Goedemiddag!!
Bloemetje.... Lekker wezen lopen???
Ik moet er niet aan denken om nu een eind te sjouwen maar ga zo met Kyra wel ff naar de speeltuin want ze is het hier binnen een beetje zat. Kan haar wel buiten zetten maar dan verbrand ze levend (ze heeft mijn huid) en dat wil ik niet.
Nathalie, Lekker dat je bijna klaar bent hoor... steld je toch wat meer gerust.
Geniet lekker van de dagen rust die je hebt!! Dan kan je even lekker bijtanken!
En je hebt gelijk als je een nacht beter slaapt.
Ik heb nog 1 was in de machine zitten, rest hangt lekker buiten te drogen.
Lief is weer weg en eigenlijk wou ik even een uurtje op bed gaan liggen, maar dat kan dus niet. Ik zei dat tegen hem toen Kyra nog niet wakker was dat ik wel ff wou gaan liggen. Toen zegt ie doodleuk dan ga je toch en dan laat je Kyra ook wat langer liggen... Grrrr..Hij snapt het af en toe echt niet!
Nou ik ga Kyra even wat kleertjes aan doen en dan gaan we even naar de speeltuin....
Tot later!
Liefs,
Frieda
Bloemetje.... Lekker wezen lopen???
Ik moet er niet aan denken om nu een eind te sjouwen maar ga zo met Kyra wel ff naar de speeltuin want ze is het hier binnen een beetje zat. Kan haar wel buiten zetten maar dan verbrand ze levend (ze heeft mijn huid) en dat wil ik niet.
Nathalie, Lekker dat je bijna klaar bent hoor... steld je toch wat meer gerust.
Geniet lekker van de dagen rust die je hebt!! Dan kan je even lekker bijtanken!
En je hebt gelijk als je een nacht beter slaapt.
Ik heb nog 1 was in de machine zitten, rest hangt lekker buiten te drogen.
Lief is weer weg en eigenlijk wou ik even een uurtje op bed gaan liggen, maar dat kan dus niet. Ik zei dat tegen hem toen Kyra nog niet wakker was dat ik wel ff wou gaan liggen. Toen zegt ie doodleuk dan ga je toch en dan laat je Kyra ook wat langer liggen... Grrrr..Hij snapt het af en toe echt niet!
Nou ik ga Kyra even wat kleertjes aan doen en dan gaan we even naar de speeltuin....
Tot later!
Liefs,
Frieda