Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:

VK bezoekjes!

Mitsj                ??-??-?? om ??.?? uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Maaike Sanne,
Ik weet niet wat ik zeggen moet.
Ook hier schieten woorden me tekort.
Weet even niet wat ik moet zeggen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. En hoop dat echo over twee weken laat zien dat alles nu weg is en jullie er weer voor kunnen gaan.
Wat balen meid.

Ik denk aan je.
En schrijf hier maar lekker van je af.

Liefs.

Bedankt voor jullie lieve woorden nu ik dit zo lees komen bij mij de tranen weer..
Ik be gewoon zoo boos ! Je bent zwanger en je gaat er vanuit dat over 9 maanden je een kleine gaat krijgen en dan gaat t mis..
Natuurlijk het gaat niet zonder reden mis, maar toch !!
Het is gewoon zo oneerlijk !!

heb het net mn zwangere zusje verteld en die was helemaal in shock !
Ze is zelf nu 25 weken .....

Ik moest vandaag wel werken, maar heb me ziek gemeld, mn hoofd staat er echt niet naar..

Ik weet niet of ik hier eerst weer ben, moet telkens huilen als ik dit lees dus wil t eerst verwerken..

Liefs Maike Sanne

ps; jullie succes allemaa en hoop dat jullie snel een goede zwangerschap tegemoed gaan !

Meis, sterkte met het verwerken.
En dat je je ziek heb gemeld, is volkomen normaal, dat zou ik ook doen.
Het is geen pretje.
Heb je ook lichamelijke pijn?
Sterkte, ook voor jou man.

Liefs.

Zo ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat gebeurd er toch veel met ons hè meiden.
Maike Sanne, goed van je dat je je hebt ziek gemeld. En dan las ik eerst over je ledikantje, de twijfelen en nu moet dat ledikantje in april leeg staan, grrr dit is idd zo oneerlijk. Fijn dat je je zus in vertrouwen hebt genomen. We zijn er voor je, je weet ons te vinden.

Bloemetje meis bij jou gebeurd er ook veel. Hoop dat je je snel wat fitter voeld en volgende week de honde school kunt bellen voor tips enzo.

Frieda nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw meis. En nu lekker aan het stappen geweest en Kyra thuis bij je mannetje, daarom miste je haar, ik snapte het al niet.
Ben je weer een beetje in je werk ritme en Kyra in kdv ritme?

Ienieminie is ongi geworden las ik dus dat zal ik zo ff op het lijstje veranderen. Meis hoe is ie met je en hoe voel je je?

Piekerbol ook weer terug van vakantie, en 2 september je nod. Ze hebben je nog niet eens op het lijstje gezet meis. tis maar goed dat ik weer terug ben, hihih

Mariska welkom, kom je ook met ons mee kletsen of alleen lezen en af en toe inbreken? Zou toch wel leuk zijn ook iets meer over jou te weten, dus brand maar los, hihih.

Mitsj wat onwijs fijn dat de echo goed was meis. Dat goede nieuws kon ik wel ff gebruiken na de verdrietige momenten hier.

Uhm jeetje vergeet ik nu nog iemand, sorry dan. Heb ook zoveel gelezen. Eindelijk weer helemaal bij. Voorlopig gaan we nog niet op vakantie dus kan weer ff gezellig met jullie kletsen hoor.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           ??-09-08

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

Glittersss * * * **

*

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Zo heb het weer ff bijgewerkt hoor. Mitsj dank je voor de aanvullingen
Piekerbol en Ienieminie willen jullie je gegevens ook ff doorgeven, dan zijn we weer compleet. Misschien wil Mariska ook wel op ons lijstje.
Jazie wil jij ook op het lijstje ondanks dat je pas in november voor echie gaat
Dan doen we gewoon je oefen rondes mee tellen, hihih
Dan weten we een beetje wanneer je ongi word enzo. Idee??

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan