Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Nathalie Spannend spannend..!

Maike Sanne.. voor jou een dikke  
En wat gaaf dat je je neefje/nichtje hebt gevoeld.

@mitsj!   Hoe was je termijn echo? (of heb ik iets gemist of verkeerd gelezen)

@bloemetje Fijn dat je zulke leuke reacties had! doet altijd goed! Nu lekker genieten.

Hier alles goed.. ben moe en daardoor wat emo..
dus gauw meer!

Liefs Jazzie

hoi,

jazzie, dat genieten komt wel goed hoor, ben zo gelukkig nu.
echt super gevoel is dit, dat me ouders er achterstaan. kreeg net zelfs van me vader berichtje, welteruste moederke

heerlijk

liefs

Voor jou is het ook spannend nu Jazzie, hoop dat het voor goede doel is
Mitsj heeft toch 26 aug termijnbepaling? Of vergis ik me nu?
Ff nodlijstje erbij pakken, hihih

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

hoi,
jazzie, jij bijna je od, spannend om te zien hoelang hij deze keer weer is je cyclus.
hoop een mooie.

nathalie, echt leuk dat je het lijstje zo goed bijhoudt, top hoor.

zo, ik heb me vannacht beroerd geslapen. ben rond half 1 zo beroerd geweest dat ik vriend emmer ben laten halen, gelukkig niet nodig gehad, maar pff, ging niet echt goed
was ongelofelijk misselijk en erg gevoelige borsten en buik. haha. moeten we er maar voor over hebben.

liefs Bloemetje

Goedemorgen!

Ben ik weer! Had me vorige week woensdag ziek gemeld op het werk, was steeds duizelig en erg veel buikpijn enzo.. Vandaag weer aan het werk! Ben lekker uitgerust moet ik zeggen!

Nathalie en Jazzie, op blijven letten he :p Moet volgende week dinsdag de 26e voor termijnecho! Kan ik beebje weer zien gelukkig :)
Heb afgelopen zaterdag voor het eerst overgegeven 's morgens! Als ik te lang blijf liggen 's morgens, dan wordt ik steeds misselijker. Zaterdag een halfuurtje blijven liggen nadat ik wakker was, en toen heb ik dus lekker maagzuur en weet ik wat gekotst. Was wel even vervelend, maar gelukkig is het gister en vandaag niet zover gekomen!

Maikesanne, leuk dat je toch meeleest stiekem af en toe! We denken echt nog veel aan je hoor meis! Is ook logisch dat zulke grapjes hard aan komen, vind het knap dat je toen nog niet in tranen bent uitgebarsten! You go girl!

Bloemetje!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Eindelijk is het dan zover! Wel vervelend dat je vannacht zo ziek was meis! Maar hoort er bij he! En lekker dat je ouders zo fijn reageerden, maar dat had ik op MSN ook al gezegd!

Fijne dag allemaal!

Liefs

hoi mitsj,
weer aan het werk, wel rustig aan doen he? hihi.
hier gaat het weer ietsjes beter. ik lijk hier misselijk te worden als ik eet. erg vervelend, voel me beroerd ervoor, maar ook misselijk erna.
dat maakt het probleem dat ik tegen eten opkijk.
maar ga zo ff naar winkel, ff broodjes halen en lekker eitje erbij koken, toch maar ff wat lekkers op tafel zetten he, hihi.

net was het grappig, krijg knuffel en kus van vriend, komt hond tegen mn benen duwen, haha, hij was jaloers .

Liefs

BLOEMETJE!!!!

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag meis
Laatste verjaardag dat jullie met zijn tweetjes zijn, hihih

Hele fijne dag gewensd en dikke knufff!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan