Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Frieda,

Fijn te lezen dat hij morgen weer naar nederland word gebracht.
En ik begrijp dat je bang bent voor wat je gaat zien.
Ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat hij heeft. Want die onzekerheid is erg frustrerend lijkt me.

Sterkte morgen.

Liefs

Hoi lieve dames

Frieda meis, Ik sprak je net al even op mns.. maar sterkte !
Hoop dat hij snel naar ned kan en je er naar toe kunt..

Nathalie.. Ja wat bedoel je precies ??

Mitsj.. Hoe gaat ie ???   Al allemaal dingen aangevraagd?
Kraamzorg...blije doos.. etc?   hihi

Jazzie..   Hoe gaat het meis ??? Ovu weer negatief??

Bloemetje.. Kun je de foto niet hier op t forum zetten? ?? Ben erg benieuwd

Nou dames.. dan hoe het met mij gaat...
Nou het gaat zn gangetje haha ! Ben weer lekker aan het werk, maar erg druk!
Gister 3 uren langer gewerkt en vandaag  1 uur dus vandaag 11 uur gewerkt !
Kids waren onzettend druk.. in de auto tolde mn hoofd gewoon.. maar nu ben ik er weer hihi.. Morgen nog even en dan maandag weer oppassen.. pas donderdg weer een vrije dag ..
Ik snap helemaal geen ene **** van die ovulatietesten ! Dit is nu de 4e dag dat ik een licht streepje heb !!!!!!!!! Telkens denk (hoop) ik dat ie de volgende dag donkerder zal zijn, maar nee hoor !
Test nu met ander merk en ook dit verschilt niks
Ben er zo moedeloos van,. WANNEER KOMT MN EI NOU ???
Morgen al dag 28 !! grrr...
Nou ja we klussen gewoon verder.. al moet ik er op t moment echt niet aan denken.. ga denk ik zo maar lekker op bedje, ben moe !
Met manlief gaat t gelukkig weer beter..;)

Nou dames zo een heel verhaal... Ben er morgen weer ! Morgen hoef ik maar tot 1700 te werken, en weet zeker dat t niet later word want alle clienten gaan tussen 1600 en 1700 naar huis.. dus goed voor uitziht hahah !!

Lekker slapen meiden tot morgn !! Dikke zoen !

Hi Lieve meiden, ook ik kan het niet echt opbrengen om zo actief als anders mee te kletsen. Lees zoveel mogelijk en probeer het in mij op te nemen, maar dan reageren lukt me dan niet meer, gek hè. En zit natuurlijk ook bij mijn schoonouders nu. En de stief opa van mijn vriend die is overleden. Vandaag had ik info bijeenkomst over verniewde wet wsw (wet sociale werkvoorziening) in combi met pgb (persoons gebonden budget) maar dat hield wel in dat ik naar Beilen moest. Dus eigenlijk de hele dag beetje onderweg geweest

Frieda wat fijn dat je schoonpapsie morgen naar NL komt en dat jullie eindelijk naar hem toe kunnen. En dat jullie kleine meid is opgeknapt. Fijn zeg. Hopelijk word het nu beetje bij beetje alles een klein meer een lichtpuntje dat het beter mag gaan.

Maike Sanne, weet je zeker dat je eisprong niet veel eerder hebt gehad? Dat je misschien telaat bent begonnen met ovulatietesten? Misschien is je cyclus helemaal in de war door je mk meis en moet je het deze ronde ff de tijd geven. Hoe moeilijk het ook is! Zolang je geen rd-tjes hebt is er hoop meis. Wie weet, wat er allemaal gebeurd.

Meiden wat ik met die zinnen bedoelde is dat mijn ouders helemaal hyper zijn. Ik ben er ook nog niet weer persoonlijk geweest, omdat ik 2,5 uur verder op zit. Maar vanaf morgenavond zal ik daar meer zijn. En wil gewoon niet dat elke ochtend gevraagd word en en en ben je misselijk? Hoe voel je je? Of dat er steeds gezegd word moedertje of dat er steeds over zwangerschap gepraat word. Wij zijn allemaal heelll blij en dat mag ook. Maar ik vind het allemaal nog wennen & eng. Raar als tegen mij mama gezegd word. Tuurlijk wil ik er ook wel over hebben en vragen stellen. Maar hun zijn echt beetje TE op het moment. Hopelijk snappen jullie het een beetje. Kijk mijn schoonmams vraagd ook wel eens wat. En had er met haar ook over of dingen in de familie voorkomen enzo. Maar vraagd niet continu. En tuurlijk het maakt verschil dat ik papa & mama nu alleen via de telefoon spreek en tuurlijk hebben ze het er dan over. En dat mag ook. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen. Ben nu bijna 6 weken zwanger en dat is natuurlijk nog niet zo lang. Hoop gewoon dat alles goed mag gaan. Ik ben nog beetje gewend aan nodlijstje, wachtbankjes e.d. Stom hè.
Dit is ook allemaal nieuw voor mij natuurlijk. Maar komt helemaal goed hoor. Denk dat ik dara volgende week veel ben. Ben namelijk dan thuis alleen en heb geen tv & geen i-net. Dus das wel heel stil allemaal. Kan waarschijnlijk dan op mijn broertje zijn laptop of hij kijkt of hij mijn laptop voor elkaar kan krijgen. Hij zegd dat het kan dus. Dan kan ik in elk geval met jullie babbelen. Ik hoop echt dat tv & i-net bij ons thuis snel weer doen, dan kan mijn vriend thuis weer werken en zijn we weer lekker samen!

Sorry meiden voor het hele verhaal, maar wou het goed uitleggen.

Door die bijeenkomst vandaag en dat gereis ben ik nu erg moe.
Ik spreek jullie vast morgen weer. Al moet ik ff kijken of dat gaat lukken
Want wil proberen wat langer te slapen en morgeng aan we ff naar mijn vriend zijn oma. Van wie haar man net is overleden. En ik moet natuurlijk ook nog naar huis rijden. Maar komt goed! Tot snel!

Liefs Nathalie

Ik kom ff trots mijn bannertje laten zien, hihih

Vanmiddag gaan we ff naar de oma van mijn vriend
Vanmorgen was kerkdienst en daarbij is verteld dat haar man is overleden
Ben benieuwd of ze nu nog zo sterk is of dat het meer tot haar doordringd
Haar zus is bij haar en krijgen veel mensen over de vloer
Maar ik wil voordat ik naar huis moet toch nog wel ffies langs

Ik ga denk ik hier nog ff lekker in bad, want dat hebben we thuis niet, hihih

Liefs Nathalie

Goedemorgen!!   Ik bedoel.. Goedemiddag!!

MaikeSanne: Nee nog helemaal niks aangevraagd hihi.. Kraamzorg moet ik wel binnenkort even doen, blije doos enzo nog helemaal niks.. kWacht eerst maar ff tot ik de 12 weken voorbij ben! Nog tijd zat!! Toch wel een gek verhaal met je ei? Maar misschien is het omdat je een lange cyclus hebt dat je ei er ook langer over doet ofzoiets? Anders zou je miss. ff ha moeten bellen of die weet hoe dat precies zit!!

Fritz: Gelukkig is je schoonpapa zo weer terug in NL! kHeb heb je vanmorgen ook al gezegd, maar ben heel blij voor je!!

Hier komen vanmiddag een bevriend stel op bezoek! Zij hebben in januari een kleine gekregen, en ze komen vanmiddag ons huisje ff bekijken!! Denk dat we hun gewoon een rondleiding geven, en dan ook de babykamer (waar de commode, het bedje en kinderwagen al staan) laten zien.. Kijken of het doordringt!!

Liefs!

Ow ja ps.. Als we onze banners gewoon in ons NOD- Zwangerlijstje plakken, blijven ze gewoon doorlopen alsh et goed is! Das wel leuk!

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Hi Meiden,

Goed idee van je Mitsj om onze bannertje in nodlijstje te zetten! Leukleuk!
Hebben jullie de babykamer al helemaal ingericht? Hebben jullie dat al gekocht of gekregen ofzo?

Helppp ik krijg mijn broek niet meer dicht. Ben nu 6 weken zwanger en krijg nu mijn broek al niet meer dicht. Zwarte dunne lekkerzittende broek, grrr. Ben bang dat ik mijn spijkerbroek ook niet meer pas dan. Dat word morgen maar ff broeken passen welke nog wel of niet passen. Tis toch wat.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan