Hoi meiden!!!
Sorry sorry sorry maar ik had echt even tijd voor mezelf nodig! Dat is nu weer over en ben ik weer van de partij!!
Heb weinig om jullie te vertellen... heb het weekend wat leuke dingen gedaan. Zoals naar Tarzan geweest en dat was echt geweldig!!
Zaterdag was ik zo moe dat ik, toen ik een wijntje bij de buuf aan het drinken was zowat in slaap viel en zondag visite gehad!
Verder zoals gewoonlijk druk met werk en Kyra enzo dus veel nieuws heb ik niet!
Maike Sanne, meis hoe gaat het nou met jou???
Hoop voor jullie dat jullie donderdag groen licht krijgen om er lekker weer voor te gaan!
Wat zegt je gevoel???
Bloemetje, die kwaaltjes horen er nou echt eenmaal bij hoor! hihih
Heb je nog een leuke verjaardag gehad??? het was nog laat geworden of niet?
Nathalie, Lekker dat je deze week de therapie een beetje verspreid hebt!! Hoop dat je zo nog wel een beetje aan je rust komt enzovoort en dat je een beetje kan bijkomen!
Hoe gaat het verder met je??
Jazzie, Hebben de rd'tjes nu doorgezet? wel fijn dat je gelijk een goed cyclus hebt!!
Mitsj, Hoe gaat het met jou?? En met de kwaaltjes enzo??
Weet niet of ik nou iedereen wel heb gehad, sorry ben echt een warhoofd!!
Nou ik ga nu lekker slapen... en morgen ben ik er weer!!
Liefs,
Frieda
Sorry sorry sorry maar ik had echt even tijd voor mezelf nodig! Dat is nu weer over en ben ik weer van de partij!!
Heb weinig om jullie te vertellen... heb het weekend wat leuke dingen gedaan. Zoals naar Tarzan geweest en dat was echt geweldig!!
Zaterdag was ik zo moe dat ik, toen ik een wijntje bij de buuf aan het drinken was zowat in slaap viel en zondag visite gehad!
Verder zoals gewoonlijk druk met werk en Kyra enzo dus veel nieuws heb ik niet!
Maike Sanne, meis hoe gaat het nou met jou???
Hoop voor jullie dat jullie donderdag groen licht krijgen om er lekker weer voor te gaan!
Wat zegt je gevoel???
Bloemetje, die kwaaltjes horen er nou echt eenmaal bij hoor! hihih
Heb je nog een leuke verjaardag gehad??? het was nog laat geworden of niet?
Nathalie, Lekker dat je deze week de therapie een beetje verspreid hebt!! Hoop dat je zo nog wel een beetje aan je rust komt enzovoort en dat je een beetje kan bijkomen!
Hoe gaat het verder met je??
Jazzie, Hebben de rd'tjes nu doorgezet? wel fijn dat je gelijk een goed cyclus hebt!!
Mitsj, Hoe gaat het met jou?? En met de kwaaltjes enzo??
Weet niet of ik nou iedereen wel heb gehad, sorry ben echt een warhoofd!!
Nou ik ga nu lekker slapen... en morgen ben ik er weer!!
Liefs,
Frieda