Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi hoiii Goedemorgen !!

Hmm moest vanmorgen samen met collega wat dingen doornemen over t werk, maar ze belde af.. Wel lekker !
Al had ik liever gehad dat ze eerder belde, dan kon ik nog even op bed blijven hihih..
Maar ja, nu kan ik nog wat in huis doen natuurlijk !!

K heb  helemaal gee zin in vanmiddag !! Hoop zo dat we geen bekenden tegen komen !
Nou ja we zien het wel !
Wel beetje buikpijn nu...zenuwen hahah Ach t is nergens voor nodig, t komt allemaal goed !

Mitsj.. Meis kun je het nog wat verborgen houden op je werk??? Hielp het luchtje scheppen??

Bloemetje.. lastig die infectie !!   Hoop dat je je sne beter volet !

Frieda.. Dus een druk weekend voor de boeg !! Ruilen?? Ik moet t weekend werken..

Nathalie..Heb je al wat meer uitsluitsel over je auto?? 1 sept toch???
Maar niet te veel aan denken en lekker gaan genieten van jullie vakantie !!

Nou dames ik zalde vaatwasser ff uitruimen en inruimen en alvast vlees bakken..

Liefsss !

Hoihoi!

Ben ik weer.. Heb me echt ff heeeeel beroerd gevoeld, brr! Kots klotste tegen mn gehemelte zowat hihi.. Dacht op een gegeven moment echt datk van mn stokkie zou gaan! Maar al die tijd lekker bij het open raam gezeten, en buiten gestaan nog ff en nu gaat het weer goed gelukkig! kLag gister ook veel te laat op bed, misschien ligt het daar aan!
Dus Fritzie! Je hebt genoeg te doen dit weekend! Altijd leuk he, bij vrienden langs!
Maikesanne: Nogmaals succes vanmiddag meis! We duimen allemaal voor je hier! Hoop echt dat jullie er weer voor mogen gaan!!

Ik ga maar weer snel aan het werk, hihi. Vanmorgen ook al niks uitgevoerd hier hehe..

-x-x-x-

Frieda,
Haha, leuk druk weekend dus. Alleen jammer dat je er nog niet zoveel zin in hebt.
misschien komt het nog.
ik hoop ook dat ik niet teveel moet rennen, haha, maar ben er beetje bang voor.
weet in ieder geval dat ik geen knoflook moet eten, want daar voel ik me ongelofelijk beroerd van.
nu ook best misselijk en erg moe. en nog een dagje voor de boeg. vanmiddag misschien maar ff tukkie doen.

maaike,
heel begrijpelijk dat je geen zin hebt in vanmiddag. hoop dat het meevalt.

mitsj,
bah, zo misselijk. in ieder geval geruststelling dat het goed gaat volgens mij.
maar niet fijn he? hier vandaag ook zo een dag, vandaag eerste keer dat het zo erg is. moet er ook echt tegenaan hikken. brr. niet leuk, maar we hebben het er voor over he.

nathalie,
hoe was therapie? en ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je auto gaat.

liefs

Hoi hoii

Wat is het hier stil .... :p
Nou heb de controle overleefd haha.. Stelde niks voor !!!
En gelukkig was er niks achtergebleven, dus schoon !
Gyn adviseerde eerst een keer ongi te worden en er dan weer voor te gaan..
Maar mochten we nu meteen weer zwanger raken,   dan was dat ook geen probleem
K ben vd week al weer met mn monnikspeper capsules begonne dus hpelijk heb ik snel weer mn ei en mn nod
Omdat je cyclus langer kan zijn na een mk, (gemiddeld tusse 6 en 8 weken !!!!) weet ik mijn nod zo niet.     Dus we zien t vanzelf !!

hoi maaike sanne,

fijn dat alles weg is. en je er weer voor kan gaan.
gaan jullie eerst ongi afwachten? of er meteen voor gaan?
spannend, hoop dat het snel weer raak is, en goed blijft.
ik duim voor je.

liefs

hoi maaike sanne,

fijn dat alles weg is. en je er weer voor kan gaan.
gaan jullie eerst ongi afwachten? of er meteen voor gaan?
spannend, hoop dat het snel weer raak is, en goed blijft.
ik duim voor je.

liefs

Wow wat veel geschreven!

Maike Sanne!!! Ooo super dat het allemaal weg is!! Echt zo blij voor je.
Nou meid! wat je ook besluit ik wens je veel geluk!

mitsj! erg he? zo ziek.. heel herkenbaar..
sterkte meid.. nog een paar weekjes dan wordt het (als het goed is) minder.

Frieda..   Ja was zeker een mooi kadootje geweest. maar vind het wel goed zo.

Nathalie.. het wordt nu ook spannend voor jou he?!

Ik ben er laat weer.. maar moet weg..
Wilde toch even gedag zeggen.. o en mijn volgende ongi is 17 september.. sorry dat ik het vergeten was.

Liefs Jazzie

Hoi Hoi,

Nog ff snel een berichtje voor ik naar bed ga!
Vandaag niet veel meer gedaan, mede door het slechte weer hier! Het spoelde.
Ik had gelukkig net boodschappen gedaan!
Had nog een nieuwe frituurpan gekocht want de oude had het begeven. Ik had laatst ook al een nieuwe gekocht maar das zo een klote ding dat ik weer dezelfde heb gekocht als we hadden!
Nog 1 dagje werken en das is het weer lekker weekend. Heb morgen een drukke dag voor de boeg want er moeten een aantal dingen af voor maandag dus das wel lekker want dan gaat de dag lekker snel!

Maike Sanne, lekker hoor dat alles goed was in het ziekenhuis!
Hopen dat je cyclus niet weer helemaal van de rel is en dat je snel weer zwanger mag zijn!

Bloemetje, hoe gaat het nu eigenlijk met buddy???

Nathalie, jou gemist vandaag! Hoe gaat het met je? en ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat het je auto enzo?

Nou meiden ik ga lekker slapen! Weltrusten!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan