Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 14:39:35'));

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08
Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje    ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                             14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Hoi hoiii

Bloemetje.. Heb je je voor nix zo druk gemaakt ! Super dat ze leuk reageerden !!
Mijn moeder zei altijd niet een vaste dag te willen oppassen omdat ze 4 dagen in de week werkt, maar toen mn zus vertelde dat ze zwanger is toen bood ze zelf aan om haar vrije dag op te passen...Dus je kan zien hoe snel ze dan veranderen hiih

Nathalie.. Lekker een weekje weg ! Heerlijk ! Hoop dat je snel opknapt !!
Geniet er maar lekker van !

Frieda.. Mooi dat je trug bent !! Hoe was Tarzan ??

Mitsj...Marktplaats is ideaal he !!   En ja.. alles nieuw is idd ontzettend duur !
Wij weten nu al dat wij de kinderwagen van mijn ouders krijgen (hebben mn zus en dr man ook gekregen)  

Jazzie.. hahah dat je zo vrolijk kunt zijn omdat je ongi bent.. en wij hier t tgenovergestelde haha..
Mooi dat je een regelmatige cylcus hebt !!!

Hier gisteravond een giga dip gehad.   Lag te slapen en manlief kwam op bed en toen kwamen ineens alle emoties los.. Ineens huilen en t besef dat we anders vandaag onze eerste x naar de vk moesten... en in plaats daarvan hebben we morgen de controle echo...
K vind t nu toch wel spannend !!   Hoop zo dat alles weg is!!
K voel me verder heel erg goed, ook geen buikpijn oid meer, maar begin m nu toch wel een beetje te knijpen...
Morgen eerst twee uurtjes werken en dan naar de schoonheidssp en dan naar t zh daar komt manlief dan ook... K hoop dat we geen bekenden tegen komen !!!!!!

Nou dames, ik zal nog even wat ditjes en datjes doen en dan vanavond vroeg op bed !!

Lekker slapen voor strax ! Dikke kus Maike Sanne

hoi,

maaike sanne,
succes morgen meid. hoop dat alles goed is, en jullie er weer voor kunnen gaan. zou erg fijn zijn voor jullie.
begrijpelijk dat het op een dag als vandaag even erg moeilijk is.
ik duim voor je morgen.

hihi, inderdaad voor niets druk gemaakt. ze reageerden erg leuk,
gelukkig.

frieda, hoe gaat het met je?

mitsj, met jou ook alles goed? hoe gaat het werken deze week?

Nathalie, hoe was jou dag vandaag? En aan het aftellen, super, het is je van harte gegunt, lekker genieten met je mannetje.

liefs

Goedemorgen, ik ben al vroeg op, heb beetje rot nacht achter de rug. Gisterenavond niet meer komen kletsen omdat ik heel veel papieren moest uitzoeken en regelen. Ik werd er niet goed van. Dus laat naar bed. Vannacht was onze kat aan het spoken, mij een beetje wakker maken door irritant te zijn. Om 5.15 uur moest ik naar de wc, en dacht nog lekker ff slapen, maar niet dus. Uiteindelijk ben ik er maar uit gegaan.

Maike Sanne heel veelll geluk vandaag meis & dikke knufff voor jou
Moeilijk dat ineens het besef ff komt, maar denk dat het goed is dat die emoties eruit komen. Sterkte vandaag en hoop snel van je te horen. *duimduimduim*

Bloemetje, jeetje toch infectie? Hoe gaat ie nu met je meis? Nog steeds last van je darmen?

Frieda hoe voel jij je de afgelopen dagen? Gaat ie een beetje met je?

Hier niet meer dat grieperige gevoel van vorige week, maar dat ik me nou lekker voel kan ik ook niet zeggen. Vanmorgen zwemtherapie, dus kom pas later weer buurten.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Balen meis dat je zo slecht hebt geslapen, eerst door de kat, en dan niet meer kunnen slapen.
Bijna vakantie voor jou .
Lekker hoor, tel mee af voor jou.

Ja, die infectie is geen pretje, en dan nog door medicatie die ik vorige week heb gehad. niet erg fijn vind ik dat. had arts me ook voor kunnen waarschuwen vind ik.
Maar ja, daar is het te laat voor.
Met mijn darmen nog niet erg lekker. Vannacht behoorlijk aan de ren geweest.
Verder weer behoorlijk misselijk, dus, hihi, het is er weer hoor.
Alles voor mn beebje.
Gelukkig is vriendlief erg lief voor me. Vraagt telkens of hij er uit moet. .
Ik ben nu ff voor de hond eruit, als ik het zat ben moet ik maar weer naar boven gaan en kan ik nog ff lekker slapen. anders doe ik het vanmiddag.

Hoe gaat het met andere meiden?
het is hier erg stil laatste dagen?

Maaike sanne,
Ik wil jou heel veel succes wensen vanmiddag. ik hoop dat je groen licht krijgt.
ik duim heel erg voor je!!

Liefs

Goedemorgen!

