Zo ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat gebeurd er toch veel met ons hè meiden.
Maike Sanne, goed van je dat je je hebt ziek gemeld. En dan las ik eerst over je ledikantje, de twijfelen en nu moet dat ledikantje in april leeg staan, grrr dit is idd zo oneerlijk. Fijn dat je je zus in vertrouwen hebt genomen. We zijn er voor je, je weet ons te vinden.
Bloemetje meis bij jou gebeurd er ook veel. Hoop dat je je snel wat fitter voeld en volgende week de honde school kunt bellen voor tips enzo.
Frieda nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw meis. En nu lekker aan het stappen geweest en Kyra thuis bij je mannetje, daarom miste je haar, ik snapte het al niet.
Ben je weer een beetje in je werk ritme en Kyra in kdv ritme?
Ienieminie is ongi geworden las ik dus dat zal ik zo ff op het lijstje veranderen. Meis hoe is ie met je en hoe voel je je?
Piekerbol ook weer terug van vakantie, en 2 september je nod. Ze hebben je nog niet eens op het lijstje gezet meis. tis maar goed dat ik weer terug ben, hihih
Mariska welkom, kom je ook met ons mee kletsen of alleen lezen en af en toe inbreken? Zou toch wel leuk zijn ook iets meer over jou te weten, dus brand maar los, hihih.
Mitsj wat onwijs fijn dat de echo goed was meis. Dat goede nieuws kon ik wel ff gebruiken na de verdrietige momenten hier.
Uhm jeetje vergeet ik nu nog iemand, sorry dan. Heb ook zoveel gelezen. Eindelijk weer helemaal bij. Voorlopig gaan we nog niet op vakantie dus kan weer ff gezellig met jullie kletsen hoor.
Liefs Nathalie