Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Bloemetje..   Ojee die Buddy toch !!!     Hmm ja wie moet je dan geloven he?!
Het moet voor buddy gewoon wennen dat ie nu weer alleen is, komt wel goed joh !!!
Niet te druk over maken hoor !!!

Hoi,

Maaike Sanne,
Ben blij te lezen dat het alweer wat beter gaat. Ook fijn te lezen dat je onze verhalen niet erg vind.
Maandag komen je oppas kindjes toch?
Heb je er al zin in?

Frieda, hoe gaat het met kyra? Gaat het weer beetje beter? Of toch nog maar een ziekenhuis bezoekje?

Mitsj, hoe gaat het met de misselijkheid, nog steeds weg?

Jazzie, spannend he, voor het ecchie, ooh. Wanneer is je vruchtbare periode?

Nathalie, voor jou vind ik het ook zo leuk, en vind het zo speciaal, dat je je gevoel bij ronde zes had, en dat je gevoel waar is. Vind ik zo mooi.

Hier gaat het redelijk, misselijkheid word toch weer erger, vanmorgen met tanden poetsen echt staan kokhalzen, en met mijn beschuitjes naar binnen werken ook. op me werk boterhammetje dat ging helemaal goed(maar ook op werk zo misselijk geweest, wel kunnen verbergen) en vanmiddag appelmoes, nou, daar heb ik ook zo een moeite met gehad. Hoop dat het zo wat beter gaat, want heb zo een honger. hihi.
Ook passen mn broeken op me werk niet meer, hahaha, moet hem los laten en dan met riem vastmaken .

Dames, ik wens jullie erg fijn weekend, ik ben er zondag weer. Ga weer lekker naar mn ouders.

Liefs

Hoi lieverds!

Maike Sanne ook vandaag weer  Ik ben blij dat het wat beter gaat!
En snap dat het een plekje nodig heeft!
Ben je nog met ovulatie test bezig?

Hoe is het met Kyra?

En met de andere dames hoe is het?
En wanneer komt nathalie terug?

Liefs Jazzie

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2008 16:53:12'));

Jazzie, spannend he, voor het ecchie, ooh. Wanneer is je vruchtbare periode?

Uh NU!!  Tenminste als het goed is heb ik woensdag mijn ei..
Maar verwacht eigenlijk niet in 1 keer zwanger te zijn.. Al hoop ik het natuurlijk wel.
Toen we besloten er voor te gaan in het najaar had ik zoiets van ooo als het een paar maanden duurt niet erg.. Maar nu hoop ik toch weer dat het snel raak is.. zal best wel teleurstellend zijn als het niet gauw (niet perse nu) raak is... Maar het zal best goedkomen..
Tja dan wil je toch he? ..

Liefs Jazzie

Liefs Jazzie

Hoi Hoi,

Nou hier gaat het een stuk beter hoor!! Jullie zijn echt schatten.... jullie leven zo ontzettend mee!!   Doet me erg goed... en vind het fijn dat ik ff mijn irritaties over van alles hier kwijt kan!
Gister moest ik naar het cb en Kyra is erg veel afgevallen maar ze kan het gelukkig hebben... Gelukkig eet ze sinds vandaag ook weer een beetje!
Vanmorgen heb ik nog even gewerkt en Kyra ging naar het kdv. Normaal gesproken gaat ze op vrijdag de hele dag maar dat vond ik nu nog ff te veel van het goede omdat ze zo ziek was!
Gelukkig komt mijn kleine vrolijke dodo weer helemaal terug... zo gezellig :D

Bloemetje, tja.. Buddy nu weer een  kans geven???
Serieus hoor... voor dat ik (sorry) echt uit mijn vel vlieg.... Hoe gaan jullie dat doen met de kleine...En het is bv een huilbaby... buurman heeft er last van... dus maar weg doen?? sorry hoor maar.... ik wordt hier ontzettend kwaad om.
Tis misschien niet helemaal eerlijk   om dit hier zo neer te zetten maar ik heb geen zin meer om hier om heen te   draaien....... Maar ik denk dat je deze reactie ook wel van mij had verwacht!
Ik vind dat je een keuze hebt gemaakt toen jullie buddy ophaalde... leuk of niet....

Jazzie, zoals al gevraagd wordt... wanneer heb je je ei eigenlijk of heb je geen idee!

Maike Sanne, Ik heb je toegevoegd hoor...en nu ben je vast erg benieuwd wat ik je te vertellen heb.... haha,... nog ff afwachten!

Mitsj, hoe gaat het met jou?? lekker gewerkt vandaag??? Nu lekker weekend :D

Nathalie zou als het goed is vandaag terug komen toch?? dacht ik iig... maar kan natuurlijk ook morgen zijn... ben benieuwd!

Nou ik ga ff eten maken!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Jazzie, spannend, veel plezier.

Frieda, ik begrijp je helemaal. Ik wist dat ik deze reactie van jou zou krijgen, maar wil wel eerlijk mijn gevoel neerzetten. Hoop dat je dat ook begrijpt.

Het is niet ik die hem alweer een kans wil geven, want ik weet dat dit even een periode is waar we doorheen moeten, en heb het er met alle liefde voor hem over. ik hou van dat beestje, en kan het ook niet over mijn hart krijgen, om hem weg te doen.

Mijn vriend was gisteren al asiel en alles aan het zoeken, toen ik dat doorkreeg, ben ik net zo boos geweest. Ik kan me het gesprek met jou nog heel goed herinneren. En daar had je gelijk, en ik geef het niet op.
De hond betekend voor mij net zoveel als mn baby die op komst is.

Ik begrijp je reactie, maar hoop ook dat je dit stukje even leest. Het is mn vriend die hier zo over denkt, niet ik.

Hoop dat je dat begrijpt.

Liefs

Terug
Bovenaan