Goedemorgen!!
Allereerst, Maike Sanne, Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!
Hoop dat je goed nieuws krijgt!!
Vandaag ben ik weer lekker vrij! Heerlijk uitgeslapen.... dus niet! Was om kwart voor 7 al weer wakker! wel lekker hoor dat ik altijd op donderdag vrij ben! Had een paar rare dagen op mijn werk en ben blij dat ik nu ff kan rusten

Morgen nog een dagje en dan is het alweer weekend. Zaterdag komt mijn broer en schoonzusje terug uit Peru dus die ga ik van schiphol ophalen. Dan breng ik ze naar huis en ga ik nog ff bij wat vrienden op bezoek. Is wel handig want zo kan ik mooi meerder bezoekjes in 1 dag plannen.
Er zijn hier in de buurt elk weekend wel kermissen (en dan bedoel ik niet de normale kermis zeg maar waar zo een waar allerlei activiteiten worden georganiseerd en er wordt flink diep in het glaasje gekeken! Lief wil daar zondag wel even heen maar weet nog niet of ik daar wel zo een zin in heb... als ik me niet leuk voel ofzo dan blijf ik lekker thuis. Ook is er parkpop hiero en een vriendin vroeg of ik mee ging maar daar pas ik voor! Wil maandag niet voor apegapen op me werk zitten!
Dus wel een aardig weekend voor de boeg.....
Nathalie, Waar ga je heen??? lekker hoor een weekje weg met z'n tweeen!!
En wanneer ga je weg?
Ik heb ff niet gekeken wanneer jij je NOD hebt maar dat is als het goed is over een paar dagen! Heb je er nu al een beter gevoel over als de vorige keren?? Ben benieuwd hoor en hoop voor jullie dat het nu wel raak is!
Bloemetje, Nog lekker aan het genieten van je vakantie??
Fijn zeg dat iedereen zo goed reageerd! En trouwens ook al reageren ze niet zoals jij verwacht of wil, je kan niet iedereen tevreden houden!
Hoop voor je dat het etentje van komende weekend goed gaat zonder de hele tijd naar de wc te moeten hollen, anders hebben ze het zo in de gaten natuurlijk!
Jazzie, Lekker hoor dat je gelijk een regelmaat in je cyclus hebt!
Al was een zwangerschap natuurlijk een heel mooi kadootje geweest!
Hoe gaat het verder met je?
Maike Sanne, Hoe gaat het nu ondanks alles met je??? Vandaag is natuurlijk een spannende dag voor jullie!
Mitjs, Nog even lekker naar buiten geweest voor een frisse neus?
Ik heb echt geen idee hoe dat nou is om zo misselijk te zijn... ik had met kyra wat dat betreft een lekkere start. Maar ik kon niet smorgens gelijk douchen dan werd ik wel misselijk maar dat deed ik dan ook niet......
Ze zeggen trouwens dat het helpt als je misselijk bent om dan in bed al een cracker te eten ofzo.... en daarna pas opstaan! Geen idee of het helpt maar misschien een x proberen waard?
Nou ik ga Kyra ff een schone luier geven en dan maar even naar de winkel!
Liefs,
Frieda