Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Jeetje wat snel bloem ! maar wel mooi dat je al wat een buikje krijgt hihii....
Ik maak geregeld fotos van mn zus haar buik.. echt leuk om dan strax terug te zien !!
Moet je ook doen !!!

Misschien  vinden jullie het best snel dat we nu meteen er weer voor gaan, maar wij hebben zoiets van hoe sneller we een kindje in onze armen hebben, hoe liever !
Het is niet dat we dit nu doen zodat we het beter kunnen verwerken, maar onze wens is gewoon zo groot dat we niet langer willen wachten.   En tuurlijk wanneer je eerste uitgerekende datum dan is, dan zal het natuurlijk pijn doen, maar we willen gewoon een "echt"   kindje...
Moeilijk uit te leggen zo...
Ben trouwens beetje teleurgesteld in mn vriendin.   We kunnen echt met elkaar lezen en schrijven, kunnen ekaar alles vertellen, maar nu ik dr verteld heb van onze miskraam is ze op vakantie gegaan. Sinds vorige week heeft ze niet 1 keer gevraagd hoe t met me ging, terwijl we wel gesmst hebben..
Niet 1 keer gevraagd of ik nog vloei, hoe het gaat etc...
Ben hier beetje teleurgesteld in, had verwacht da ze me wel zou steunen, maar blijkbaar denkt zij er anders over...
Ben ook benieuwd of ze donderdag gaat smse hoe de controle ging, denk van niet...

Mede daarom vind ik jullie SCHATTEN !!!!   Jullie kennen me alleen van hier, niet persoonlijk, weten mn echte naam niet (hahaha nee ik heet geen Maike Sanne hahaha) maar jullie steunen me enorm !!!
Echt super meiden !!!     BEDANKT !!!

K hoop dat we strax allemaal snel zwanger zijn (en blijven ) zodat de reunie strax echt komt hahaha ;)

Maike Sanne!
Wat fijn dat je er nu weer voor gaat! En nee het is niet te snel! als jullie er klaar voor zijn dan is het top!
Mijn sch-zuz was er ook gelijk voor gegaan.. Toen ze zwanger was en de uitgerekend datum kwam in de buurt zei ze.. Ik ben blij dat ik nu weer zwanger bent.
Tuurlijk is het nog steeds naar.. maar het verzacht wel iets de wonden.

Ik vind het TOP! toch wel spannend weer de controle..
Misschien is je vriendin bang dat het te gevoelig ligt? en durft ze niks te vragen?

Morgen mijn OD.. en deze laatste week is raar.. Ik kan eigenlijk niet zwanger zijn... maar soms twijfel ik.. Ik heb deze week al een paar keer roze verlies gehad..
Was gister kots misselijk en had krampen.. dus ik dacht o nu al?! en niks! nu nog steeds niks.
Dus.. nu maar hopen dat ik morgen toch ongi wordt! (anders zijn we er heeeel blij mee hoor! ongepland maar zeeeer gewenst.. gewoon iets vroeger)
Denk het niet hoor.. maar dan zie je maar hoe raar het lichaam werkt.

Liefs Jazzie

hoi dames
hier ook vermoeide bloem haha. pfff, kapot hoor.

maaike sanne het is niet te snel hoor, je moet doen waar jullie zich goed bij voelen.
vind het super, hoop dat het snel weer lukt.

gezellige avond gehad.
had enkel gedacht dat vriend het tegen zn ouders zou zeggen, vind het toch beetje zijn taak, heeft ie niet gedaan, ben beetje teleurgesteld.
mede dat ik ff beroerd ben en moest rennen naar badkamer omdat ik weer last kreeg van darmen, twee keer toe op tien minuten. en probeerde het nog in te houden maar lukte gewoon niet, toen vroeg ze wat is er met dr, dat ze zo moet rennen, toen zei me vriend, niets. mja, vind het balen, maar ja.
waarschijnlijk gaan we het dan morgen zeggen.

hihi, heb bonnen gekregen, die je bij prenatal kan inleveren, hihi en nog wat verjaardagsgeld, mooi in envelope zitten met baby erop

verder gaat het goed, maar ongelofelijk moe.
dus ga nu mijn oogjes sluiten en ben er morgen weer.

liefs

Goedemorgen!  

