Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Maike Sanne, Fijn zeg dat je het leuk hebt gehad... En ik wil ook zo een man!!!
haha! Die van mij is niet zo meedenkend!! haha
Had vanavond tijdens het eten nog een discussie over het eten geven van Kyra...
Hij heeft dan zijn eten al op en ik ben Kyra aan het eten geven en ben zelf koud eten aan het eten omdat Kyra eigenlijk alles op eist.... dus hij pissig... en ik ook... schiet niet echt op maar als hij dan klaar is met eten kan hij best verder gaan met Kyra eten geven.. Maar nee zo ver denkt hij niet! Misschien dat het ooit   nog komt... ik blijf goede hoop houden!!

Nathalie, lekker he... heerlijk op bank en lekker niets!! kan daar echt van genieten zeker als het weer beroerd is!
Fijn dat je morgen ook nog kan rusten alleen niet echt handig dat je dinsdag dan weer van alles op je dak krijgt... weer therapie???

Ik ga nog eens even mijn lieve zusje bellen..... tot straks misschien.....

Liefs,

Frieda

Zit ik net lief welkom terug berichtje vaan Maike Sanne te typen, komt ie gewoon niet aan. Hoe irritant!

Fijn dat je er weer bent meis. Wat onzettend lief dat je mannetje zo mee denkt en zelfs een hoteltje heeft geregeld. Als daar niet wat moois van komt, hihih. Hoop het voor jullie. Waar waren jullie ook alweer heen?

Ik zag idd dat het nod lijstje niet klopt, maar vergat steeds aan te passen.
Dinsdag idd therapieen Frieda. Morgen wil ik hier de stofzuiger door halen. Word gek van die haren van onze kat. Maar ja om nou op zondag te gaan stofzuigen. Ik zal nog eens ff een wasje aanzetten. Dan is dat ook weer bijna klaar. Soms heb ik het idee dat ik er nooit door heen kom, hihih.

Meiden hele fijne avond!

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

Nathalie.. het is wat met t verharen van de katten he ! Hier ook allemaal kattehaar in de bijkeuken, word je niet goed van !
Morgen idd maar flink stofzuigen...
Morgen rustig aan doen meis, geniet van je dag zonder verplichtingen

Frieda.. Lief mannetje heb ik he ;)
Op de camping kwamen twee buurmeisjes telkens bij hem om met hem te spelen.
Normaal is ie best verlegen maar nu was ie aant "ouwe hoeren"   met ze, aan het voetballen en stoeien etc !   VOnd het zo prachtig om te zien ... Smolt gewoon van binnen !

Hahah ja wie weet komt er door t hotelletje wat moois ghiih. Ik ga er niet vanuit..
We wachten het nog twee weekjes af...

Nou dames ik ga er vandoor..

Lekker slapen strax !!

Ohhh wat ontzettend leuk zeg. Net of die meisjes het aanvoelde hè
Ik ga morgen ff stofzuigen en idd genieten van dag zonder verplichtingen, maar dat kan maar zo omslaan hè. We zullen zien. Nu lekker Midlife Crisis kijken, NL serie, lekker dom kijken, hihih

Liefs Nathalie

Ohhh heb zon jeuk aan mn borsten ! Niet best !!
Echt mn tepels zijn zo gevoelig niet normaal !
Heb wel vaker jeuk gehad (heb ook beetje eczeem op borsten gehad maar das al heel lang weg gelukkig) maar deze jeuk nog nooit zo erg..
Faag hoor.. Zo toch maar even in bad..
Zal m nu meteen maar vol laten lopen, lekker nog ff...

Dames ik ga nu echt haha.. moest een hele hoop bijlezen

Terug
Bovenaan