GEFELICITEERD BLOEMETJE !!!!!!!
Ondanks al je kwalen, een goede dag gehad????
Ls in ander topic dat je al nieuwe bh had gekocht hihi.. Dat vinden mannen een van de mooiste dingen he.. dat de borsten wat groter worden hahaha....
Wat heb je van manlief gekregen ????
Mooi dat je een datum/afspraak hebt !
Maar als je wilt kun je vast wel naar een ander zh hoor, moet je dan ver reizen? of is er vlakbij nog eentje??
Nathalie.. Mooi dat je het wat rustig aan doet met therapie , tenminste niet alles tegelijk !!
Nog steeds "griep" ?? OF zou het dan toch ............
Frieda.. Hoe is het met u ??? Je bent er niet veel meer volgens mij..
Gaat ie een beetje?Of heb ik weer iets gemist :S
Mitsj.. Onze zwangere mitsj... Hoe gaat het met jullie 3tjes? hahah went het al... niet meer echt samen te zijnhihihi....
Groei je al lekker???
Nou hier gaat alles toppie !!! Manlief en ik hebben besloten om meteen weer te proberen om zwanger te worden n dan natuurlijk om zwanger te blijven !
Manlief kwam zelf met dit idee, gisteravond. dus samen heel goed gesprek gehad en besloten om er meteen mee te beginnen.
We wacten donderdag de controle trouwens eerst af.. Wanneer we groen licht krijgen, meteen klussen Hahahah....
Ze zeggen ook wel dat je de eerste maand na de mk extra vruchtbaar bent... dus wie weet

Ik weet dus niet wanneer mijn nieuwe nod zal zijn, omdat je cyclus na een mk langer kan zijn dan normaal.. Nu was mijn cyclus altijd al lang.. dus hoop dat dit niet nog langer zal worden !!
Ben vanaf vandaag weer met monnikspeper capsules begonnen, dus hopen dta dit mn cylus weer korter maakt...
Eerst donderdag de controle maar even afwachten... Mijn gevoel zegt dat mn baarmoeder nu helemaal leeg is, maar zeker weten doen we het donderdag pas..
Ik hou jullie natuulijk op de hoogte