Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Net toen ik het verhaal had neergezet nog een keer de arts aan de telefoon gehad.....
Ze krijgt na de kuur weer preventief ab voor 6 weken. Omdat ze dit al eerder heeft gehad willen ze geen risico nemen. Volgende week woensdag hoeven we nog niet naar de ka omdat ze eerst weer der urine willen controleren. Dat moet dan als ze een aantal dagen aan de preventieve ab is doormiddel van een plaszakje.. een plaszakje bij meisjes (en vooral bij Kyra) is like hell. Het werkt vaak niet want alles loopt er naast. Als dat dan niet lukt weer terug naar het zh voor een cathether en dan kijken ze of haar urine schoon is!
Dan na een dag of 5/6 terug naar de kinderarts. Omdat ze niet weten of het een blaasontsteking of een nierbekkenonsteking is willen ze geen risico nemen.
Waarschijnlijk is het een nierbekkenontsteking.
Toen ik net naar de apotheek ging hadden ze de ab niet meer op voorraad en ook de dienstdoende apotheek had het niet meer dus nu moeten we nog even de andere geven tot we morgen de nieuwe hebben!

Vind het erg moeilijk allemaal zo en toen de zaalarts me vertelde dat ze preventief weer ab wouden geven ging ik ook ff protesteren. Dat komt omdat ze dat vorig jaar ook heeft gehad en toen begon eigenlijk alle ellende met het vele ziek zijn enzo.
Ergens wil ik het natuurlijk wel het voordeel van de twijfel geven maar ben erg bang dat ze daarna weer zo veel ziek wordt omdat haar weerstand ook achteruit gaat.
Weet het allemaal niet zo goed meer.

Ik ga nu proberen wat te slapen!

Liefs,

Frieda

Jazzie,
het is inderdaad wel even zoeken eerste jaar, geloof ik best. je moet elkaar toch leren kennen.
fijn dat ie zijn groeicurve goed heeft ingehaald. Erg fijn.
haha, wat mooi dat ie zegt ach valt wel mee. en dan dikke blauwe plek hebben.
hij kan dan best wat hebben, hihi.
Maar is denk ik ook wel hoe je hem opvoed, mijn broertje huilt bij het minste,maar hem is geleerd dat ze meteen naar hem toe komen rennen als ie gevallen is.

Zo,
heb sinds vandaag een hardere buik, boven mn liezen. en bij baarmoeder. mn broeken zitten nu echt erg onaangenaam. hihi. knopen schieten al los nu .

Liefs.

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje           09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje    17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje         Uitgeteld op: 17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            14-08-2008 om  16.30 uur
Bloemetje                         08-09-2008 om 15.00 uur
Mitsj                                           26-09-2008 om 16.30uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling) Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
20-Weken echo- Geen datum bekend, mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Frieda,
lees net pas je laatste stukje, wat balen.
dit verwacht je helemaal niet. niet fijn.
hopelijk krijgt ze niet een terugval met dr weerstand.
wanneer kan je medicijnen dan halen? want deze medicijnen hebben nu toch ook niet erg veel zin die ze nu neemt? heeft ze nog veel pijn?

Beterschap met haar.

x

Hoihoi!

Ik heb wat Piekerbol maar ff van het NOD lijstje gehaald, die heeft volgens mij al een hele tijd niet meer gereageerd en we weten ook niet in welke ronde ze zit en hoe oud ze is enzo.. Als ze weer mee wil doen, laat maar weten hoor! Plakken je er zo weer bij op!
Ik ben helemaal niet misselijk vandaag! Geweldig! Gistermorgen heb ik me ziek gevoeld van 8 uur tot half 11, en vandaag niks aan de hand! Ik hoop dat ik weet hoe het komt maar dat ben ik aan het uitvinden.
Ik slik VSM Puur Mama Vitamientjes, en dat pilletje was ik zaterdag vergeten. Zondag voelde ik me steengoed, niet misselijk en zelfs lekker lang mn tanden kunnen poetsen. Maar niet bij stil gestaan  waar het aan kan liggen.  Zondag heb ik hem wel weer genomen, en maandag was ik ziek. Maandag heb ik hem genomen, gister weer heel misselijk. Gisteren niet genomen, en vandaag voel ik me echt fantastisch! Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik vind het best merkwaardig! Dus ben nu aan het proberen of het daar aan kan liggen!! Dus hou jullie op de hoogte!
Had gister inwendige echo gehad, en hele avond buikpijn gehad. Ze probeerde beebje wakker te schudden toen die weer ging slapen, en dat schudden deed ze best ruig vond ik zelf.. Pff.. Ik zou het ook vertikken om te bewegen als ik op mn kop werd gemept met een stok haha!! Wel lief, beebje was daarvoor lekker aan het maaien met zn armen en benen, en hij had zelfs de hik hihi..

Bloemetje: Nu begint het pas echt meis   Ik was net zover als jij toen ik van alles ook last kreeg ineens, hihi! Gaat de goede kant op moet je maar denken!
Fritzie: Hoop zo dat het meevalt met Kyra allemaal.. Was ze net genezen verklaart, krijg je dit.. Sterkte meis! Hebben jullie wel goed geklust op je eidagen?

Nou ik ga maar weer, zo ff gebakkie eten hihi. Voel me toch super vandaag, en een collega is 50 geworden. Dus vanmorgen al het hele gebouw versierd en beplakt, en straks lekker stukkie taart naar binnen werken!

Liefs!

Hoi,

Mitsj, laat dat gebakje lekker smaken, hihi, moet er nu niet aan denken :s.
Haha.
Ja, het begint nu echt goed. Wel fijn ter bevestiging, maar heb me nog niet vaak zo beroerd gevoeld hoor. haha. Heb het nu heel veel. Dus denk dat ik morgen mijn baas toch maar even apart neem, want ik wil wel fijn kunnen werken, met de wetenschap dat als het niet goed gaat, ze er rekening met kunnen houden. ik kan gewoon niet tussentijds wegrennen zonder reden. Dus ja, dan moet het maar. Zou het liever langer geheim willen houden. Maar zoals ik me nu voel, nee, dan werk ik niet fijn.
En voor contract maakt het helemaal niets uit, of ik het nu of over drie weken vertel. Loopt toch af in december, dus ja, maakt niet uit of ik nu weet of ik blijven mag, of dan. Alleen nog geen echo gehad. En daarmee zit ik dan ook weer beetje in mn maag. Maar mag pas met tien weken gaan, of zou ik verloskundige kunnen bellen en dit uitleggen? Wat denken jullie?

mitsj, merkwaardig dat het misschien door die pilletjes komt, het is inderdaad wel merkwaardig, misschien ander merk gaan slikken? Haha, wist niet dat het daardoor ook nog kan komen.

Liefs.

Wou trouwens nog wel wat leuks over de hond vertellen.
Gister zat ik op de bank, en hoorde gerommel buiten.
Ging ik kijken, haha, was hij op de stoel gesprongen, en van de stoel was ie op de tafel gesprongen, natuurlijk mag dit niet, hihi, dus eerst maar ff gemeld dat ie dat niet mag, maar vond het wel ff grappig, dat ie daar nu al op kan.

Zo, wou dit ff delen.

liefs

Terug
Bovenaan