Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi!!

Ik ben nu echt bek af zeg!! Al lijkt het nu wel iets beter met ons kleine draakje te gaan!
(lang leve de goede pijnstilling). Heb er net weer op bed gelegd en moet er staks weer wakker maken voor de antibiotica maar dat is niet anders!
Ze heeft vanmiddag nog even lekker gespeeld en lijkt zich door de pijnstilling iig een stuk beter te voelen! Zal wel in combinatie met de antibiotica zijn... al zal ze zich morgenochtend nog niet echt leuk voelen!

Het was me het dagje dus wel! Morgen blijf ik iig nog lekker met haar thuis en woensdag gaat ze als het goed is naar de oppas!
Vrijdag zien we wel weer hoe   het gaat! denk dat ze zich dan wel weer goed genoeg voelt om naar het kdv te gaan!

Donderdag moeten we naar het cb en ze zou dan ook prikken krijgen maar dat moet verzet worden. We gaan wel heen gewoon voor de rest maar de prikken moeten even een paar weken wachten!

Maike Sanne, Wij hebben juist het weekend de box lekker naar zolder gedaan (al had ik daar het gister en vandaag goed veel spijt van want nu heb ik spierpijn in mijn armen) en dat ruimt op joh... heerlijk wat een ruimte weer!
Tis natuurlijk wel leuk om em neer te zetten! Heeft wel wat vind ik!
Al moet ik zeggen dat   toen ik naar het ziekenhuis ging voor de keizersnede hier nog helemaal niets klaar stond... dus ook geen box...
Hoe gaat het verder met je??

Bloemetje, Hoe gaat het met jou??   Heb je nog vakantie of......??

Liefs,

Frieda

Aaagh.. beterschap met Kyra Frieda.. Wat zijn die kleintjes toch weerbaar. als ze weer een klein btje pijnstilling krijgen gaan ze spelen alsof er niet aan de hand is.. (bijna dan)
Logisch dat je bekaf bent..

ppfff ben ook moe.. bleeh..

liefs Jazzie

Maike Sanne.. Ben benieuwd of je ovutest al positief is.. kan wel he.. niet iedereen heeft na een mk een langere cyclus.. wat denk jezelf? merk je al wat aan je afscheiding?

Liefs Jazzie

Goedemorgen!

Hoe is het met kyra vanochtend? Heeft ze je een btje laten slapen?

Maike Sanne.. zijn je ovutesten al binnen? Heb je al een keer getest... Wil niet al te nieuwschierig doen hoor hihihi.

Bloemetje hoe is het met jou?

Ik zit vandaag op dag 6 .. en deze maand nog niet voor het echt.. Op het moment baal ik er van.. en lijkt het of de tijd voorbij kruipt.. ach.. straks vliegt de tijd weer... hoop ik.

Liefs Jazzie

Goedemorgen!

Kyra is nog steeds erg ziek en wil alleen maar bij me hangen!
Ze heeft ook nog koorts dus leuk voelt ze zich zeker nog niet!
Hoop dat de antibiotica echt snel zijn werk doet!

Jazzie, logisch dat de tijd langzaam gaat voor je! Je wil graag maar moet nog wachten en wachten duurt echt lang!

Ik had gister mijn ei (heel duidelijk gevoeld) en hebben natuurlijk geklust gisteravond :D

Bloemetje hoe gaat het met jou???

Mitsj, Waar ben jij gebleven?? verstopt in een donker hoekje? of geen zin om mee te kletsen?

Ik ga Kyra even op bed leggen!

Liefs,

Frieda

Goedemorgen allemaal!

Hier is Mitsj weer.. Hihi.. Heb niet zoveel te vertellen de laatste tijd! Alles gaat zn gangetje wel eigenlijk! En als ik thuis ben van het werk ben ik vaak te moe om mn aandacht er bij te houden en te reageren!
Gisteren was ik hier om 7.15uur op het werk, en had toen ff broodje en kiwi gegeten, samen met VSM Puur Mama tabletje. En om 8 uur ging ik vreselijk over mn nek, kon gelukkig nog net op tijd bij de wc zijn!
Dus ben meteen naar mn manager gegaan, heb hem verteld dak zwanger ben. Hij reageerde zo van.. okay.. Dus ik zei: We moeten dan maar eens praten over hoe het verder moet met mij hier.. En toen zei hij dak eerst maar eens een gezond kindje op de wereld moest krijgen.. Dus viel me mee! En hij zou het tegen mn chef vertellen, zodat die ook op de hoogte is. En die houdt ook zijn mond. De rest van de collega's vertel ik het deze week denk ik, want ik heb vanmiddag weer een echo en het begint best op te vallen hier nu haha..

Bloemetje, hoe was het in Belgie??
Fritzie, Zielig dat Kyra nog steeds zo ziekjes is meid! Getsie zeg.. Kon je wel makkelijk van je werk wegblijven??
MaikeSanne, Leuk dat je op gaat passen meis! Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn, en nu goed! Heb je al een ovulatietest geprobeerd?
Jazzie, Ff geduld hebben jij hihi.. Ongeduldje :p

Fijne dag allemaal!

-x-

Hoi Hoi,

Mitsj, FIjn zeg dat ze zo op je werk reageerde, das toch vaak een opluchting! Soms hoor je wel eens van die verhalen, dan mag je in je handjes knijpen dat je nog werk hebt.
En had je vandaag niet de echo??? zo weer ff in het lijstje kijken!

Hier gaat het nog niet echt beter! al was het vanmiddag ff wat gezelliger.
Vanmorgen had ik Kyra om 8 uur uit bed gehaald en der een fles melk gegeven, Daarna heeft ze tot 10 uur bij me gezeten (lees hangen en slapen) toen heb ik haar nog wat drinken gegevenen en weer op bed gelegd. Om 1 uur vond ik het mooi geweest en heeft ze lekker tot 3 uur gespeeld en als afwisseling weer bij me gezeten. Nu ligt ze weer op bed. Morgen zal het beter gaan want dan gaat de antibiotica beter zijn werk doen. Tenminste das meestal zo!

Zal zo de oppas nog ff bellen of ze op kan passen morgen. Normaal gesproken zou dat wel kunnen maar haar schoonmoeder (das trouwens lief zijn oudtante) ligt in het ziekenhuis dus weet nog niet of het kan. Hoor het straks wel!

Nu maar even aardappels schillen!

Liefs,

Frieda

hoi,

maaike sanne,
fijn dat de box klaar staat voor de oppas kindjes. heerlijk. laat ze maar komen dus :)
Hoe was je ovu test? Al positief of nog niet?

frieda,
Fijn dat de pijnstilling ze werk doet bij jullie meisje. Het is niet prettig voor dr als ze veel pijn moet hebben.
ik ben morgen nog vrij, donderdag moet ik weer aan de slag.
kan de oppas morgen? hoop het wel, kan jij weer lekker werken.

mitsj,
fijn dat je er weer even bent, en dat je een leuke reactie kreeg. is altijd wel spannend om het te vertellen.
En balen dat je weer zo moest overgeven. niet prettig. hoe gaat het nu?
Hoe was je echo?

Hoe het hier gaat meiden?
Nou, lijkt hier elke dag erger te worden, haha, voel me zo beroerd vandaag. echt niet leuk meer. heb nu veel vaker dat ik het braken maar net tegen kan houden. Dus denk dat dat er toch aan zit te komen.
Heb van me moeder voor me verjaardag nog een cadeautje gehad.
heb een positieshirt gekregen met kicking baby op. en een zwangerschapsdagboek.
toen we gisteravond daar waren is ze ook alleen maar over mn zwangerschap bezig geweest haha. was wel fijn.

ik denk dat ik het trouwens vrijdag tegen mn baas ga zeggen. Ik werk aan een band en kan niet zomaar even naar toilet rennen. Dus denk dat ik het maar even vertel. Want dan kan er rekening met worden gehouden.
En voor mn contract maakt het niet veel uit of ik het nu zeg of over drie weken. Heb nog geen echo gehad, maar ben zo beroerd af en toe, dat ik het moeilijk kan verzwijgen, en ik heb er eigenlijk ook best wel een goed gevoel over. Wat zouden jullie doen? proberen toch nog te zwijgen? of vertellen?

Zo, straks ben ik er weer even.
Groetjes Bloemetje

Terug
Bovenaan