Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemorgen allemaal!

Ik heb gisteravond niet meer meegelezen, was heel moe en lag om 21uur al lekker te slapen! Had gister op MSN van Bloemetje wel gehoord dat Nathalie zwanger is, leuk!

Jazzie: Super meis, dat je voor het echie gaat! Werd jij ook zieker van die pillen van Zwanger blabla van Etos? Ik heb gewoon die van VSM Puur Mama, en die heb ik nu 2 dagen niet gehad en ben al 2 dagen niet zo misselijk meer! Heb bijna nergens last van, heel ergens op de achtergrond nog wel een weeiig gevoel, maar niet zo kotsmisselijk als ik was! Dus die rommel neem ik mooi niet meer!

Bloemetje: Hoe gaat het vandaag meis? Nog een echobureau gevonden?

Fritzie: Hoe is het met Kyra vandaag? Ga je nog terug naar de dokter of wacht je nog even af?

Maikesanne: Spijt me meis, dat je je zo voelt. Begrijp dat het heel erg moeilijk is, ook om onze verhalen te lezen. Bloemetje en ik proberen sowieso altijd niet al te uitbundig te zijn met onze zwangerschapsverhalen, dat weet ik van Bloemetje ook toevallig. We willen echt dat je hier ook lekker voelt meissie.. Zeg het maar als we onze mond moeten houden hoor. En tis ook logisch dat je af en toe een huilbui krijgt, zoiets verwerk je echt niet in 1 keer hoor meissie.. Optimistisch bljiven meid! Als iets je dwars zit of je wilt er over praten, dan moet je het maar zeggen hoor! We ontvangen je met wijdopen armen!   Knuffel voor jou!!

-x-

Hoi,

Mitsj, Wat fijn dat het goed gaat het met je. En dat die pilllen je zo misselijk kunnen maken? Maar je moet ze eigenlijk toch nemen voor sommige afwijkingen? tot de hoeveel weken raden ze aan foliumzuur te nemen?

Het gaat goed met me, een dag met iets minder misselijk zijn, vanmorgen gewerkt, maar nu erg moe, en misselijkheid komt ook weer   op. Op me werk viel het mee, alleen toen ik honger kreeg werd ik misselijk.
Heb nu ook buikpijn. Maar komt denk ik door weinig drinken.   Dus zo maar eens aan het water.

Ik heb het ook aan me baas verteld, en de verantwoordelijke.
Me baas zn mond viel open, haha, maar vond het erg leuk. En zei, ja maar meisje hierdoor mag ik je niet ontslaan hoor. Hij liet ook merken dat contract verlengd word omdat ie zei, moeten we binnenkort maar eens gaan kijken hoe we dat gaan doen. Wanneer en zoverder. Me verantwoordelijke vloog me om de nek, haha, leuk. Het is wel weer hele geruststelling dat zij het weten. verantwoordelijke gaf aan nog eventjes te wachten om het de rest te vertellen, dus ik probeer te wachten tot de echo, als ik me redelijk blijf voelen.
Nog geen echo bureau gevonden, ja, amsterdam, maar meeste zijn vanaf 10 weken.

Frieda, hoe gaat het met je meisje? nog wijzer geworden gisterenavond met telefoontje?

Liefs

Goedenavond Allemaal!

Mitsj.. ja ik werd doodziek van die capsules.. Ze kwamen bijna gelijk weer eruit..
Nu was ik nog steeds erg misselijk.. maar die dingen maakte het veel erger.

Bloemetje.. ze raden aan tot minimaal 10weken foliumzuur te nemen.. dan is alles al aangelegd.

Maike Sanne.. Ook vanavond voor jou een dikke

Frieda. gaat het al iets beter met Kyra? sterkte joh!

Hier alles goed en vrij weinig te melden..

Liefs Jazzie

O en bloemetje! wat super dat ze zo leuk reageerden! koester dat!
Dat heb je niet overal.. en fijn dat je nu al weet dat je contract verlengt wordt!
Geniet van deze momenten meid!

Liefs Jazzie

Hoi,

Ik mag me inderdaad in mn handen wrijven met zo een baas. heerlijk hoor.
probeer er van te genieten.
alleen loopt het momenteel weer niet zo lekker met de hond, vandaag weer voor eerst gewerkt, nou ja, je raad het al, het beestje heeft van kwart voor negen tot half een gejankt volgens de buurman, eerst zei hij vanaf dat vriend weg was, net was het al drie kwartier minder. ook zou hij zaterdag hebben gejankt toen we uit eten waren, andere buurman zou zelfs op raam hebben geklopt om hem stil te krijgen, en die bewuste buurman zegt niet zo heel veel te hebben gehoord, en ook niet op het raam te hebben geklopt. jaaa, welke moet ik nu weer gaan geloven, haha.

mitsj, het is gelukt hoor . al mijn charmes in de strijd gegooit.

Ja, dames, even dat jullie kunnen volgen, vriend wou vanmiddag hond wegdoen, hij vind al die stress niet goed voor mij. Hij wil dat ik eerst aan mezelf en de baby denk. Begrijp hem wel, maar houd ook van onze hond. Dat zag hij ook toen hij dat zei en ik in huilen uitbarstte.
Na een gesprek heeft hij besloten dat hij het nog een kans wil geven.
En daar ben ik erg blij om.

Frieda, hoe is het vanmiddag met je meisje nog gegaan? en ga je morgen weer werken?

Maaike Sanne, hoe gaat het met jou?

En alle andere dames? Hoe is het met jullie?

En onze nathalie bijna terug.

Liefs

Hoi hoiii

Mitsj en Bloemetje.. Lieverds toch ! Jullie hoeven heus niet om mij hier minder enthousiast over jullie zwangerschap te vertellen !! Gekkies !!
Ik vind het juist super om jullie verhalen te horen, en t horen dat alles goed gaat !
Echt waar !!!
Het was nu gewoon even een klap om te horen dat onze Nathalie ook zwanger is.
Ben echt super blij voor haar en heb het nu een plekje kunnen geven, maar je word zo wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt..
Maar echt meiden.. Vertel lekker wat jullie willen vertellen !!!!
Maar wel lief dat jullie rekening met mij hielden maar dit is niet nodig meiden !!

Frieda.. Dat lijkt me een goed idee !!   Ik zal zo ff een nieuwe msn aanmaken, dan hoor je mn msn nog oke??   Ben erg benieuwd...
Hoe is het nu met Kyra?   Knapt ze al wat op?? En ben je er al achter of het met melk kan ??   O jee. wat een gedoe !! Hoop dat t snel beter gaat !!!

Wil nog even kwijt dat ik jullie echt toppers vind !!!   Bedankt voor jullie medeleven !!

Terug
Bovenaan