Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Dank je nathalie,
jij ook fijne dag he vandaag? nog therapie vandaag?

hier gaat het redelijk. voel me nog niet echt jarig hoor, haha.
Voel me ook niet zo lekker namelijk.
last van mn darmen. best veel, weer beetje misselijk(niet erg maar wel aanwezig)
last van mn borsten, en me broek zit strak. nu al. aaaah. gaat snel hoor haha.

liefs

Hahhah meiden ja jullie wouden kwaaltjes nou je krijgt ze hoor
Wel vervelend dat jullie je af en toe zo misselijk voelen lijkt me
Ik heb net yoghurt met museli gehad en mijn maag draait nu alweer rondjes
Wat is er toch met me?

Ik heb om 13.15 uur therapie bloemetje. Gellukkig is deze week eindelijk alles eens goed geregeld dat ik niet meerdere afspraken op 1 dag heb, teministe tot nu toe, hahha. De week is nog niet voorbij hè. Geeft me ff wat ruimte voor mezelf en dat ik thuis ook nog wat dingetjes kan proberen te doen.

Mitsj weer aan het werk meissie. Bah 1e x spuigen. Maar je weet nu teministe dat het komt als je te lang blijft liggen. Dus opstaan lui lak, hihih. Nee grapje, fijne werkdag!

Allemaal hele fijne dag ik moet er weer vandoor. Nog ff andere topics buurten en dan zo weg.

Liefs nathalie

hoi,
nathalie, je hebt gelijk hoor, we willen zwanger zijn, moet we die kwalen erbij nemen ook hehe.
heb het er ook graag voor over, alleen belemmerd het af en toe je genieten van de zwangerschap. en daar baal ik erg van, ben nu zo moe, maar ja, slapen zit er niet echt in, want krijg af en toe telefoontjes, denk ook dat het moeilijk word te zwijgen hoor, want heb gevoel dat het vanaf nu toch ff zo zal blijven, voel me al drie dagen na mekaar zo.
dus hopelijk zijn schoonouders alleen vanavond en kunnen we het hen vertellen.
vrijdag gaan we met bijna hele familie uit eten, dus dat word nog moeilijk dan pff, hoe moet ik dat weer eens gaan regelen he. hihi.

liefs

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2008 21:38:14'));

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                             14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Ja dames, ik heb me afspraak,
maandag 8 september, hihi.
en vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger. heb ook maar even nagevraagd over me buikpijn, kan geen kwaad zegt ze, zolang ik maar niet ga bloeden of teveel slijmverlies krijg is er niets aan het handje, zeurend gevoel is normaal die heb ik wel vrij vaak.

dus gaat denk ik wel goed, heb er vertrouwen in.

liefs

Fijn dat je nu afpsraak hebt meis. 8 september is te overzien hè.
Krijg je nog veel visitie vanavond? Wil je vriend het al vertellen dan?
Tja jou ouders weten het ook hè, dus nu mogen zijn ouders het ook wel weten vind ik dan, hihih.

Ik blijf naar de wc lopen vandaag. En als ik iets gegeten heb doet mijn buikje raar
Zo aan het eind van de dag best wel brak hoor, maar voel me beter dan de afgelopen dagen. Wou gewoon dat dat grieperige gevoel doorzet en dat ik er dan van af ben.

Liefs Nathalie

GEFELICITEERD BLOEMETJE !!!!!!!
Ondanks al je kwalen, een goede dag gehad????
Ls in ander topic dat je al nieuwe bh had gekocht hihi.. Dat vinden mannen een van de mooiste dingen he.. dat de borsten wat groter worden hahaha....
Wat heb je van manlief gekregen ????
Mooi dat je een datum/afspraak hebt !
Maar als je wilt kun je vast wel naar een ander zh hoor, moet je dan ver reizen? of is er vlakbij nog eentje??

Nathalie.. Mooi dat je het wat rustig aan doet met therapie , tenminste niet alles tegelijk !!
Nog steeds "griep" ?? OF zou het dan toch ............

Frieda.. Hoe is het met u ??? Je bent er niet veel meer volgens mij..
Gaat ie een beetje?Of heb ik weer iets gemist :S

Mitsj.. Onze zwangere mitsj... Hoe gaat het met jullie 3tjes? hahah went het al... niet meer echt samen te zijnhihihi....
Groei je al lekker???

Nou hier gaat alles toppie !!! Manlief en ik hebben besloten om meteen weer te proberen om zwanger te worden n dan natuurlijk om zwanger te blijven !
Manlief kwam zelf met dit idee, gisteravond. dus samen heel goed gesprek gehad en besloten om er meteen mee te beginnen.
We wacten donderdag de controle trouwens eerst af.. Wanneer we groen licht krijgen, meteen klussen Hahahah....
Ze zeggen ook wel dat je de eerste maand na de mk extra vruchtbaar bent... dus wie weet ;)
Ik weet dus niet wanneer mijn nieuwe nod zal zijn, omdat je cyclus na een mk langer kan zijn dan normaal.. Nu was mijn cyclus altijd al lang.. dus hoop dat dit niet nog langer zal worden !!
Ben vanaf vandaag weer met monnikspeper capsules begonnen, dus hopen dta dit mn cylus weer korter maakt...
Eerst donderdag de controle maar even afwachten... Mijn gevoel zegt dat mn baarmoeder nu helemaal leeg is, maar zeker weten doen we het donderdag pas..
Ik hou jullie natuulijk op de hoogte :)

hoi,

nathalie, vind dat zn ouders het mogen weten. mijn ouders weten het ook. en hij vind ook dat ze het mogen weten, hangt alleen af of ze in begin hier alleen zijn of niet. hihi.

maaike sanne, heb er wel van genoten hoor, lekker rustig vandaag. vanavond beetje visite maar niet veel. hoeft ook niet want ben best moe.
hihi, ja al nieuwe bh, die ik had zat echt niet lekker.
had eerst meegroei bh aan, maar ben van mezelf al aardig geschapen, dus die kon niet echt lang meer, heb nu een sport bh aan, maatje groter, kan geen beugels in een bh verdragen(ooit borstverkleining gehad) en zeker nu kan ik het niet verdragen, dus ja. dan dit.
en mensen wat zit dat heerlijk nu, hahahaha. wil hem niet meer kwijt.
ook moet ik ff gaan winkelen, want mn broeken zitten niet echt lekker meer.
broeken met ritsen en knopen zitten niet lekker, dus nu maar rekbare broeken die lekker hoog komen. hihi.

wat leuk dat jullie er meteen weer voor gaan, ik wens jullie heel veel succes meid.

liefs

Terug
Bovenaan