Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Ik hoop dat je morgen oppas heb frieda!

Fijn dat ze goed reageerde op je werk frieda.. (dat was bij mij toen wel anders..)

Oo ik ben moe en heb een baaldag! Geduld heeft helaas nog nooit in mijn woordenboek gestaan.. Ik vond het al zo knap dat ik wilde blijven wachten.. maar manlief wil eigenlijk ook niet meer wachten.. En nu MOETEN we wel.. want ik krijg nog een rontgenfoto (niks bijzonders) maar ja wil natuurlijk ook niet die straling rond het zwanger worden..
En die had deze week al moeten kunnen.. en nu weer neit want de aanvraag is nog niet binnen..
GRRRRRRRRRRr!!!

Bah..
Sorry voor mijn gezeur,

Liefs Jazzie

Leuk is dat he als je mams er helemaal hotel de botel van is..
Geniet ervan.
Ik kon het ook wel vertellen vanwege mijn contract (vast) maar ik deed het niet. omdat ik wist hoe ze zouden reageren.. Niet leuk dus..
Je moet doen waar je je goed bij voelt meid.

Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,
daar heb je inderdaad gelijk in.
Ik denk dat ik het eerst tegen baas en verantwoordelijke zeg deze week of begin volgende week, en daarna aan collega's.
vind het wel erg spannend.

Liefs

Jeee!! Ff ego berichie van mij!

Echo was weer goed, officiele datum ligt nu op 27 maart 2009!
Super! Kleine beebje was druk aan het zwaaien met zn armpjes en beentjes!
Ik had eerst uitwendige echo, maar daar kreeg ze niet zo een scherp beeld mee! Dus hebben ze inwendig gedaan, en viel me hartstikke mee! Heb nu wel een beetje buikpijn, maar wel supermooie foto's mee gekregen! Vorige keer was het echt nog een boontje, en nu zie je duidelijk de navelstreng, armpjes en beentjes! Echt leuk!
Ben daarna naar mn opa en oma geweest, en die hebben we het ook verteld! Mn oma stond helemaal te bibberen op haar voeten, mn opa vond het ook super leuk!

Liefs!

Hoi hoi,

Mitsj, Wat ontzettend fijn dat je echo goed was en leuk is dat he als er al een ieniemienie mensje te zien is!
En inwendige echo's hebben niet mijn voorkeur!! bah.... vind het behoorlijk genant om zo in die stijgbeugels te liggen!! maar alles om mooie plaatjes van je kleintje niet?

Nou ik heb oppas geregeld voor kyra morgen. Oppas kan op zich wel de hele dag oppassen maar ik heb geen behoefte om de hele dag te werken morgen omdat kyra nog erg ziek is....
Nou was ik net ff boodschappen doen en toen was er dus gebeld door de zaalarts in het ziekenhuis... Ik net terug bellen.. Ze wou weten hoe het met Kyra ging, dat vond ik behoorlijk vreemd want ze bellen nooit! Blijkt dus dat de bacterie die gevonden is imuum is voor de antibiotica die Kyra krijgt... Ben erg blij dat ze hebben gebeld hoor maar dit verklaard een hoop!
Ik heb geen idee wat voor een bacterie er is gevonden, dit kwam pas met de kweek naar boven dus ben erg benieuwd wat de kinderarts volgende week te verklaren heeft!
Moet dus zo nog ff naar Zaandam om de nieuwe antibiotica te halen....
De zaalarts vertelde me ook dat sommige kinderen wel op de antibiotica reageren maar die zijn dan nog niet zo ziek....
Er is ook een grote kans dat Kyra al langer ziek is als dat we gemerkt hebben want ze heeft een enorme pijngrens.. pas later als ze echt goed ziek is vallen dus puzzelstukjes in elkaar, bv waarvoor ze zo slecht eet enzo. zoals jullie weten is dat niets voor haar!
Dus....

Nou ik ga ff de apotheek bellen of ze het recept al heeft gefaxt!

Liefs,

Frieda

Mitsj.. geweldig dat je zo'n goede echo heb gehad!
27 maart.. Mijn zoontje is ook van maart.
Leuke tijd.. ik kon al snel naar buiten met hem en het was een mooi voorjaar.

Frieda.. arm meisje toch.. Ik hoop dat de AB snel aanslaat.

Mijn zoontje is ook bijna niet ziek.. maar heeft ook een hoge pijngrens..
hij was 6 maanden en ik gaf BV en hij was al een paar weken niet echt in zijn hum.
en hij kwam snachts weer iedere keer. dus ik dacht dat hij regeldagen had..
Toen besloot ik hem te wegen.. en hij was in 6 weken tijd geen gram aangekomen.
Ik schrok.. een heel gevecht maar toen over op de fles.. Hij wilde de borst..
Ik had niks meer geen druppel.. Ook geen stuwing.
Overigens dachten we dat hij gewoon het eten zo lekker vond.. hij at de potjes en het fruit zo graag. Hij had hartstikke honger..

Liefs Jazzie

Hoi,

Mitsj, jeeee. Wat fijn dat echo goed was. heerlijk.
Ooh, lijkt me zo mooi te zien dat op een paar weken tijd je armpjes en beentjes kan zien, heerlijk.
Geniet er lekker van meid.

Fried,
ooh, nee, daarom dat het maar niet beterd met dr. hoop dat deze antibiotica wel gaat aanslaan, zou wel erg fijn zijn. En ook voor haar.
Wel fijn dat ze even gespeeld heeft.
En inderdaad, niet eten is niets voor je meisje.

Jazzie,
zo zie je maar dat je in het begin je kind en alle dingen er omheen moet leren kennen.
Wel goed van jou dat je zelf even hem hebt gewogen.
Als hij valt dan huilt hij niet snel? Wel prettig dat hij niet vaak ziek is.

Liefs Bloemetje.

hahaha als hij valt?! als hij lekker aan het spelen is gaat hij gewoon door.. soms piept ie even van de schrik.. maar heb al heel vaak gehad dat ik zei.. aaah valt wel mee.. kom kusje erop.. en gaat ie vrolijk verder.. en dan kijk je een half uur later...Heeft ie een dikke blauwe plek

Het is echt een lief ventje.. en idd ieder kind is anders.. maar ja het eerste jaar is zo  moeilijk.. ja wat is er dan.. tandjes.. niet lekker.. het kan zoveel zijn.. Maar toen hij elke nacht weer twee keer kwam voor een voeding.. en als ik weg liep.. ooh dan brak zijn hartje.. (combinatie verlatingsangst en help daar gaat mijn eten)

Als ik er nu over denk.. breekt mijn hart nog bijna... arm ventje..
Gelukkig allemaal goedgekomen.. je ziet in zijn groeicurve ook echt een dip bij 6 maanden.. wat weer ruimschoots is ingehaald.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan