Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Bloemetje,

Gelukkig verwachte je al zo een reactie want toen ik hem had geplaatst dacht ik.. oe kan ik dit wel maken? maar goed... wat er staat meen ik wel!
Ik snap dat jij er niet achter staat en dat het dit x alleen je vriend is maar dat maakt voor mijn reactie niet uit. Ik weet niet of hij weet dat je hier kletst maar je mag hem mijn reactie gerust laten lezen.......

Begrijp me goed hoor! Ik was echt trots dat het zo goed ging enzo!......
En ik ben echt blij dat je je nog eens goed bedenkt wat ik je gezegd heb.... en nu ben jij misschien niet degene die een "schop" nodig heeft! weet dat Buddy erg goed aan voelt dat er iets niet goed zit..... probeer vast te houden hoe je het doet!

En nu ga ik lekker douchen want ik heb het koud!

Liefs,

Frieda

Ik wil me er verder eigenlijk niet mee bemoeien..
maar vind je reactie wel erg heftig frieda.
Het blijft natuurlijk bloemetje haar keuze.. En ze weet wat we er van vinden.
Het is natuurlijk niet een kind.. ook al hou je van je hond is het anders dan een kind.
Vind het erg cru om die vergelijking te trekken.

Ik denk dat ze op dit moment meer heeft aan tips over hoe verder.
Bijv.. ten eerste .. nou ken mensen zat waarvan de hond jankt als je weg bent.. en jammer voor de buren. maar wat moet je dan?! Het is een pup.. je gaat je best doen. je moet nog met de training starten. Komt best goed.
En misschien eens kijken of het wel waar is.. misschien heeft hij alleen het 1 ste uur gejankt.. mensen overdrijven gauw.

Verder no hard feelings.. maar wilde het wel even kwijt..
Bloem hoop dat het gauw weer beter gaat.. en het zal even op en af blijven.
Wel lief dat je vriend zo bezorgd  is om je! Start de training gauw?

Frieda.. ben ook heeeel blij dat je meisje zich weer iets beter voelt..
Och wat kun je je dan machteloos voelen als je kind zo ziek is.

Liefs Jazzie

Jazzie, ik snap dat je mijn reactie nogal heftig vind maar bloemetje en ik hebben het hier al een aantal x eerder over gehad op msn en ze weet precies hoe ik er over denk... vandaar dat mijn reactie misschien nogal wat raar en heftig  overkomt op jullie!
Daarom snapt bloemetje mijn reactie ook goed! Ik had het misschien beter persoonlijk tegen haar kunnen zeggen maar goed... dat is dan niet zo slim van mij.

Maar goed... ik denk dat er nu wel weer genoeg over gezegd is!

Nu ga ik lekker slapen!!

Slaap lekker allemaal!!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, Ik weet dat jou mening is, en het is ook jou groot recht om deze mening te hebben. Zou maar erg zijn als we die niet hebben.
Maar vind hem niet persoonlijk op mij van toepassing, heb ook tegen mn vriend gezegd, wat ga je met ons kind doen, als hij weent.
Doe doe je toch ook niet weg.
Hij beseft nu goed wat ik bdoel. We hebben hier samen voor gekozen, en moeten er doorheen, en ben er zeker van dat dit ons gaat lukken. Dat komt goed.
Net zoals je met kinderen wel eens moeilijke periodes hebt, daar moet je ook doorheen, en dat komt ook steeds goed.
Ik ben blij dat je je mening hebt gegeven. Maar hoop ook dat er verder alles over is gezegd. Het gaat weer beter, en we gaan maandag proberen met iemand die komt rond uur of 9, dan is hij uurtje alleen geweest, zo gaan we het proberen op te voeren, of hem in de keuken laten, zodat hij kan spelen.

Jazzie, ik snap dat de reactie van frieda erg heftig overkwam op jou. Bij mij eerst ook even, geef ik eerlijk toe, maar ik weet hoe ze er over denkt, en snap dus haar reactie heel goed.
Iedereen denkt er anders over he, en wat frieda zegt, je kiest voor de hond, net als je voor je kind kiest. en ja, hond en kind zijn anders. maar toch hou je van ze allebei.

Zo, nu bij mn ouders, en god, wat ben ik weer misselijk vandaag. haha, gelukkig weet me moeder het nu, en kan ik haar af en toe wat dingen vragen, vanmiddag gaan we het mn broer vertellen, hij is vandaag jarig, en denk dat ik op de kaart ga schrijven, hoi oom, gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze dag, en tot volgend jaar. of zoiets. haha, ben benieuwd hoe hij het zal vinden.

Liefs

Goedemorgen!!

Bloemetje, Inderdaad is er nu gewoon alles over gezegd en verder geen hard feelings!!!
Hoe reageerde je broer??? Ben benieuwd hoor!

Ik dacht gister om half 9, ik ga lekker naar bed want was zo moe!!
Ik sliep op 10 uur ofzo (eerst nog een tijdje tv gekeken) maar nu ben ik weer zo vroeg wakker, half 7 was het.... dus niet meer zo vroeg gaan slapen....
Met Kyra gaat het elke dag ietsje beter, alleen gister was ze met vlagen echt sjaggo!! Mijn god he.... wat kan dat kind dan krijsen zeg! Tuurlijk ik ben ook wel een sjaggo maar ik kan het tenminste zeggen... haha
was gister ff met Kyra naar het park gelopen om de eendjes te voeren! Vond   ze helemaal geweldig! Alleen als ze te dicht bij kwamen was het ff brullen! Maar was fijn dat ik weer ff met er weg kon zonder dat ik aan koorts en dat soort dingen hoefde te denken!
Lief is vandaag weer eens vissen... voor de verandering... dus kan lekker kalm aan doen vandaag!
De verjaardag die we eigenlijk hebben vandaag heb ik afgebeld... Nog te veel van het goed voor de kleine omdat het daar altijd ontzettend druk is!

Ow ja... Morgen komt mijn mama weer :D..... ik ga haar ophalen in duitsland dus hoop wel dat ze op tijd is :D
Donderdag gaan mama en ik winkelen voor 9 sept... mag ook wel eens want het komt nu akelig dicht bij.... !!
Zal het dan erg wennen zijn om een andere achternaam te krijgen???

Nou meiden... ik ga alvast ff de was doen... dan kan die lekker buiten hangen straks :D

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Half 7, dat is vroeg. ik was half tien uit mn bed. Half zeven even hond eruit gelaten, nadat hij hele nacht stil was geweest :), om half acht nog een keertje, en daarna is vriend er om half negen uit gegaan en ben ik nog even blijven liggen, ik voel me zo beroerd, dat ik dat echt ff niet trek.

Hoe mn broer reageerde, ja, gefeliciteerd, dat was het, verder zei hij er erg weinig, en toen begon die, ja bij ons was het ook bijna zover, zn vriendin werd niet ongesteld, maar ze willen het pas over twee jaar.
Hebben het ook tegen familie gezegd die we niet zo vaak zien. vonden het ook erg leuk.

Had net trouwens wat raar, had net slijm op mn papiertje met wat bloed bij, maar verder geen buikpijn ofzo. hopelijk betekent het niets, voel me nog steeds even misselijk en zo.

Nou dames, ik ga weer, tot vanavond.

Liefs.

Goedemiddag bijna!

Gister heerlijk dagje op terrasje gezeten.. geshopt en gebbq-ed hmmm..
en nu heerlijk in de tuin.. met de laptop op schoot!

Bloemetje.. Hou het in de gaten.. het kan zijn dat er gewoon een adertje kapot is. je bent veel meer doorbloed nu dus.. dat gebeurt sneller..
Maar als je je echt zorgen maakt de vk bellen..

Frieda ben blij dat het met kyra wat beter gaat!

Ik ga lekker verder van de zon genieten!

Liefs Jazzie

Hoi hoiii

Wat een lekker weertje zeg ! Heerlijk !!!! Genieten jullie er ook zo van ?

Bloemetje.. Heb je misschien gisteravond pret gehad in bed?;)
Wanneer je vrijt, kan het ook zijn dat je een adertje raakt...
Gewoon ff in de gaten houden, het is vast niets ! Niet druk om maken meis !

Frieda..Mooi dat Kyra weer opknapt.. het zal nog wel zn tijd nodig hebben denk ik..
Dus vandaag zonder manlief.. Ook wel eens lekker hahaha Of niet?

Jazzie..   Ja lekker weer he !!!   Heerlijk !! K knap er helemaal van op !
Be blij dat dit mn vrije weekend is ...

Mitsj.. Hoe gaat het ????

Is onze Nathalie nog niet trug? Meis we missen je en zijn heeeeeel benieuwd hoe het nu met je (jullie !!!) gaat !!!

Hier nog steeds bezig met de ovutesten.. Helaas nog steeds negatief !!!
Zit nu al op cyclus van 21 dagen.. dus word weer een ellendig lange cylcus verdorie !
Baal er echt van !!

Terug
Bovenaan