Hoi Hoi,
Nou hier gaat het een stuk beter hoor!! Jullie zijn echt schatten.... jullie leven zo ontzettend mee!! Doet me erg goed... en vind het fijn dat ik ff mijn irritaties over van alles hier kwijt kan!
Gister moest ik naar het cb en Kyra is erg veel afgevallen maar ze kan het gelukkig hebben... Gelukkig eet ze sinds vandaag ook weer een beetje!
Vanmorgen heb ik nog even gewerkt en Kyra ging naar het kdv. Normaal gesproken gaat ze op vrijdag de hele dag maar dat vond ik nu nog ff te veel van het goede omdat ze zo ziek was!
Gelukkig komt mijn kleine vrolijke dodo weer helemaal terug... zo gezellig
Bloemetje, tja.. Buddy nu weer een kans geven???
Serieus hoor... voor dat ik (sorry) echt uit mijn vel vlieg.... Hoe gaan jullie dat doen met de kleine...En het is bv een huilbaby... buurman heeft er last van... dus maar weg doen?? sorry hoor maar.... ik wordt hier ontzettend kwaad om.
Tis misschien niet helemaal eerlijk om dit hier zo neer te zetten maar ik heb geen zin meer om hier om heen te draaien....... Maar ik denk dat je deze reactie ook wel van mij had verwacht!
Ik vind dat je een keuze hebt gemaakt toen jullie buddy ophaalde... leuk of niet....
Jazzie, zoals al gevraagd wordt... wanneer heb je je ei eigenlijk of heb je geen idee!
Maike Sanne, Ik heb je toegevoegd hoor...en nu ben je vast erg benieuwd wat ik je te vertellen heb.... haha,... nog ff afwachten!
Mitsj, hoe gaat het met jou?? lekker gewerkt vandaag??? Nu lekker weekend
Nathalie zou als het goed is vandaag terug komen toch?? dacht ik iig... maar kan natuurlijk ook morgen zijn... ben benieuwd!
Nou ik ga ff eten maken!
Liefs,
Frieda