Hi Lieve meiden, ook ik kan het niet echt opbrengen om zo actief als anders mee te kletsen. Lees zoveel mogelijk en probeer het in mij op te nemen, maar dan reageren lukt me dan niet meer, gek hè. En zit natuurlijk ook bij mijn schoonouders nu. En de stief opa van mijn vriend die is overleden. Vandaag had ik info bijeenkomst over verniewde wet wsw (wet sociale werkvoorziening) in combi met pgb (persoons gebonden budget) maar dat hield wel in dat ik naar Beilen moest. Dus eigenlijk de hele dag beetje onderweg geweest
Frieda wat fijn dat je schoonpapsie morgen naar NL komt en dat jullie eindelijk naar hem toe kunnen. En dat jullie kleine meid is opgeknapt. Fijn zeg. Hopelijk word het nu beetje bij beetje alles een klein meer een lichtpuntje dat het beter mag gaan.
Maike Sanne, weet je zeker dat je eisprong niet veel eerder hebt gehad? Dat je misschien telaat bent begonnen met ovulatietesten? Misschien is je cyclus helemaal in de war door je mk meis en moet je het deze ronde ff de tijd geven. Hoe moeilijk het ook is! Zolang je geen rd-tjes hebt is er hoop meis. Wie weet, wat er allemaal gebeurd.
Meiden wat ik met die zinnen bedoelde is dat mijn ouders helemaal hyper zijn. Ik ben er ook nog niet weer persoonlijk geweest, omdat ik 2,5 uur verder op zit. Maar vanaf morgenavond zal ik daar meer zijn. En wil gewoon niet dat elke ochtend gevraagd word en en en ben je misselijk? Hoe voel je je? Of dat er steeds gezegd word moedertje of dat er steeds over zwangerschap gepraat word. Wij zijn allemaal heelll blij en dat mag ook. Maar ik vind het allemaal nog wennen & eng. Raar als tegen mij mama gezegd word. Tuurlijk wil ik er ook wel over hebben en vragen stellen. Maar hun zijn echt beetje TE op het moment. Hopelijk snappen jullie het een beetje. Kijk mijn schoonmams vraagd ook wel eens wat. En had er met haar ook over of dingen in de familie voorkomen enzo. Maar vraagd niet continu. En tuurlijk het maakt verschil dat ik papa & mama nu alleen via de telefoon spreek en tuurlijk hebben ze het er dan over. En dat mag ook. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen. Ben nu bijna 6 weken zwanger en dat is natuurlijk nog niet zo lang. Hoop gewoon dat alles goed mag gaan. Ik ben nog beetje gewend aan nodlijstje, wachtbankjes e.d. Stom hè.
Dit is ook allemaal nieuw voor mij natuurlijk. Maar komt helemaal goed hoor. Denk dat ik dara volgende week veel ben. Ben namelijk dan thuis alleen en heb geen tv & geen i-net. Dus das wel heel stil allemaal. Kan waarschijnlijk dan op mijn broertje zijn laptop of hij kijkt of hij mijn laptop voor elkaar kan krijgen. Hij zegd dat het kan dus. Dan kan ik in elk geval met jullie babbelen. Ik hoop echt dat tv & i-net bij ons thuis snel weer doen, dan kan mijn vriend thuis weer werken en zijn we weer lekker samen!
Sorry meiden voor het hele verhaal, maar wou het goed uitleggen.
Door die bijeenkomst vandaag en dat gereis ben ik nu erg moe.
Ik spreek jullie vast morgen weer. Al moet ik ff kijken of dat gaat lukken
Want wil proberen wat langer te slapen en morgeng aan we ff naar mijn vriend zijn oma. Van wie haar man net is overleden. En ik moet natuurlijk ook nog naar huis rijden. Maar komt goed! Tot snel!
Liefs Nathalie