Hoi hoiii
Ben ik weer...
Als eerste.. MITSJ GEFELICITEERD !!!! Super meid !!!
IK zei donderdag nog tegen manlief, ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het met mitsj gaat of ze ongi word of niet.. maar nee dus !
Super meid !! En natuurlijk gefeli met jullie nieuwe huis ! Kun je meteen de babykamer doen hihih..
Ohhh je bent de eerste hier !! Kun je ff extra glitters gooien???
Jeetje mina.. nu al en tweede topic !!Wat kletsen jullie wat af dames !
Ik ga nu ook weer mee doen

Zijn vandaag thuis gekomen. Heerlijk even weg geweest !
Woensdag zjn we weggegaan en k had maandag al een gevoel dat ik mn ei had, maar dinsdag gaf de ovutest positief aan (faag) Dus ff geklust 's avonds en net voor we weg gingen smiddags (k moest eerst nog werken) haalde manlief me op van mn werk en zijn we (idee van manlief) nog naar huis gegaan, geklust, gedoucht en toen op reis gegaan hihh
En manlief had stiekum een hotelletje geboekt voor de eerste nacht.. zodat we nog lekker konden klussen (gaat beetje moeilijk bij je ouders in de caravan he hahaha)
Dus echt super lief !
Vind het zo ontzettend mooi/lief dat manlief zo mee denkt !!
Heb donderdag nog een ovu test gedaan en toen was hij idd negatief.. Dus als ik t zo bereken dan heb ik twee weken erna mn nod.. dus dan 29 juli...
Kun je t veranderen Nathalie?? Of wil je t laten staan zo??
Ben er verder rest vd dagen niet meer mee bezig geweest.ja heb aan mitsj dr nod gedacht

..maar verder niet echt zoals thuis.
We zien wel ! 3 keer is hopelijk scheepsrecht.. we wachten het af...
Nathalie.. Jeetje wat heb jij t druk zeg ! Hoop dat het je allemaa goede dingen oplevert meis ! Heb je al wat meer gehoord nu over je auto etc???
(heb veel gelezen mar weet t niet meer zo goed... sorry :S )
Frieda.. LEUK !! had het eigenlijk wel verwacht hoor !! Weet niet waarom, maar zei laatst al eens tegen manlief dat ik dacht dat jullie niet lang met regenjasjes aan gingen klusen hihi... Is ook niks aan haha
Hoop voor jullie dat je net als met Kyra weer meteen zwanger bent !!!
Spannend hoor !!
Bloemetje.. Je was er idd ook veel mee bezig (bedoel het niet verkeerd hoor!!)
Is natuurlijk ook logisch je wilt het zo ontzettend graag dus dan ben je er natuurlijk ook veel mee bezig. Vandaar dat ik ook tegen me zef laatst heb gezegd dat ik er wat minder mee bezig wil zijn.
We zien wel hoe het komt..
Je ziet het wel met mitsj.. die denkt dat t niet gelukt is deze maand maar toch zwanger ! TErwijl ze eigenlijk geen kwaaltjes had en niet veel geklust had !
Dus alles kan... Je hoort het wel vaker dat vrouwen zwanger raken wanneer ze er niet of weinig mee bezig zijn !
Hoop het voor je meid !
Dus een hondje?? Super zeg ! Vind honden ook zo leuk, alleen wij hebben er geen tijd voor om ze uit te laten ivm werk etc.. Dus we hebben twee katten

OOk leuk.. hihi
Nou dames, hoop dat ik op iedereen gereageerd heb en alles nog beetje goed heb kunnen onthouden...
Kom morgen wel weer ff "buurten"
Dikke kus Maike Sanne