MaikeSanne, allereerst heel veel succes en sterkte gewenst vandaag! Ik hoop voor jullie dat alles weg is! En dat jullie er voor mogen gaan weer! Ik duim voor jullie!

Bloemetje, Bedankt voor vragen naar mn werk! Gaat goed hoor, deze week! Was gister zelfs niet eens zo moe als alle andere dagen! Vandaag zit ik op 9 weken! Spannend! Gelukkig heb ik dinsdag weer een echo! Hoop dat alles goed is!

Verder gaat alles goed hier, 's avonds ben ik wel erg moe. En kan 's morgens nog steeds mn tanden niet poetsen met goed fatsoen, zonder te kokhalzen! Maar gelukkig nog maar 2 keer overgegeven tot nu toe! En ik heb de hele dag giga honger! Mjin maag knort bijna de hele dag, kan er niet tegen eten! Terwijl ik juist wel veel misselijk ben, dus kan ook niet goed aan eten denken! Raar lichaam! Haha! Verder ben ik nog niet aangekomen ofzo. En zit hier eeeeeecht te slikken en diep adem te halen omdat ik moet kokhalzen, maar al mn collega's zitten hier  Als ik maar niet ga kotsen, gatverdarrie!

Nou.. Ik ga wel ff naar buiten.. Pff..

Liefs!

Hoi,

Mitsj,
fijn dat het weer wat beter gaat.
Alleen nu ff niet blijkbaar, inderdaad ff naar buiten of ff naar toilet gaan.
spannend, weer een echo. het zit vast allemaal goed, ik heb er alle vertrouwen in.
en 9 weken, wat gaat het snel, ik ben morgen 6 weken yeah, weer eentje dichter bij die twaalf, en eentje dichter bij die 8 dat ik naar vk mag.

zo, als je weer terug bent, hoe is het gegaan? gaat het weer beetje?

Liefs

Goedemorgen!!

Allereerst, Maike Sanne, Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!
Hoop dat je goed nieuws krijgt!!

Vandaag ben ik weer lekker vrij! Heerlijk uitgeslapen.... dus niet! Was om kwart voor 7 al weer wakker! wel lekker hoor dat ik altijd op donderdag vrij ben! Had een paar rare dagen op mijn werk en ben blij dat ik nu ff kan rusten :D
Morgen nog een dagje en dan is het alweer weekend. Zaterdag komt mijn broer en schoonzusje terug uit Peru dus die ga ik van schiphol ophalen. Dan breng ik ze naar huis en ga ik nog ff bij wat vrienden op bezoek. Is wel handig want zo kan ik mooi meerder bezoekjes in 1 dag plannen.
Er zijn hier in de buurt elk weekend wel kermissen (en dan bedoel ik niet de normale kermis zeg maar waar zo een waar allerlei activiteiten worden georganiseerd en er wordt flink diep in het glaasje gekeken! Lief wil daar zondag wel even heen maar weet nog niet of ik daar wel zo een zin in heb... als ik me niet leuk voel ofzo dan blijf ik lekker thuis. Ook is er parkpop hiero en een vriendin vroeg of ik mee ging maar daar pas ik voor! Wil maandag niet voor apegapen op me werk zitten!
Dus wel een aardig weekend voor de boeg.....

Nathalie, Waar ga je heen??? lekker hoor een weekje weg met z'n tweeen!!
En wanneer ga je weg?
Ik heb ff niet gekeken wanneer jij je NOD hebt maar dat is als het goed is over een paar dagen! Heb je er nu al een beter gevoel over als de vorige keren?? Ben benieuwd hoor en hoop voor jullie dat het nu wel raak is!

Bloemetje, Nog lekker aan het genieten van je vakantie??
Fijn zeg dat iedereen zo goed reageerd! En trouwens ook al reageren ze niet zoals jij verwacht of wil, je kan niet iedereen tevreden houden!
Hoop voor je dat het etentje van komende weekend goed gaat zonder de hele tijd naar de wc te moeten hollen, anders hebben ze het zo in de gaten natuurlijk!

Jazzie, Lekker hoor dat   je gelijk een regelmaat in je cyclus hebt!
Al was een zwangerschap natuurlijk een heel mooi kadootje geweest!
Hoe gaat het verder met je?

Maike Sanne, Hoe gaat het nu ondanks alles met je??? Vandaag is natuurlijk een spannende dag voor jullie!

Mitjs, Nog even lekker naar buiten geweest voor een frisse neus?
Ik heb echt geen idee  hoe dat nou is om zo misselijk te zijn... ik had met kyra wat dat betreft een lekkere start. Maar ik kon niet smorgens gelijk douchen dan werd ik wel misselijk maar dat deed ik dan ook niet......
Ze zeggen trouwens dat het helpt als je misselijk bent om dan in bed al een cracker te eten ofzo.... en daarna pas opstaan!   Geen idee of het helpt maar misschien een x proberen waard?

Nou ik ga Kyra ff een schone luier geven en dan maar even naar de winkel!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan