Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

MaikeSanne, hopelijk heeft het hotelletje wat opgeleverd! Zou super zijn zeg!
En Nathalie, geniet maar ff van een dagje zonder verplichtingen! Lekker rustig aan doen meis!
Bloemetje nog niet weer terug van haar weekendje weg?

Met mij gaat alles goed hoor, wel heeeel vlug moe, en 's ochtend misselijk. Maar niet zo heel erg dat ik moet kotsen, alleen kokhalzen zo af en toe. Ben benieuwd hoe dat zo op mijn werk gaat hihi.. En buikpijn, maar hoop maar dat dat een goed teken is en niks slecht.
Met de verhuizing gaat het ook okay, de woningbouw moet nog heel wat dingen doen, maar de meeste van de spullen zijn al over. Zit hier nu nog in het oude huis, omdat mijn bed hier nog staat, mijn laptop en 2 stoelen hihi..
Ik ben van de week wsl niet zo veel online, want ik heb hier dan geen internet meer, en ik hoop deze week al over te kunnen. Heb hier niks meer staan, dus beter in ons nieuwe huis wat nog niet af is, dan in het oude huis waar ik niks meer heb!

********************************************************************************************
********************************************************************************************
Heel veel glitters voor jullie allemaal! Ik hoop zó dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn!!!!

-x- Mitsj

Mitsj, Hoop dat je niet te veel last krijgt van misselijkheid!! Lijkt me helemaal niets...
Van Kyra had ik tot 20 weken nergens last van dus heb geen idee...
Ga je je ook aanmelden voor moeders voor moeders???
Ik heb dat ook gedaan en ben blij dat ik iets voor vrouwen die problemen hebben met zwanger raken kon doen.

Nathalie, Nog lekker op de bank gehangen gister avond??
Ik ben lekker naar bed gegaan, had het koud dus eerst lekker gedoucht en toen lekker tukken.... was wel weer vroeg wakker vanmorgen maar goed...
Kyra heb ik net uit bed gehaald en die zit heerlijk aan der flesje!

Ik ga maar even een broodje maken........
Waarschijnlijk tot later want het is niet echt weer om lekker te gaan wandelen enzo....

Liefs,

Frieda

Hoi dames.

Ik ben dr weer hoor.
Gisteravond wilde ik ff op internet, maar ging niet,vriendlief wou ff ons eigen internet instaleren, maar dat ff werd een uur of drie later en toen deed hij het nog neit helemaal, dus ik maar bed in, want vanmorgen weer werken.

mitsj, GEFELICITEERD. heerlijk, onze eerste meid zwanger. ooooooooooh, wat ben ik blij voor je. eindelijk. dubbel feest nu.
geniet ervan meis. je verdiend het.

maaike sanne,
ik voel me nu beter hoor,nu ik er wat minder mee bezig ben.
dus dat is erg fijn.

nou dames,
Even verhaaltje van mij.
Hier gaat het weer beter, wat rustiger in hoofd en lichaam. minder gestrest.
de beslissing van vriend en mij om het ietsjes rustiger aan te doen werkt wel bij mij. zit nu bijna in vruchtbare dagen, maar nog helemaal niet geklust. eventjes geen zin in gehad, en ook niet geforceerd zoals de vorige maanden.
en dat voelt eerlijk gezegd wel goed, haha, enkel vanavond wel denk ik, want krijg er nu toch wel weer zin in. maar het iets minder online zijn hier. en meer bezig zijn met de komst van onze pup helpt me erg goed.

Hi Meiden, ik ben eigenlijk met zoveel andere dingen bezig dat ik niet eens zo gefocust ben van ohh ik moet nu zwanger worden. Ik had deze ronde aan het begin al zo iets van deze maand word vast niks. Gaat drukke hectische maand worden en denk niet dat dat zo goed is voor een kleine om in mijn buik te groeien.

Ohh wacht mijn paps komt ff, ik ben later terug!

Liefs Nathalie

Goedemiddag!!!

Bloemetje, Heb je een lekker weekend gehad???
Fijn dat je nu wat rustiger bent en niet meer zo gefocust op 1 ding!!

