Hoi,
Mitsj, Wat fijn dat het goed gaat het met je. En dat die pilllen je zo misselijk kunnen maken? Maar je moet ze eigenlijk toch nemen voor sommige afwijkingen? tot de hoeveel weken raden ze aan foliumzuur te nemen?
Het gaat goed met me, een dag met iets minder misselijk zijn, vanmorgen gewerkt, maar nu erg moe, en misselijkheid komt ook weer op. Op me werk viel het mee, alleen toen ik honger kreeg werd ik misselijk.
Heb nu ook buikpijn. Maar komt denk ik door weinig drinken. Dus zo maar eens aan het water.
Ik heb het ook aan me baas verteld, en de verantwoordelijke.
Me baas zn mond viel open, haha, maar vond het erg leuk. En zei, ja maar meisje hierdoor mag ik je niet ontslaan hoor. Hij liet ook merken dat contract verlengd word omdat ie zei, moeten we binnenkort maar eens gaan kijken hoe we dat gaan doen. Wanneer en zoverder. Me verantwoordelijke vloog me om de nek, haha, leuk. Het is wel weer hele geruststelling dat zij het weten. verantwoordelijke gaf aan nog eventjes te wachten om het de rest te vertellen, dus ik probeer te wachten tot de echo, als ik me redelijk blijf voelen.
Nog geen echo bureau gevonden, ja, amsterdam, maar meeste zijn vanaf 10 weken.
Frieda, hoe gaat het met je meisje? nog wijzer geworden gisterenavond met telefoontje?
Liefs