Hoi hoiii Goedemorgen !!
Hmm moest vanmorgen samen met collega wat dingen doornemen over t werk, maar ze belde af.. Wel lekker !
Al had ik liever gehad dat ze eerder belde, dan kon ik nog even op bed blijven hihih..
Maar ja, nu kan ik nog wat in huis doen natuurlijk !!
K heb helemaal gee zin in vanmiddag !! Hoop zo dat we geen bekenden tegen komen !
Nou ja we zien het wel !
Wel beetje buikpijn nu...zenuwen hahah Ach t is nergens voor nodig, t komt allemaal goed !
Mitsj.. Meis kun je het nog wat verborgen houden op je werk??? Hielp het luchtje scheppen??
Bloemetje.. lastig die infectie !! Hoop dat je je sne beter volet !
Frieda.. Dus een druk weekend voor de boeg !! Ruilen?? Ik moet t weekend werken..
Nathalie..Heb je al wat meer uitsluitsel over je auto?? 1 sept toch???
Maar niet te veel aan denken en lekker gaan genieten van jullie vakantie !!
Nou dames ik zalde vaatwasser ff uitruimen en inruimen en alvast vlees bakken..
Liefsss !
Hmm moest vanmorgen samen met collega wat dingen doornemen over t werk, maar ze belde af.. Wel lekker !
Al had ik liever gehad dat ze eerder belde, dan kon ik nog even op bed blijven hihih..
Maar ja, nu kan ik nog wat in huis doen natuurlijk !!
K heb helemaal gee zin in vanmiddag !! Hoop zo dat we geen bekenden tegen komen !
Nou ja we zien het wel !
Wel beetje buikpijn nu...zenuwen hahah Ach t is nergens voor nodig, t komt allemaal goed !
Mitsj.. Meis kun je het nog wat verborgen houden op je werk??? Hielp het luchtje scheppen??
Bloemetje.. lastig die infectie !! Hoop dat je je sne beter volet !
Frieda.. Dus een druk weekend voor de boeg !! Ruilen?? Ik moet t weekend werken..
Nathalie..Heb je al wat meer uitsluitsel over je auto?? 1 sept toch???
Maar niet te veel aan denken en lekker gaan genieten van jullie vakantie !!
Nou dames ik zalde vaatwasser ff uitruimen en inruimen en alvast vlees bakken..
Liefsss !