja ken het Bloemetje. Heb wel halter bikini twee jaar gekocht, maar dat kan ik nu vanwege mijn nekklachten niet meer goed tegen om die aan te hebben. Ben zowiezo niet echt bikini-drager, maar in Luxemburg wel. Maar heb hele mooie nieuwe dus komt goed! Heb leuke nieuw tasje gekocht. Was afgeprijsd, want had een oude saaie. Maar als we verder weg gaan heb ik altijd wel bij me, portomonee erin en van alles wat, wat je dan ff bij de hand moet hebben. Ben er helemaal blij mee.

En kwam tot de ontdekking dat ik niet echt iets warm heb voor 's avonds. Ja oude trui ofzo of ik moet mijn jas al mee nemen. Fleece vest wat ik heb is veel te groot en zit onderin een vetvlek dus vond ik ook niet echt fijn meer. Dus in de opruiming een nieuwe weten te vinden, echt lekker fleurig, meerdere kleurtjes. PFffffffffff war om aan te passen hoor, hihih.

Nog 8,5 uur hahahah! Liefs Nathalie

hoi,

ja, lekker geslaagd. al helemaal gepakt?
leuk, fleece vest met allerlei kleurtjes, moet ik ook nog eens aanschaffen een fleece vest. hihi.
en ook leuke tas, waar ik ook spullen voor de hond apart in kan stoppen. hihi.
niet dat de koekjes tussen mijn spullen liggen te dwarrelen. haha.

ooh, nog ff, dan bij jij lekker weg.
en nog ff, jaaaaaaaaaaaa, dan is Buddy bij ons.
ik word stilaan zenuwachtig hoor, hoe het de eerste dagen thuis zal zijn.

liefs

Jemig wat schrijven jullie veel.. Das niet bij te benen.. hihihi

Dankje voor het verwelkomen..
Ik heb hier voor een paar maanden terug ook wel een paar keer mee geschreven.. maar het was allemaal nog zo ver weg voor ons.
En ook al duurt het nu ook nog vier maanden zijn we wle aan het voorbereiden. dus.. ben er toch wat meer mee bezig.

het leuke is dat mijn mannetje er ook al echt zin in heeft.
Ik heb mijn zwangerschap wel heel erg gemist maar nu heb ik past ook weer echt zin een beebje erbij.. hihi.

Nathalie.. fijne dagen.
ik heb niet alles gevolgd.. denk dat ik er even in moet komen...

Liefs Jazzie

Hoi Hoi,

Kyra vond de speeltuin wel leuk hoor alleen het was errug warm!!
We waren dus weer vrij snel terug!!
Kyra heeft nu ook behoorlijk last van het warme weer want ze heeft last van spuitluiers... erg zielig! Gelukkig drinkt ze wel genoeg!! En ze slaapt gelukkig als een roosje ondanks het warme weer :)

Nathalie, Al helemaal klaar met pakken???
Nog een paar uurtjes :)

Bloemetje, voor jou ook nog even en dan mag je je schatje ophalen!! Spannend hoor!

Jazzie, Het wordt vast te veel werk om alles bij te lezen, hihi!!
Maar zo veel tikken we toch niet???
Wel gezellig hoor dat je ook meekletst!
Het wordt steeds drukker hier (dus nog gezelliger)!!
En het is echt niet erg als het nog een paar maanden duurt voor je zou gaan klussen. Eigenlijk zouden wij volgend jaar pas gaan klussen voor een tweede maar door vervelend gedoe met mijn spiraal heb ik die laten verwijderen en condooms is duidelijk niet aan ons besteed!!

Heb vandaag al mijn was weggerwerkt en ook alles is nu lekker gevouwen enzo... dan hoef ik het weekend bijna niets te doen!
Morgenavond krijgen we eters en de rest van het weekend doen we nog lekker rustig aan omdat we maandag weer moeten werken!!

Maike Sanne, hoe gaat het nou met jou??? Heb jij nou nog een week vakantie of moet je ook weer werken??

Mitsj, Jij lekker gewerkt vandaag?? Nog plannen voor het weekend?

Liefs,

Frieda

Lieve Nathalie, Weet niet of je dit nog leest maar zet het toch maar ff neer!!
Heeeeeeel veeel plezier de komende dagen!! Geniet van alles en van de rust!
Ik spreek denk ik voor ons allemaal als ik zeg dat we je gezelligheid gaan missen de komende dagen!!
En natuurlijk succes bij de osteopaat (schrijf je het zo??) morgenvroeg!!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan