Hoi hoiiii !!!!
Hier ben ik dan weer eens even , hihi
Had zoiets van moet toh maar weer even om het hoekje gluren...

Vandaag is het een week geleden en ik moet eerlijk zeggen, ik heb een goede week gehad. Afleiding doormijn werk, en door leuke dingen te doen, maar natuurlijk ook momenten dat je er aan terug denkt.
Net als gisteravond Vrienden van ons waren op visite en zagen dat wij aan het klussen zijn in de keuken, zegt hij; bouwen jullie uit? Gezinsuitbreiding?? Ik dacht al dat je buikje wat dikker werd ! (uit de gek) maar dit deed me zeer, kon me nog groot houden maar eenmaal op bed kwamen de traantjes... En vandaag aparte dag...nu precies een week geleden (rond dit tijdstip) vertelde ik hier over mijn miskraam en begon het verwerken...
We hebben besloten om rustig aan te doen nu, we klussen gewoon wanneer we er zin in hebben en we zien wel wanneer het raak is !!
(ik vloei nu sinds donderdagmiddag al niet meer.. heerlijk !Alleen nog we soms apart gevoel in buik...)
Verder ook goed nieuws ! Heb mijn tantezeggertje gistr voor het eerst voelen schoppen in mn zusje's buik ! Echt super om te voelen !!!
En hier...
Nathalie.. Meid griepje?? Hen ik ook altijd dat het lichtjes is maar niet genoeg doorzet.. Erg vervelend !! Maar rustig aan meis !!
Frieda.. Gaat ie niet zo lekker?? Wat nou ??
Bloemetje..Mooi dat het zo goed met Buddy gaat !! Het harde werken loont wel

En mooi dat het ondanks de kwaaltjes goed gaat !!
Spannend allemaal hoor !! Maar vind het echt super voor jullie !!
En natuurlijk.... Alvast GEFELICITEERD met je verjaardag !!!
(je laatste verjaardag met zn 2tjes hiihi)
Jazzie.. Lekker vakantie in t vooruitzicht (toch?)
Wel leuk dat manlief al eerder voor t echie wil gaan... is meestal andersom hiih
Mitsj.. Hoe gaat ie meis???
Hoop dat ik nu niemand ben vergeten.. had veel bij te lezen, dus hoop dat alles klopt ...