Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi meiden!!!

Sorry sorry sorry maar ik had echt even tijd voor mezelf nodig! Dat is nu weer over en ben ik weer van de partij!!
Heb weinig om jullie te vertellen... heb het weekend wat leuke dingen gedaan. Zoals naar Tarzan geweest en dat was echt geweldig!!
Zaterdag was ik zo moe dat ik, toen ik een wijntje bij de buuf aan het drinken was zowat in slaap viel en zondag visite gehad!
Verder zoals gewoonlijk druk met werk en Kyra enzo dus veel nieuws heb ik niet!

Maike Sanne, meis hoe gaat het nou met jou???
Hoop voor jullie dat jullie donderdag groen licht krijgen om er lekker weer voor te gaan!
Wat zegt je gevoel???

Bloemetje, die kwaaltjes horen er nou echt eenmaal bij hoor! hihih
Heb je nog een leuke verjaardag gehad??? het was nog laat geworden of niet?

Nathalie, Lekker dat je deze week de therapie een beetje verspreid hebt!! Hoop dat je zo nog wel een beetje aan je rust komt enzovoort en dat je een beetje kan bijkomen!
Hoe gaat het verder met je??

Jazzie, Hebben de rd'tjes nu doorgezet? wel fijn dat je gelijk een goed cyclus hebt!!

Mitsj, Hoe gaat het met jou?? En met de kwaaltjes enzo??

Weet niet of ik nou iedereen wel heb gehad, sorry ben echt een warhoofd!!

Nou ik ga nu lekker slapen... en morgen ben ik er weer!!

Liefs,

Frieda

Frieda Prima toch.. Tijd voor onszelf hebben we allemaal wel eens nodig.
Ik hoop dat alles weer goed gaat.

Nog steeds geen    Snap er niks van.. Morgen moet het toch echt komen! Weet namelijk zeker dat 2 weken mijn ei is geweest?
Ik weet ook wel dat toen ik de 1ste keer zwanger wilde worden je lijf je erg voor de gek kan houden.. 1ste maand 28 dagen zegt niks over de 2de.. of 3de ..
Ach we zien wel.

Bloemetje.. Klinkt lekker.. En was je vriend dan niet het toetje?

Liefs Jazzie

Hhaha meiden weer lekker gekletst. Mijn vriend kookt ook niet zoveel. Word een beetje teveel verwend door mij denk ik. Bloemetje goed dat je het hem leerd hoor. Ik weet zeker dat als ik zwanger zou zijn hij dan ook wel meer doet. En hij zal ook wel moeilijk. Moet meer uit handen geven. Want het komt idd Jazzie ben erg moe. En was me allemaal beetje teveel vandaag. Gesprek gehad met ons mam en die heeft me vanavond ffies geholpen met belangrijke papieren. Maar het valt niet mee allemaal.

Frieda fijn dat je weer terug bent meis, had je gemist. Was tarzan leuk? Lijkt me zo tof om eens naar musical te gaan, wie weet komt dat nog eens. Wij gaan dit weekend lekker voor 1 weekje op vakantie. Ik weet nu echt zeker dat het niet langer word, omdat mijn vriend maar weekje heeft. Maar ach dat kunnen we later nog eens weekend ergens heen ofzo. Of het anders indelen. Een weekje met zijn tweetjes weg is al heel fijn! En zijn we beide ook heelll ergg aan toe.

Jazzie ben benieuwd of je ongi morgen idd doorzet of dat het tot nu toe niks is.

Meiden ik hou het hier ff bij. Gelukkig morgen middag pas fyiso, dat geeft me morgenvroeg ff de kans om dingen te regelen voordat we het weekend weg gaan.

Liefs Nathalie

Hoi,

Frieda, wat fijn dat je er weer bent, ik heb je hier ook gemist.
gelukkig gaat het weer beter met je.
en ja, de klachten horen erbij, hihi, maar vandaag had ik er toch ff moeite mee. haha, heb je als je zo emo bent he.
gaat alweer beter. nu lekker gaan slapen.

jazzie, nog steeds niet. hopelijk heb je wel normale cyclus nu, zou wel mooi zijn, hoop dat ze morgen komen.

nathalie, inderdaad, ze moeten het maar leren, hij stelde het zelf voor, ik zei, heb heel geen zin om te koken. dus hij zei, oh doe ik dat wel, maar als je tip hebt, wil je dat dan ff zeggen, haha.

we hebben het vanavond schoonouders verteld. ze waren helemaal blij, haha, weer druk gemaakt om niets.
broer en zus van me vriend vonden het ook helemaal leuk.
me schoonmoeder wil zelfs oppassen als ik aan het werk ben. lief he? misschien dat we dat wel gaan doen.
weer pak van me hart, de belangrijkste mensen in ons leven weten het nu, nou ja, nog niet allemaal, maar willen het daarvoor nog ff verzwijgen, zo lang het mogelijk is. gaan zaterdag uit eten met bijna hele familie, word dus erg moeilijk, omdat ik na het eten vaak misselijk ben en erg vaak naar toilet moet.
schoonmoeder vroeg het weer, waarom rent ze zo naar toilet, toen zei vriend het, denk om deze reden.
hihi.

zo dames, was het weer ff.

liefs

Goedemorgen!  

Nathalie, lekker uitrusten in de vakantie meis!!

Jazzie, al duiveltjes te bekennen?? Ben benieuwd! Zou wel fijn zijn als je cyclus direct normaal zou zijn!

Bloemetje: Zie je nou wel dat je schoonouders het hartstikke leuk vinden!! Had ik toch gezegd!! Je moet je niet zo druk maken miepie, dat is helemaal niet goed voor je! Als je het straks op je werk gaat vertellen, begin je vast weer bang te zijn dat ze het niet leuk vinden oid. Maar je moet je daar niet zoveel van aantrekken meis, het is jullie kindje en niet die van een ander! En stress is helemaal niet goed voor de kleine he!

Fritzie: Hier gaat het goed hoor! Hihi.. Beetje standaard kwaaltjes zoals moe zijn, misselijk enzo maar niets te klagen! Jouw ei is toch ook ergens rond deze tijd of niet? Fijn dat je  weer meekletst! Was alweer  lang geleden dat  we je  gesproken hebben!  

Verder hebk niet veel nieuws eigenlijk! Lig supervroeg op bed tegenwoordig, smorgens nog best misselijk. O ja, ik had het met mijn ouders over babykamer, en toen zei mn moeder: Volgens mij hebben wij het ledikantje nog waar je broer en jij ingeslapen hebben.. Dus zij zoeken op zolder, hebben ze hem inderdaad nog! Dussss die krijg ik! En stomtoevallig stond er op marktplaats een commode, die erbij hoort en die mijn ouders vroeger ook gehad hebben voor ons, dus daar ga ik morgenavond kijken! Zou leuk zijn! Mn ouders hebben ook nog het hobbelpaard die ik met Sinterklaas heb gekregen toen ik 1 was, vet leuk!

Fijne dag allemaal!

Liefs :)

Mitsj

Hoi

Jazzie,
al wat te bekennen?

mitsj,
maak me inderdaad teveel zorgen, moet ik niet doen, want merk dat beebje/buik dan gaat tegenwerken, dan krijg ik buikpijn.
over me werk zit ik nog niet zo in, als ze me niet meer willen, jammer dan, vind dan vast wel wat anders, of tijdelijk een zwangerschapsuitkering.
komt vast wel goed. we hebben wel twee baantjes nodig, vriendlief en ik.
maar me schoonmoeder zei ook, dat komt vast wel goed. hihi.

me schoonmoeder zei ook, heb nog een wieg, waar alle kinderen hebben ingelegen, en volgens mij zijzelf ook nog. wil ik wel eens zien, lijkt me wel speciaal. heb ook al via krantjes enzo boxen ter advertentie gezien.
ik ga geen nieuwe spulletjes kopen, heb daar niet het geld voor, maar tweedehandse dingen kunnen ook erg leuk en mooi zijn.
dus ik ga denk ik binnenkort ook eens op zoek.

nathalie, hoe gaat het met jou vandaag?

liefs

Goedemorgen meiden,

Ik sluit me bij de woorden van Mitsj aan Bloemetje, niet zo druk maken! Wat fijn dat je schoonouders en broer & zus van vriend zo goed reageerde. Had je anders verwacht dan?

Mitsj fijn dat je ondanks kwaaltjes goed voeld. Wat top zeg dat ze dat allemaal nog hebben. Mijn ouders geloof ik ook. Het is wel allemaal donker eiken.Maar het is er allemaal nog. Behalve de box geloof ik. Moeten we ff kijken of dat werkbaar voor mij is, ivm tillen van de kleine enzo. Ik wil eigenlijk graag een ledikantje waarvan je de spijlen opzij kan doen of naar beneden ofzo. Een vriendin van mij schijnt dat ook te hebben. Die is nu al best wel ver. Dus kan ik daar ff spieken als de kleine geboren is, hihih. Woon helaas niet dichtbij dus eigenlijk elkaar al best tijd niet gezien.

Ik lig nog lekker ff in bed wakker worden. Dalijk ff douchen want brrr wat een weer hier. En dan eens op mijn what to do? lijstje gaan kijken wat ik allemaal moet regelen. Gelukkig vanmiddag pas naar fysio, dus ik probeer het allemaal wat te verdelen. Eens ff kijken of ik nog kleding moet wassen die mee naar Luxemburg moeten. En dan zien we het wel weer. Kijk wel wat ik vandaag gedaan krijg.

Maike Sanne, heb je je nod al uitgerekend als het morgen goed nieuws krijgt?

Frieda, wat zijn jou plannen voor de komende dage?
Hoe gaat het met de kleine meid op kdv?

Meiden hele fijne dag en kom af en toe nog wel ffies buurten.

Liefs Nathalie

Twee de hands dingetjes willen idd prima.
Uit sommige dingen groeien ze toch heel snel
Gewoon goed zoeken dat je iets moois en goeds vind
Daarvoor zijn die 9 maanden denk ik, hihih.
Anders moet je alles snel in 1x regelen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan