Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi,
nathalie,
had beetje in me hoofd dat ze het te snel/te vroeg/ons te jong zouden vinden.
ook mn vriend had dat gevoel.
maar ze waren echt blij, bij me schoonmoeder weet je ook nooit wat voor reactie je kan verwachten, haha, bij niets.
dus dat maakt het dan spannend.
ze ging meteen vragen hoever ik was, of ik beroerd was, dat ze nog wieg hebben, dat ze graag wil oppassen als ik ga werken, of ik blijf werken. hihi.
heel erg geïnteresseerd dus. was wel fijn.

denk ook dat ze er wel graag dichtbij wil staan ook, maar dat vind ik totaal niet erg. hihi. vond het voor me schoonzusje ook wel fijn om nu te vertellen, ze vertrekt volgende week voor drie maanden naar het buitenland voor school. dus vond het fijn dat ze het nu wist.

hebben jullie er eigenlijk al over nagedacht waar jullie zouden willen bevallen?
en wie jullie erbij willen hebben?

ik zou graag thuis bevallen, maar met medische achtergrond niet mogelijk denk ik. en heb eigenlijk ook graag me moeder in de buurt, lijkt me erg speciaal.
en me vriend natuurlijk, die mag niet ontbreken. hihi.
wat ook grappig is, een collega van me vriend word twee maanden eerder weer vader. hihi.

frieda, lekker geslapen?

en alle andere dames., hoe gaat het met jullie?

nathalie, succes met alles regelen vandaag.

liefs

Tuurlijk is het spannend hoe de mensen die dicht bij je staan reageren. Maar denk dat als het over kleinkids gaat dat opa's en oma's wel een beetje veranderen hoor, hihih
Wel lief dat ze  zo meelevend zijn.

Gezien mijn medisch verleden word het ook ziekenhuis. Geen idee of op natuurlijke manier kan of dat het keizersnede moet worden ivm mijn heup. Maar dat maakt me helemaal niet uit. Liever daar dan thuis. Daar hebben ze alles bij de hand hè.

Ik ga nu ff onder de douche en lekker iets warms aan, brr fris hiero!

Liefs Nathalie

Hoi,

Ja, bij jou is het nog anders dan bij mij.
Bij mij gaat het om mn medicatie die ik neem, weet niet of ik die moet gaan afbouwen of niet. als ik ze niet afbouw kunnen ze na geboorte nog even doorwerken op baby. wat lage hartslag en zo kan veroorzaken. Dus is wel ff afwachten.

Zo weer even naar dokter. weer ff laten kijken of urine nu wel goed is. en heb heel veel last van mijn darmen, en ben bang een infectie te hebben .
Dus maar ff kijken wat hij me te vertellen heeft. dus zo maar is ff douchen.

nathalie, heb je volgende dagen ook nog therapie?

liefs

ik lees straks bij..
Wilde even melden.. hihihi
Vanochtend werd ik wakker nog steeds niks.. Temp wel laag denk oo dan komt het vandaag wel.
Zat op de wc en ja hoor daar waren ze dan! Dat je er blij om kan zijn he? hihihi
dus ik hou 29 dagen aan (misschien waren het er wel 28 maar de eerste dag was toen btje weinig en rommelig dus..)

Tot later..
Drukke dag vandaag

Liefs Jazzie

Hoi dames,

hier ben ik weer.
net bij ha geweest. heb inderdaad een schimmelinfectie.
doordat ik medicijnen heb gehad voor mijn blaasonsteking hebben ze dat in werk gezet. zit ik niet op te wachten, want het is echt geen pretje,
heb ook zakjes voor mn darmen gekregen, om ze weer beetje op regel te krijgen.

net me broek en buikband binnen gekregen, broek zit heerlijk, aan buik nog te groot maar met een keertje omslaan zit ze heerlijk. hihi. denk dat ik ze s avonds veel aan heb, en zaterdag uit eten, trek ik die broek aan, met wat langs er overheen. hihi.
kan ik lekker eten zonder dat me buik zit te duwen in me broeken. heerlijk.

verder gaat het goed hier.

liefs

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                              2e ronde - 2e kindje           09-09-08
Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje    ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                             14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Terug
Bovenaan