Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Frieda.. Wat naar dat je negatief getest hebt. Maar bij Kyra teste je ook veel later toch pas positief???   ( k wil je geen valse hoop geven.. maar toch...)
Hoe voel je je verder??

Nathalie.. Dus druk aan de klus hihih...Groot gelijk meis !
Hoop dat je voorgevoel gelijk had/heeft en dit jullie ronde is !!

Ieniemienie.. Hoe gaat het met jou ?????

Jazzie.. Dus oefenrondes hihihi...Leuk dat je toch op ons lijstje staat en gezellig mee kletst !!

Mitsj,,, Doe je wel rustig aan ???   krijg je al een buikje ???

Hier gaa t zn gangetje. Vandaag gewoon aan het werk geweest, was wel goed had lekker afleiding. Verder weer goed geslapen (als een blok !!)
Het ledikantje staat hier nog..Heb er nu geen moeite meer mee. ja tuurlijk is het nog steeds verschrikkelijk, maar hoef er niet meer om te huilen.
Waarsch past het ledikantje (uit elkaar) niet door ons zolder luikje maar hij mocht wel bij mn zusje staan.
Ze was hier gister en heb er goed met haar over kunnen praten, tis echt een lieverd, net als jullie !!!
BEDANKT DAMES !!!

Ben nu ook op t forum voor miskraam te vinden. Vind het toch wel moeilijk om hier op dit forum te horen dat mensen zwanger zijn.   Ik gun het echt iedereen van harte, maar voor mezelf is dit best moeilijk nu...
Wil het nu ook allemaal even laten bezinken.   Heb al mijn boeken die ik had gelezen over zwanger worden en zwanger zijn weer netjes naar de bieb gebracht en nu "gewone" boeken meegenomen..
Natuurlijk lees ik mee met jullie en zal vast snel weer komen (mij kennende hihih)

Maar dan weten jullie het, wanneer ik een paar dagen bv er niet ben, en hoeven jullie niet ongerust te zijn hihi...

JULLIE ZIJN EEN STEL LIEVERDS ! Bedankt voor alle steun, uit de grond van mn hart !
(als we nu toch sentimenteel gaan doen, komen hier dan ook een paar traantjes...)

Dikke kus van mij

Ik wist wel dat als je een positieve ovutest heb dat je dan binnen 24-48 uur je ei hebt..
Maar ik vroeg me af dat (hij blijft zeker 1 dag positief) als hij dan negatief is of je dan je ei gehad heb? of dat het dan nog heel snel kan komen.. vroeg me dat gewoon af.

Hier weinig te melden.. PFF ben moe vandaag..

Maike Sanne Hoe is het met je meid?

Liefs Jazzie

O.. ik had het helemaal niet gezien!

Maike Sanne.. Je bent een TOPPERTJE!
Ik vind dat je je er heel knap doorheen slaat.

Logisch dat het je moeilijk vind! Je gunt het hun... maar je gunt het jezelf ook..
Op het miskraam-forum zitten ze allemaal in hetzelfde schuitje.
Die begrijpen je nog veel beter dan iemand die het niet heeft meegemaakt.

Ik gun het jouw ook heel erg!! Meid.. ik hoop gauw te vernemen dat je er weer voor gaat.
Maar eerst alles een plekje geven.

Dikke

Frieda.. O. balen joh. ik hoop dat je gauw zekerheid heb.

Mitsj ik til geen waterflessen meer. hoor.. hahaha ik werk niet dus.
Lekker thuis bij mijn kleine vent.

Nathalie.. Heb je nog een positieve test gehad vandaag!

Liefs Jazzie

Maike Sanne wou ff komen zeggen dat ik je toppertje vind!
Ik ben met mijn mannetje tv aan het kijken. Dus niet zo leuk als ik dan ga forummen hè
Maar ik herken het dus dat het forum verslavend is.  Wens je heelll veel geluk!

Jazzie vandaag was ie weer vaag hoor meis, die ovulatietest. Ik wacht morgen gewoon af. Aan de steken in mijn buik te hebben gevoeld zou het best wel kunnen dat ik gisteravond mijn eisprong heb gehad. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Fijne avond!

Liefs Nathalie

Goedenavond!!

Zoals ik vanmorgen al gepost had... negatief getest en ben nu dan ook ongie geworden!!
En eerlijk gezegd ben ik er ook wel een beetje blij mee hoe stom dat ook klinkt!
Misschien dat het dan voor mijn gevoel te snel gaat ofzo.... Ik weet het niet maar vind het prima zo! Nieuwe ronde... Nieuwe kansen....
Dus Nathalie, je mag het lijstje weer veranderen.... Zal zo ff berekenen waneer mijn NOD is!

Maike Sanne, Ik vind dat je het onwijs goed doet!! Doe zoals jij vind dat iets goed is!!
Ik snap dat je liever even afstand neemt van hier! Neem de tijd!!
Je weet waar we te vinden zijn... om gewoon even te kletsen maar ook als er wat is!!

Nathalie, Nog steeds brak van de therapie??? Of gaat het al wat beter?

Jazzie, Geen idee hoe ovulatietesten werken hoor.. heb ze nog nooit gebruikt!

Piekerbol en ieniemienie, kan aan mij liggen maar heb al ff niets meer van jullie vernomen!! Hoe gaat het bij jullie??

Mitsj, (of kan ik beter zeggen dikkie dik :p) Lekker gewerkt vandaag?? En  de zware dingen laten staan???

Ik ga nog ff verder met de was... afgelopen weekend geen tijd voor gehad dus dan moet je wat!

Liefs,

Frieda

O frieda! Ik had nog niet begrepen dat jullie al echt ervoor gingen.. Maar dat het misschien niet helemaal gepland toch niet onverwachts en heel gewenst was zeg maar...
Nou Spannend! Succes meid.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan