Hoihoi!!
Ik heb inderdaad amper geslapen hihi.. Ontzettend veel wakker geworden, en vanmorgen om 6 uur kon ik echt niet meer slapen! Dus ff rustig wakker geworden, en toen gaan douchen. Beetje misselijk, en kokhalzen nog steeds haha.. Maar geeft niet. Zo ff een vitaminetabletje en foliumzuurtje hihi, samen met een ontbijtje.
Kan het nog steeds niet bevatten, heb gister 4 verschillende testen gedaan haha.. En ze waren allemaal positief! Aanrader: Ik zou testen met de testen van Sensitest! Die kosten niks, en bij mij was die veruit het beste! Daarna heb ik er 1 digitale gedaan van Clearblue, die zijn best duur maar die sloeg ook meteen ZWANGER aan. En daarna heb ik er nog 1 gedaan van Kruidvat, die was 8 euro maar die had een vaag streepje. Wel zichtbaar, maar niet zo mooi als die andere 2. En daarna nog 1 van Sensitest gedaan, en daar kwam meteen weer een vette streep op hihi..
Dus geloof wel dat het zo is
Ik heb het meteen tegen mn ouders verteld gisteravond laat nog, want ik zit natuurlijk midden in de verhuizing. Dus ik mag niet meer sjouwen en verven enzo, en dat lijkt een beetje stom als iedereen hard aan het werk is en ik sta mooi te poetsen ofzo
Toen ik bij hun kwam samen met mijn vriend, was mn pa er nog niet. Mn ma wel, dus ik zei zo: Je moet me ff helpen de bandjes van de kinderwagen op te pompen. (Had ik al keer overgenomen van kennis dus hadden we al) M'n ma werd helemaal stil, grote ogen en ze zei een minuut wel niks ofzo. En toen ging ze helemaal los haha!!!
En vlak daarna kwam mn pa binnen, en ik zei: Je word opa! En hij schrok haha, heeeeeel lang stil en toen zei hij: Duuuusssssss met een vette smile. En toen trok hij de hond op schoot, en zei: Kom jij eens bij opa zitten. Hahaha!
Echt leuk! Mn schoonouders vertellen we nog niets eerst, omdat zijn moeder helemaal hysterisch gaat worden want die is zooooo dol op kinderen dus we willen eerst wat zekerder zijn dat alles goed gaat en zo.
Binnen kort maar ff de huisarts bellen, kijken wat de volgende stappen zijn!
Zal ook nog ff mn symtomen opnoemen! Hopelijk goed vergelijkingsmateriaal voor jullie! Ik had nergens last van, tot 1 dag voor mn NOD. Toen kreeg ik ongi krampen, en had zoiets van.. Zie je wel, had niet anders verwacht. Heb dat de hele dag wel gehad eigenlijk. Donderdag was het nog erger, dus ik dacht: A la, vandaag komt het. Ibuprofen genomen, en toen die was uitgewerkt had ik ook geen ongi pijn meer de rest van de dag. Weird, maar dat kan he. Dacht nog niet echt aan zwangerschap. En gisterenmorgen was ik nog niet ongesteld, en een beetje slapjes en om half 11 alweer moe smorgens.. En buikpijn, net alsof ik teveel gegeten had en toen was gaan hardlopen (steekjes). En kokhalzen s morgens
En gisteravond heb ik dus maar getest om zeker te weten dak niet zwanger was, zodat ik alles kon sjouwen enzo, maar toen bleek ik het dus wel te zijn! Zo raar, ik had alle maanden hoop en dan gebeurde er niks, nu wist ik bijna zeker dat ik niet zwanger was en nou ben ik het wel!
O ja, volgens de site van Predictor ben ik rond 26 maart 2009 uitgerekend, zet dat zolang maar neer
Sorry voor het lange verhaal, en nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel glitters voor jullie allemaal!!
-x- Mitsj