Frieda.. Wat naar dat je negatief getest hebt. Maar bij Kyra teste je ook veel later toch pas positief??? ( k wil je geen valse hoop geven.. maar toch...)
Hoe voel je je verder??
Nathalie.. Dus druk aan de klus hihih...Groot gelijk meis !
Hoop dat je voorgevoel gelijk had/heeft en dit jullie ronde is !!
Ieniemienie.. Hoe gaat het met jou ?????
Jazzie.. Dus oefenrondes hihihi...Leuk dat je toch op ons lijstje staat en gezellig mee kletst !!
Mitsj,,, Doe je wel rustig aan ??? krijg je al een buikje ???
Hier gaa t zn gangetje. Vandaag gewoon aan het werk geweest, was wel goed had lekker afleiding. Verder weer goed geslapen (als een blok !!)
Het ledikantje staat hier nog..Heb er nu geen moeite meer mee. ja tuurlijk is het nog steeds verschrikkelijk, maar hoef er niet meer om te huilen.
Waarsch past het ledikantje (uit elkaar) niet door ons zolder luikje maar hij mocht wel bij mn zusje staan.
Ze was hier gister en heb er goed met haar over kunnen praten, tis echt een lieverd, net als jullie !!!
BEDANKT DAMES !!!
Ben nu ook op t forum voor miskraam te vinden. Vind het toch wel moeilijk om hier op dit forum te horen dat mensen zwanger zijn. Ik gun het echt iedereen van harte, maar voor mezelf is dit best moeilijk nu...
Wil het nu ook allemaal even laten bezinken. Heb al mijn boeken die ik had gelezen over zwanger worden en zwanger zijn weer netjes naar de bieb gebracht en nu "gewone" boeken meegenomen..
Natuurlijk lees ik mee met jullie en zal vast snel weer komen (mij kennende hihih)
Maar dan weten jullie het, wanneer ik een paar dagen bv er niet ben, en hoeven jullie niet ongerust te zijn hihi...
JULLIE ZIJN EEN STEL LIEVERDS ! Bedankt voor alle steun, uit de grond van mn hart !
(als we nu toch sentimenteel gaan doen, komen hier dan ook een paar traantjes...)
Dikke kus van mij