MaikeSanne: Leuk dat jullie er weer voor gaan meis!! Tuurlijk is het niet te vroeg, als jullie er beiden achter staan! En het is gewoon een feit dat het kindje niet gezond genoeg is geweest, dus je moet er weer voor gaan wanneer jullie willen! Het is dan ook geen vervanger van je vorige zwangerschap meis, gewoon een nieuwe kans! Hartstikke leuk! Misschien weet je vriendin niet zo goed hoe ze er mee om moet gaan, of vind ze het moeilijk of is ze bang dat ze je weer verdrietig maakt door er weer over te beginnen!

@Bloemetje: Toch wel jammer, dat jullie het niet verteld hebben!! Maar misschien vandaag zei je toch! Gaan jullie er naar toe ofzo? Hou ons op de hoogte he!

@Jazzie, ben benieuwd meis! Misschien wordt je OD toch een NOD hihi, hoewel dat dan wel gek gelopen moet zijn of niet! Maar we wachten het af!

Met mij gaat het goed hoor. Ben inmiddels al niet meer over het hoofd te zien haha.. Pas alleen nog maar mn positiebroeken, en ben nog maar 8w5d! Pff.. Haha.. Had gister mn laatste nog passende broek aan, en daar zitten 3 knopen boven elkaar,maar ik kreeg er geen 1 van de 3 dicht.
Volgende week dinsdag krijg ik weer een echo, om te termijn te bepalen! Ben zo benieuwd of alles goed zit.. Kan niet wachten!

Ik ga weer aan het werk! Fijne dag allemaal!

Liefs
Mitsj

Maaike sanne,
misschien is je vriendin inderdaad beetje bang om je weer verdrietig te maken.
ik zou dr gewoon een keertje om een reden vragen.
gewoon vertellen dat je hiermee zit.

mitsj, vind het inderdaad jammer, omdat ik me elke keer maar moet inhouden als ik me niet lekker voel. en dat is echt niet prettig.
vooral omdat ik zoveel last van mn darmen erbij heb, is niet fijn. en ja, soms moet ik dan een keer rennen, vooral na het eten.
hihi.

we zijn gisteren trouwens met hond weer naar dierenarts geweest. hij heeft prikje gekregen voor allerlei ziektes.
en nog maar eens zijn darmprobleem aangekaart. er is ontlasting gecontroleerd, geen gekke dingen te zien, dus waarschijnlijk heeft hij overgevoelige darmen.
hij krijgt straks wat tegen diarree, eindelijk en andere voeding die waarschijnlijk erg duur is.

vandaag gaan we ook ff shoppen, vriend en ik, hondje moet ff alleen blijven.
hoop dat dat goed gaat.

zo, hoe gaat het met andere dames vandaag?

liefs

Zo dames,
Was ik weer.

Lekker rustig aan gedaan vanmorgen. hihi. heerlijk, zo even lekker winkelen bij intratuin. heb waardebon gekregen van die winkel. en ga eens kijken of ik mooie bbq kan vinden

heb net een zwangerschapsbroek en buikband besteld via internet, hopelijk passen ze me goed. hihi. anders ken ik ze nog terug sturen.
men broeken zitten nu al niet echt lekker meer. die broek kan ik aan als we weg moeten,uit eten enzo bijvoorbeeld, hihi, na eten heb ik meeste last.
en die buikband kan ik onder me shirt aantrekken zodat ik me broek lekker kan openlaten maar het toch niet te zien is. hihi.
nog maar 5,5 week en al best last ervan hihi.
Vriend voelde gister aan buik en zei dat ie ook wat harder aanvoelt, en borsten zijn ook groter, aders zijn nu zeer duidelijk zichtbaar.

dames, als jullie me zwangerschapsverhalen niet leuk vinden, melden jullie het dan wel even als jullie dit als niet fijn ervaren?
want kan begrijpen dat het voor jullie niet altijd even fijn is.

liefs

Mitsj! nee.. geen nod hoor hahahaha!
maar nog niks gearriveerd!

Bloemetje! .. Zo te horen gaat het bij jou ook goed!
Ik hoop dat het past voor je!

Ik heb geen problemen met de zwanger zijn verhalen.
Maar ik kan niet voor de anderen spreken.

Ik ga ff dutten!

Later

Terug
Bovenaan