Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Haii!!

Hoe zou het eigenlijk met Nathalie haar NOD gaan? Die was de 25e he!!

Ik heb het een halfuurtje geleden aan al mijn collega's verteld!
Na de echo van gisteren geloof ik het wel, en het was een mooie gelegenheid. Collega van mij is vandaag 50 geworden, en we zaten met zn allen (14 man) koffie te drinken. Dus leek me wel makkelijk! Dus ik zei: Ik heb ook nog een nieuwtje, ik ben zwanger. Het was 2 seconden stil, en toen iedereen: Aaah! Gaaf! Gefeliciteerd! Echt waar?! Super! Leuk zeg! Hihi.. Dus ze vinden het heel leuk gelukkig! Allemaal vragen natuurlijk, hoe ver ik dan ben, of ik misselijk ben enzo..
Ben wel blij dat ze het weten, want ze begonnen al een paar dagen op te merken dat ik me niet zo lekker voel af en toe haha!
Ik voel me nog steeds toppie!! Heb net een stuk taart naar binnen gewerkt, en nog steeds nergens last van hihi..

Liefs!

Mitsj,
Wat fijn dat je collega's zo reageerden, en dat het stuk taart erin blijft. heerlijk. hihi.

hier weer een mindere dag, voel me echt niet lekker, alleen maar misselijk, en moe.
nog niet eens zin gehad onder de douche te springen, en als ik eraan denk dat ik vanavond moet koken, dan is het helemaal klaar. hihi.

Frieda,
hoe gaat het met je draakje? gaat het beetje met dr? en met jou?

ja, nathalie haar nod is geweest, ben zo benieuwd, hoop zo dat ze ook zwanger is.
ze komt vrijdag terug? of later? weet het eigenlijk niet.

liefs

Bloemetje! Waarom bel je je vk niet? vraag het even..
Weetje... even van het ergste senario uitgaande.. dat het niet goed is (dat is het natuurlijk wel!!) maar als het misgaat en ze weten dat je bezig bent dan kan het zijn dat ze je contract niet verlengen..
En als je dan in december nog niet/ of niet zover zwanger ben.. heb je misschien wel je verlenging te pakken..
Is misschien wel heel zakelijk om zo te denken.. en we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat het goed is.. maar ik dacht. denk er eens over na..
En vraag idd misschien of je eerder een echo mag.. (of bel een echo bureau en vraag wat het kost om even snel snel te kijken)

Leuk van Buddy joh!! Hihi. volgens mij begin je al echt van je pup te genieten..
Was denk toch samenloop van hormonen en zieke pup!

Mitsj kan goed van de pillen komen hoor. .Ik had het op de zwanger zijn capsules van de etos.. ben er toen ook mee gestopt!

Nathalie! hoop dat je toch een keer leest.. we zijn zooo benieuwd!

Maike Sanne hoe is het? alles goed meid?

Frieda.. heb je al de nieuw AB kunnen halen? Lukt het allemaal met de oppas en je werk en je meisje?

Meiden! hier goed nieuws! Mijn oefenrond wordt geen oefenronde meer!!!
Ik ben zo blij! Morgen krijg ik de foto! en het kan geen kwaad!
Ik ben ook nog niet zwanger en heb volgende week mijn ei!!
OOEEE zo spannend!!!

Liefs Jazzie

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah Jazzie, Wat ontzettend fijn zeg!! Dan ben ik tenminste niet meer alleen die ook voor de tweede gaat :D
Moet wel zeggen dat voor een tweede anders is als de 1e... Het is speciaal hoor als je samen beslist om er voor te gaan maar bij de 1e is het net even wat extra's. Misschien omdat je nu een beetje weet wat me te wachten staat.
Al moet ik dan ook nog toegeven dat dit wachten helemaal nieuw voor me is!
Van Kyra gelijk zwanger en nu ronde 2. Ik had ook echt niet verwacht dat het weer gelijk zou lukken dus ben niet verdrietig erom ofzo!

Mitsj, Wat stoer dat ze zo goed reageerde op je werk! En toch prettig dat je er niet meer omheen hoeft te draaien!
En fijn dat je nu niet meer misselijk bent.

Bloemetje,   Voor jou natuurlijk het tegengestelde! Hoop echt dat je je snel beter gaat voelen hoor!

En ik ben ook erg benieuwd hoe het met Nathalie gaat en of ze stiekem heel groot nieuws voor ons heeft! Als ik iemand het gun....

Maike Sanne, Hoe gaat het met jou?? en hoe bevalt het oppassen??

Nou, hier nog niet echt verbetering... Kyra slaapt zeg maar de hele dag... de tijden dat ze tussendoor ff wakker is, is niet om over naar huis te schrijven!
Ook eet ze nog steeds niet. Ze draait der koppie om en klaar!
Ab heb ik ondertussen ook nog niet want ze moesten het bestellen en als het goed is komt het zo binnen. Dan bellen ze dus we wachten rustig af.
Omdat de oppas straks in de buurt van de apotheek is waar het gehaald moet worden haald zij het op.... (echt als ik de oppas niet had)
Vanmorgen even gewerkt en dat was erg lekker! FF er uit en vooral even mijn gedachten verzetten!

Nou dat was het wel weer... verder niet veel nieuws!

Liefs,

Frieda

Jazzie,
jaaaa, ooh super. spannend hoor, hoop dat jullie snel een broertje of zusje voor jullie zoontje kunnen verwachten. heerlijk.

Trouwens, waar vind je zo een echo centrum? ik moet in het ziekenhuis gaan. Had verloskundige bij dat gesprek aan telefoon gevraagd of ik eerder echo kon krijgen, maar dat was echt niet nodig zei ze. en weet ook niet of misselijkheid een garantie is. weet alleen dat ik echt in dilemma zit met wat ik moet doen, ik weet het gewoon even niet.

frieda, wat balen dat je meisje nog zo ziek is. en het met die ab ook niet opschiet voor je hem hebt terwijl je het zo snel mogelijk aan dr wil geven.
en ook lastig dat ze niet wil eten, wel begrijpelijk, maar wel moeilijk.
hoop dat je snel de ab hebt en eindelijk kan starten.

en hihi, hoop ook dat misselijkheid snel overgaat, al ben ik er bang voor.

liefs

Google even.. op echobureau.. en dan je omgeving.. of even in de telefoongids kijken..
Jammer dat ze niet meewerken.. maar ja dan wil denk iedereen wel eerder een echo.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan