Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi!

Nath: Mijn broeken begonnen van 6 weken ongeveer ook langzaam, stuk voor stuk niet meer te passen!! Dus wen er maar aan meis :p Met 8 weken kon ik de laatste niet meer aan, hihi!!
Nee we hebben het babykamertje niet ingericht nog hoor!! Zit nog oud behang op de muren, laminaatvloer lag er al. Alleen het bedje heb ik zelf in gelegen, die heb ik van mn mama gekregen. Dus die staat er al. En de commode is daar bijpassend bij, die is na 21 jaar vrij uniek in zn soort en die stond op Marktplaats dus die hebben we opgehaald, stel dat we tegen de tijd dat we alles gaan inrichten er geen 1 meer konden vinden! Dus vandaar, hihi ! En kinderwagen heb ik eens mooi goedkoop kunnen kopen, dus die hadden we al ffies!

Groetjes!

Hier ook een heel druk heerlijk weekend gehad!
Ik zal even reageren..

Frieda! Fijn dat met je kleine meid alles in ieder geval weer goed is.
Ik hoop dat als je je schoonvader ziet vanavond dat het meevalt..
het klinkt heel erg naar een beroerte.. en als ik het begrijp zijn ze er snel bijgeweest..
Met daardoor dan ook meeste kans op volledig herstel.. (tenminste ik duim een btje voor je dat dit het is) Hij knapt in ieder geval al aardig op. en tuurlijk is het nog niet helemaal goed.. maar wat je eerst vertelde was schikbarend als ik dan lees wat hij nu weer kan..
Hoop dat het zo in een stijgende lijn doorgaat.
Je hoeft je  ook helemaal niet te verontschuldigen dat je er niet was.. Vind het heeel logisch. Nogmaals sterkte ermee!

Nathalie! Snap helemaal wat jij bedoelt..
Toen iedereen het wist.. constand dat he? moeke! of zo.. bleeeh.. dan ben je het ook gauw zat hoor! En dan hangt het er ook nog vanaf wie het vraagd en hoe...

Maike Sanne.. ovutesten zijn weer negatief..
Ik hoop echt dat je gauw een positieve test heb..
Het kan zijn dat je altijd een licht tweede streepje heb.. in princiepe heeft iedereen (zelfs mannen) een lichte hoeveelheid LH in zijn lichaam.. vandaar dat je ook niet met ochtend urine mag testen.. omdat hij dan vals positief kan worden.

Mitsj.. ben erg benieuwd hoe je vrienden reageren! leuk leuk.
Maar kraamzorg moet je wel regelen.. want 12 weken KAN je al bij sommige bureau's te laat zijn.. Hier moet je het in ieder geval al regelen zodra je weet dat je zwanger bent.

Bloemetje.. hoe is het verder met jou?!

Liefs Jazzie

Ja waar is onze Bloemetje eigenlijk, die mis ik ook
Ohhh help dus ik moet me er op voorbereiden dat ik geen enkele broek meer pas?
Ik heb zulke lange benen, maar ja dat hebben ze in positie mode niet hè. Maar ik wil geen broek met hoogwater hoor. Dan moet het nog maar mooi weer worden dat ik 3/4 broek aan kan ofzo. Heb al wel leuke spijkerrok die heerlijk zit. Mijn mannetje kon gisteravond al zien dat ik dikker word. Hij zei het uit zichzelf.

Leuk hoor Mitsj,  mijn ouders geven de  oude babykamer niet hoor, die  zijn al druk in gedachten om zelf babykamer in te richten. Nog ff en hun hebben hem al  eerder klaar dan ons, hahah. Maar dat is ook donker  eiken. En ziet er opzich nog mooi uit hoor, maar  wil toch  wel graag iets moderners. En ik wil  heel graag een ledikantje waarvan de spijlen opzij kunnen ivm  tillen enzo. Maar goed dat zien we allemaal nog wel hoor. Eerst maar eens deze kritieke weken doorkomen en beetje bij beetje aan het idee wennen. Tis nu allemaal nog zoooo spannend.

Wij gaan dalijk ff naar de oma van mijn vriend, waarvan de opa net is overleden. Maar mijn vriend is nog ff F1 aan het kijken. Ik heb inmiddels mijn spullen gepakt. Dus als  we bij Oma geweest zijn ga ik denk ik naar huis.  

Meiden ik spreek jullie snel!

Liefs Nathalie  

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Goedemorgen !
Nou ja.. goed... ?? Manlief is vanochtend ziek thuis gekomen uit zn werk, nu echt griep !
Overgeven en naar de wc....   zo sneu !
Zelf ben ik ontzttend moe.. Giga druk weekend gehad gister weer langer gewerkt omda client flipte. dus heel gedoe ! In totaal 6 overuren dit weekend !!!!
Gister had ik zo;n hoofdpijn en was zo moe dat ik 9 uur al naar bed ben gegaan
Nu aan het oppassen en beide kids zijn erg verkouden...
Dus allemaal drukte...

Verder nogsteeds een vaag tweede streepje dus ben bang dat mn eitje nog op zich laat wachten.   Word er moedeloos van !
K durf dus ook nog steeds niet op jullie lijstje..
FF dip dagje vandaag..

Ben blij dat het met jullie wat beter gaat dan hier !
Frieda.. hoe ging t nu met je schoonvader?   Hoop dat je er vandaag even naar toe kunt meis !
Je bood aan om te ruilen met ei.. zullen we? hahaha

Nathalie.. Hoe ging t met je oma??

Jazzie meis... weet ff niet meer wat ik zou zeggen...

Bloemetje.. Meis   waar ben je ? hihih   Gaat ie een beetje??

Mitsj... Super dat je al een begin hebt van de babykamer ;)   Leuk leuk !!

Nou dames.. baby huilt.. k zal dr ff op bedje brengen doei doeii Kis

Hoi Dames,
Missen jullie me? haha, had ik niet verwacht.
sorry meiden, had even helemaal geen zin om de pc aan te zetten, ben zo moe en misselijk geweest het weekend, dat ik hier de fut niet voor had.

Maaike Sanne,
Balen dat je nog steeds geen positieve ovu test hebt gehad, ik snap er ook helemaal niets van. Hoop dat ie toch snel positief word.
En die echo foto, ik zal eens proberen binnenkort of ik hem hier op krijg, haha, eerst nog inscannen. dat word al een avontuur op zich haha.

Nathalie,
Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat mensen het er vaak over hebben. ik heb dat nu op werk, ze weten het nu, maar word elke keer wel gevraagd, en misselijk, en bij elke pauze, ja, nu moet je wel voor twee eten he, nou helemaal niet, heb alleen lekkere trek, haha.
Maar ik snap je heel goed, en af en toe is dat best eens vervelend.
Heb je weer lekker kunnen slapen, en hoe was het bij oma van je vriend?
Ook ik heb nu problemen met broeken hoor, haha op werk nog steeds de oude broeken, whaa, gaat echt pijn doen nu, dus hoop dat ik morgn de andere broeken heb.
ik draag nu heel vaak een joggingbroek, is het enige wat nog lekker zit.

Mitsj,
leuk idee, om het zo aan vrienden te vertellen, gewoon kinderkamer zo laten zien, haha. heel leuk.
Hoe voel jij je?
Ik ga trouwens ook banner maken denk ik en in het nodlijstje zetten.

Jazzie,
Vruchtbare dagen weer voorbij, spannend nu hoor, ik duim voor je.

Frieda,
hoe was het bij je schoonvader? en hoe gaat het met hem?
Wat fijn dat het met Kyra weer helemaal goed gaat.

Zo, moet zometeen naar de verloskundige, spannend hoor, hihi. heb er wel zin in.
ook ik ga denk ik straks of morgen nog maar eens bellen voor kraamzorg, vorige keer was ik te vroeg, dus ga deze week maar weer eens bellen, nu mocht het, haha.

Liefs

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            

Bloemetje                        

Nathalie

Mitsj

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 22 april

VK bezoekjes!

Mitsj                                            

Bloemetje                        

Nathalie

Mitsj

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien

Terug
Bovenaan