Nathalie, hoe gaat het nou eigenlijk verder met jou???
Ik snap wel dat je meer bezig bent met andere dingen als zwanger worden.
Je hebt ook veel meer aan je hoofd... Heb je al enig bericht gekregen of wachten ze daarmee tot 31 juli???

In tegen stelling tot jullie ben ik nu heeeeel erg bezig met zwanger worden. Probeer wel zo min mogelijk maar ja,... het proberen he... das zo moeilijk.
Toch heb ik het idee dat het niet lang gaat duren voor ik zwanger ben..... maar ja... dat moeten we natuurlijk afwachten!

Kyra is weer wakker dus die ga ik even uit bed plukken.....

Liefs,

Frieda

Hoi,

Nathalie,
Ik begrijp heel goed dat je er nu nog even niet echt aan denkt.
Je hebt ook veel andere dingen aan je hoofd.
al wat gehoord? of wachten ze daar weer lang mee?

frieda,
zijn jullie weer officieel begonnen met zwanger worden?
zo ja, succes.
zo niet, spannend, wanneer wel?

liefs

Ff mijn berichtje van begin van de middag af maken. Paps is hier nog wel, maar die is buiten. Ik moet ff zitten hoor. Ik dacht rustig dagje maar niet dus, hahaha.
Paps is hier gekomen en is bezig met ons grasveldje. De zijkanten afsteken enzo. Tis altijd een heel gezicht als paps en ik in de tuin bezig zijn. Hebben er een voetenbankje van tuinset bij en zitten om de beurt, hihih. Toen kreeg hij het ook nog in zijn hoofd om te gras maaien. Het heeft vanmorgen wat geregend dus ik zei doe dat nou niet het gras is nat. Zaten we ff koffie te drinken en begint het ineens te spetteren. Gelukkig hoefde we niet zo heel veel meer. En het zetten ook niet door. En nu het gras eraf is is het droog en schijnt zelfs het zonnetje, hahaha. De mensen in de buurt zullen wel gedacht hebben: die zijn gek! Ik heb dan ff de babel een beetje begeleid en zorg voor koffie of wat drinken. Net ff onkruid uit het zand achter het huis getrokken. Daar komt OOOIT nog eens een garage. Is ook nog niet goedgekeurd hoor. Normaal duurt dat 6 tot 8 weken, nou wij zijn al tig weken verder. Er heeft ook een garage gestaan dus ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen. Maar goed we hebben er geen haast. Nog genoeg andere wensen & bouwvergunning is wel lang geldig.

Ben bekaf nu. En mijn buik geeft aan rustig aan, hihih. Gek hè. Ik was vannacht ook aan het wegdromen, heel apart. We zullen zien wat deze week gaat  worden. Ohh ik zie dat het al 16.30 uur is. Hier nog weinig nieuws. Heb a.s woensdag weer huisbezoek/keuring dit keer wel voor de hulp in de huishouding, dus heb het er maar druk mee. Hopelijk worden mijn inspanningen beloond! Meiden ik klets vanavond nog wel ff met jullie verder okay.

Bloemetje zijn jullie het al eens geworden over de naam voor jullie hond?
Fijn dat je nu wat meer rust hebt gevonden.

Frieda fijn om te horen dat met jou ook alles goed gaat. Ik wou nog iets zeggen, maar kweet het niet meer.

Mitsj heel veel succes en geluk in jullie nieuwe huis. Hopelijk heb je snel weer internet zodat je kan laten weten hoe het met jullie gaat.

Dikke knufff Nathalie

Zoooo daar ben ik weer even! Net even de stofzuiger door huis gehaald en toen wou ik eigenlijk even mijn haar verfen maar zag dat ik een sms had gekregen van een vriendinnetje die ik al een tijd niet had gesproken dus die had ik maar even gebeld.
Nu hebben we afgesproken voor volgende week dinsdag en dan kunnen we even heeerlijk herinneringen ophalen. Ik ga bv ook de vakantie foto's van ons meenemen... en vertrouw me... die zijn erg! hihi...   Heb er al helemaal zin in!

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen nu! Lief zit ook naast me te irriteren dus ik ga de pc maar uitzetten.
Ow ja Nathalie, weet je alweer wat je wou zeggen??

Fijne avond meiden!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan