Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           24-07-08 (28 dgn)
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgn)

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Hi meiden jullie waren vroeg. Ik ging om 2.00 uur pas slapen ofzo omdat we verjaardag hadden gehad van een kameraad van mijn vriend. Dat is dik half uur tot 3 kwartier rijden nog. Mijn vriend zei eerst dat hij wel ging rijden. Toen vroegen ze hem of ie biertje wou. Heb toen gezegd dat ik wel terug zou rijden. Hij drinkt namelijk nooit iets, dus had echt zo iets als jij biertje wil neem maar lekker. Het was namelijk echt een feestje in mijn buik. Volgens mij was mijn innesteling. Dus dacht dan moet ik geen geklus hebben vannacht, hihih. Daar is overna gedacht. Erg hè. Ik zit qua gevoel al in augustus meiden. Maar als je dat van Mitsj dan zo weer leest, weet je het eigenlijk pas echt zeker als je rd-tjes ziet hè. Echt super verhaaltje meis en leuke reacties van je ouders.

Frieda, boodschapjes alweer binnen meis? Misschien omdat het volle maan was dat we daarom zo slecht hebben geslapen. Kweet niet hoor, heb eens gehoord dat dat er invloed op heeft namelijk.   Hier om 2.00 uur gaan slapen, maar ook om 6.00 uur al wakker en om 7.00 uur en om 8.00 uur. Dus toen maar ff getemperatuurd. En dat was netjes 36,93. Daarna nog ff weer geslapen. En nu zit ik alweer te geeuwen, hihih. Heb niet veel puf vandaag!

Meiden heel fijn weekend en tot snel!

Liefs Nathalie

AAAAAAAAAAAAAAAh ik verveel me!!!
Ja dan vraag je je af hoe dat kan met een kind maar hier is het mogelijk hoor!
Vanmorgen was ik om 8 uur in de winkel om boodschappen te doen dus die zijn allang weer binnen.
Kyra was vanmorgen ook verdacht vroeg wakker dus die ligt nu weer op bed haar tweede slaapje te doen! Maar ook al was ze wel wakker, het   is niet dat ik haar de hele dag hoef te vermaken. Zij speelt wel. Ik wou eigenlijk lekker met haar gaan wandelen vandaag maar het weer is er niet echt naar. Het regent, dan is het weer droog en andersom.
Ik kan eventueel wel bij de broers van lief op bezoek maar daar heb ik geen zin.
Ik zie ze hier ook nooit dus waarom zou ik me dan wel van mijn goede kant laten zien, helemaal geen zin in.
Maar goed... nu zit ik hier weer eens zielig alleen..... Lief is weer eens klussen, ook geen verassing.
Vanavond heb ik een verjaardag dus ben wel blij dat ik dan weer ff weg kan...
De was is ook al helemaal weggewerkt dus dat zegt genoeg......
Ik ga jullie maar niet meer vervelen met mijn verveel verhalen.... Ik ga maar wat nuttigs doen..... FF slapen :)

Liefs,

Frieda

Ik heb net nog een paar boodschapjes gedaan en nu noodweer.
Ik heb echt niet veel puf vandaag! Dus heb ook niks boeiens te melden om je te vermaken sorry, hihih

Liefs Nathalie

Zo.... gewoon weer op pagina 2... tis echt  rustig hier....

Iedereen een fijn weekend gehad???
Ik heb gistermiddag nog even heerlijk geslapen en gisteravond ben ik naar een verjaardag geweest. Was erg gezellig... Zo gezellig dat ik pas om half 3 weer thuis was.
Gelukkig mocht/kon ik van lief en Kyra uitslapen en heb ik heerlijk tot half 11 op bed gelegen!
Vandaag heb ik verder weinig gedaan. Het was de hele dag aan het regenen dus lekker op de bank gehangen en met mijn kleine meisje geknuffeld!!
Morgen wordt het weer nog niet beter dus misschien dat ik ff bij kennisen op bezoek ga!
Maar dat hangt net van mijn zin af......

Wil iemand trouwens mijn borsten hebben..... ze doen zo'n pijn... :-(

Liefs,

Frieda

Hoi hoiii

Ben ik weer... :)

Als eerste.. MITSJ GEFELICITEERD !!!! Super meid !!!
IK zei donderdag nog tegen manlief, ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het met mitsj gaat of ze ongi word of niet.. maar nee dus !
Super meid !! En natuurlijk gefeli met jullie nieuwe huis ! Kun je meteen de babykamer doen hihih..
Ohhh je bent de eerste hier !!   Kun je ff extra glitters gooien???;)

Jeetje mina.. nu al en tweede topic !!Wat kletsen jullie wat af dames !
Ik ga nu ook weer mee doen :)
Zijn vandaag thuis gekomen. Heerlijk even weg geweest !
Woensdag zjn we weggegaan en k had maandag al een gevoel dat ik mn ei had, maar dinsdag gaf de ovutest positief aan (faag) Dus ff geklust 's avonds  en net voor we weg gingen smiddags  (k moest eerst nog werken) haalde manlief me op van mn werk en zijn we (idee van manlief) nog naar huis gegaan, geklust, gedoucht en toen op reis gegaan hihh
En manlief had stiekum een hotelletje geboekt voor de eerste nacht.. zodat we nog lekker konden klussen (gaat beetje moeilijk bij je ouders in de caravan he hahaha)
Dus echt super lief !
Vind het zo ontzettend mooi/lief dat manlief zo mee denkt !!
Heb donderdag nog een ovu test gedaan en toen was hij idd negatief.. Dus als ik t zo bereken dan heb ik twee weken erna mn nod.. dus dan 29 juli...
Kun je t veranderen Nathalie?? Of wil je t laten staan zo??
Ben er verder rest vd dagen niet meer mee bezig geweest.ja heb aan mitsj dr nod gedacht :D..maar verder niet echt zoals thuis.
We zien wel ! 3 keer is hopelijk scheepsrecht.. we wachten het af...

Nathalie.. Jeetje wat heb jij t druk zeg ! Hoop dat het je allemaa goede dingen oplevert meis !     Heb je al wat meer gehoord nu over je auto etc???
(heb veel gelezen mar weet t niet meer zo goed... sorry :S   )

Frieda.. LEUK !! had het eigenlijk wel verwacht hoor !!   Weet niet waarom, maar zei laatst al eens tegen manlief dat ik dacht dat jullie niet lang met regenjasjes aan gingen klusen hihi... Is ook niks aan haha
Hoop voor jullie dat je net als met Kyra weer meteen zwanger bent !!!
Spannend hoor !!

Bloemetje.. Je was er idd ook veel mee bezig (bedoel het niet verkeerd hoor!!)
Is natuurlijk ook logisch je wilt het zo ontzettend graag dus dan ben je er natuurlijk ook veel mee bezig.     Vandaar dat ik ook tegen me zef laatst heb gezegd dat ik er wat minder mee bezig wil zijn.
We zien wel hoe het komt..
Je ziet het wel met mitsj.. die denkt dat t niet gelukt is deze maand maar toch zwanger ! TErwijl ze eigenlijk geen kwaaltjes had en niet veel geklust had !
Dus alles kan... Je hoort het wel vaker dat vrouwen zwanger raken wanneer ze er niet of weinig mee bezig zijn !
Hoop het voor je meid !
Dus een hondje?? Super zeg !     Vind honden ook zo leuk, alleen wij hebben er geen tijd voor om ze uit te laten ivm werk etc.. Dus we hebben twee katten :D   OOk leuk.. hihi

Nou dames, hoop dat ik op iedereen gereageerd heb en alles nog beetje goed heb kunnen onthouden...

Kom morgen wel weer ff   "buurten"  

Dikke kus Maike Sanne

Hhahah nee heb er zelf al twee dank je
HIer ook rustig aan gedaan, ondanks wel huishoudelijke dingen
Ohh het regend hier voor de verandering ook weer eens
Vrijdagavond verjaardag gehad en ben nog beetje aan het bijkomen van drukke week van vorige week. Gelukkig heb ik het morgen niet zo druk, maar dinsdag dubbelop.
Ik ga vanavond lekker tv kijken, allemaal leuke series, waar je gewoon domweg kan kijken niet na hoeft te denken, heerlijk!

Wens jullie allemaal nog fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan