Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Welterusten nathalie,
was het gezellig het feest?
hier wel, maar ook nu bedje in, ben helemaal kapot. pfff, stuk vermoeiender vind ik het nu.

Dames. wss kom ik morgen nog heel even langs, en anders zondag weer, morgen naar mn ouders toe.

Liefs

Hoi dames,
hier ben ik nog heel eventjes,
vertrek zo richting me ouders.
spannend weekendje, want ik denk dat we het tegen mn ouders gaan vertellen, weet niet hoe me moeder gaat reageren, ben bang niet zo blij. hoop dat het meevalt.
me vader vind het super, dat weet ik gewoon, me moeder, weet het echt niet

Vanmorgen had ik wat doorzichtig slijmverlies(sorry) weet ff niet wat ik hier van moet denken, verder niet echt buikpijn, wel beetje maar heb ik al sinds begin, en nog steeds de krop in de keel zitten, en ook beetje steekjes in mn maag .
hoop dat dit allemaal niets ergs te betekenen heeft. want zou erg graag willen dat het goed blijft gaan.

voel me vandaag ook weer niet lekker. maar ach ja, hoort erbij.

liefs

Goedemiddag meiden

Bloemetje meis, ik denk dat je je een beetje druk maakt om de reactie van je ouders en je daarom niet zo lekker voeld. En gisteren natuurlijk je feest. Fijn om te horen dat het gezellig was. Tis allemaal inspannend en meer vermoeiend dan anders en dat is ook logisch. Denk aan jezelf en neem optijd rust, das niet erg!

Ik voel me gelukkig iets beter dan afgelopen dagen, maar ben als ik iets doe nog steeds een dweil. Toch maar ff proberen de was te doen dalijk. Alles in delen.

Vanmorgen om 6.40 uur was mijn temperatuur 36.98. Normaal temperatuur ik om 8.00 uur maar wou mijn wekker niet zetten, hij is nu toch al hoog. Ik twijfelde ff of mijn ei niet later geweest is. Maar die steken maandag en positieve ovulatietesten liegen niet hè. Temperatuur is van zoveel dingen afhankelijk en zeker als je niet lekker bent. Het afwachten maakt me soms wat onzeker. Schommelingen van wat zou het zijn enzo.

Heb weer rare dingen, maar ach ik schuif het af op grieperig zijn  hoor!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Hoi hoiiii !!!!

Hier ben ik dan weer eens even , hihi
Had zoiets van moet toh maar weer even om het hoekje gluren...;)
Vandaag is het een week geleden en ik moet eerlijk zeggen, ik heb een goede week gehad.   Afleiding doormijn werk, en door leuke dingen te doen, maar natuurlijk ook momenten dat je er aan terug denkt.
Net als gisteravond Vrienden van ons waren op visite en zagen dat wij aan het klussen zijn in de keuken, zegt hij; bouwen jullie uit? Gezinsuitbreiding?? Ik dacht al dat je buikje wat dikker werd ! (uit de gek) maar dit deed me zeer, kon me nog groot houden maar eenmaal op bed kwamen de traantjes... En vandaag aparte dag...nu precies een week geleden (rond dit tijdstip) vertelde ik hier over mijn miskraam en begon het verwerken...
We hebben besloten om rustig aan te doen nu, we klussen gewoon wanneer we er zin in hebben en we zien wel wanneer het raak is !!
(ik vloei nu sinds donderdagmiddag al niet meer.. heerlijk !Alleen nog we soms apart gevoel in buik...)

Verder ook goed nieuws !   Heb mijn tantezeggertje gistr voor het eerst voelen schoppen in mn zusje's buik ! Echt super om te voelen !!!

En hier...

Nathalie.. Meid griepje??  Hen ik ook altijd dat het lichtjes is maar niet genoeg doorzet.. Erg vervelend !! Maar rustig aan meis !!

Frieda.. Gaat ie niet zo lekker?? Wat nou ??

Bloemetje..Mooi dat het zo goed met Buddy gaat !! Het harde werken loont wel ;)
En mooi dat het ondanks de kwaaltjes goed gaat !!
Spannend allemaal hoor !! Maar vind het echt super voor jullie !!
En natuurlijk.... Alvast GEFELICITEERD met je verjaardag !!!
(je laatste verjaardag met zn 2tjes hiihi)

Jazzie.. Lekker vakantie in t vooruitzicht (toch?)
Wel leuk dat manlief al eerder voor t echie wil gaan... is meestal andersom hiih

Mitsj.. Hoe gaat ie meis???

Hoop dat ik nu niemand ben vergeten.. had veel bij te lezen, dus hoop dat alles klopt ...

Hi Maike Sanne, wat lief dat je ff langs komt. Ja meis het is geen makkelijke tijd voor je. Zo zal je de komende weken, elke week nog kunnen herhinneren dat het langer duurt. En helemaal tegen je uitgerekende datum zo iets hebben van .....
Nu word je er best wel mee geconfronteerd. Die vrienden wisten natuurlijk ook van niks, maar dat het ff slikken is en traantjes, is logisch toch?
Wens je heellll veel geluk hoor!

Bloemetje & Frieda, jullie zijn zo stil meiden, ben ik helemaal niet van jullie gewend. Gaat alles goed?

En hou zou het met piekerbol zijn, die horen we de laatste tijd ook niet meer piekeren. Nou ja das wel fijn, maar ben wel benieuwd hoe het met je is meis, hihih ;)

Jazzie hoe voel jij je? En onze Mitsj natuurlijk. Volgens mij vergeet ik nog iemand, sorryyyy.

Ik ben vanmorgen opgestaan met rugpijn, auwie. Kweet niet wat ik mankeer, maar volgens mij word ik gewoon OUD hahahahha. We zien het wel meiden.

Liefs Nathalie

hoi,

hier ben ik weer meiden, wat bij me familie. hihi. daarom zo stil.

nathalie, balen dat je zo aan het kwakkelen bent. hopelijk gaat het snel beter.

frieda, hoe gaat het met jou?

en mitsj, jij dan?

maaike sanne, fijn dat je langskomt, en het goed met je gaat. blij dat te lezen.

Hier gaat het goed, wel misselijk, moe, zere borsten, af en toe buikpijn, maar verder gaat het prima met me.
we hebben het vandaag mijn ouders verteld, was beetje zenuwachtig voor reactie van mn moeder. maar ze was er erg blij mee, ze had de tranen in mn ogen, ook mn vader vond het erg leuk, hun beide partners ook. hehe, heerlijk dat iedereen zo positief reageerd. me druk gemaakt om niets. hihi.

liefs

Terug
Bovenaan