Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi

Nathalie,
Gecondoleerd met dit verlies. Wat een naar bericht. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
Knuffel voor jullie.

Mitsj,
Heb het me collega's verteld. Ze waren allemaal door het dolle heen. haha.
Ze zijn al namen aan het verzinnen, en noemen me nu moedertje.
Haha, zegt me baas, heb maandag een achtste persoon nodig, zeggen ze allemaal ja, maar we zijn al met acht hoor. haha. Ze vinden het dus allemaal echt super. Was echt een leuke dag vandaag op me werk.
Ja, kans is nu nog klein dat het mis gaat. Ben ik blij om. Ook maar andere kleding geregeld, haha, want dit schiet nu ook niet meer op. hihi.

Frieda,
hoe gaat het met je schoonvader?

Maaike sanne,
Ik heb foto's mee naar huis gekregen. En mee naar me werk genomen, iedereen moest ze natuurlijk zien he, haha,staat er een man tussen, tja, die vond het allemaal wel goed zo, haha, hij had er niet veel mee. terwijl me collega's een soort van hysterisch werden, haha.
Eentje zei, ja meis, daarom eet je zoveel, ik zit nu tegenwoordig voor me dienst en tussen mn dienst aan het fruit, iets wat ik anders nooit doe. hihi, dus dat viel al wel beetje op. dat ik echt wat te eten moest. haha.

Nou dames, ik ga ff poetsen en boodschappen doen, vanavond collega van vriend op visite, eentje die het als enige nog maar weet op vriend zn werk. hihi.

Fijne dag allemaal,en fijn weekend.

Liefs

Hi Lieve meiden, hier gaat het allemaal wel redelijk hoor. Mijn schoonmams had niet zo'n goede band met haar stiefvader, maar voor haar moeder vind ze het wel heel sneu en is vandaag ook daar naar toe gegaan om te helpen met rouwkaarten schrijven enzo. Ze heeft gisteren heel veel telefoontjes na familie gedaan. En hier thuis met de was bezig, had ze al boven legd, want mijn schoonpaps is weer terug van week filmfestival, dus veel was. Maar dat heb ik er al bijna door. Steeds ff als ie piept een nieuwe aan zetten. En hoef verder niet te tillen ofzo, dus lukt me prima. Ik ben vanmiddag ff lekker in bad geweest. Ik merk nu mijn buik wel wat meer hoor. Vandaag lekker joggingbroek aan en shirtje, ben de deur niet uitgeweest. Gelukkig is het nu weekend en is mijn vriend ook vrij. Die heeft vannacht heel onrustig geslapen en gedroomd. Hij lag op gegeven moment me opgetrokken benen in bed en te dromen dus hem wakker geschud en kus gegeven en toen viel hij weer in slaap. Hij stond op met hoofdpijn, is gaan proberen te werken, maar ging niet, dus is in bed gekropen. Denk dat het hem toch wel wat doet allemaal. Vanmiddag is hij toch nog ff gaan werken.

Bloemetje wat leuk dat iedereen zo reageerde meis. Mijn ouders zijn nog steeds helemaal hyper. Ze zijn zelfs al samen de stad in gegaan babykleertjes en kinderwagens kijken, hihihih. Mijn paps wou dat graag, gek hè. Mams zei maar het duurt nog wel heel lang, ja maar gewoon kijken mag toch wel. Mag hopen dat ze geen bekenden tegen zijn gekomen (vast wel, want was in de stad 15 km van huis, waar ze meer winkelen) Dus het word tijd dat ons aapje groeid, want opa & oma houden het niet lang meer vol om het niet tegen iedereen te vertellen, hahah. Ik wil er toch wel eens ff over hebben, want ik word er een beetje kriebelig van. Ik wil dit allemaal gewoon rustig meemaken, tis nieuw en spannend en vind het soms best eng allemaal. En hoef er niet keer op keer over te hebben.

Wij gaan nu ff eten, mijn schoonmams is net terug van Oma en schoonpaps is aan het koken dus dat scheeld.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  

Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Hoi hoi!

Ik wilde jullie ff laten weten dat ik Fritzie toevallig sprak op MSN vanavond! Zij heeft er ivm de situatie met haar schoonpapa niet helemaal het koppie naar staan om hier te reageren, dus dat doe ik even voor haar (in overleg met haar uiteraard) om jullie een beetje op de hoogte te houden!
Ze weten nog steeds niet wat er precies met hem aan de hand is, er is wel een MRI geweest maar er is nog geen duidelijkheid. De artsen zijn het er wel over eens dat hij vervoerd mag worden naar Nederland, en er is een plekje in het ziekenhuis vrijgekomen vlak bij hen in de buurt dus nu is het wachten tot er een geschikte vlucht naar Nederland is! En dan is het natuurlijk afwachten, hoe het hier verder gaat.. Vervelende tijden! We moeten allemaal duimen dat het goedkomt voor onze lieve Fritzie!!!!!!

Groetjes,
Mitsj

Hoi Mitsj,

Wat lief dat je even neerzet hoe het met Frieda gaat, dat je haar hebt gesproken.

Frieda, sterkte. Lijkt me een erg moeilijke periode.
Ik hoop dat hij snel naar Nederland kan komen, dat jullie bij hem kunnen zijn, en ze snel weten wat er met hem aan de hand is.
En dat ie er weer bovenop komt.
Ik denk aan jullie.
Veel sterkte voor jullie allemaal.

Liefs

Frieda! Ik hoop dat hij gauw in NL is.. Veel sterkte nogmaals!

Mitsj. dankje wel.

Nathalie wat bedoel je met dit? Ik snap het niet helemaal..
Ik wil er toch wel eens ff over hebben, want ik word er een beetje kriebelig van. Ik wil dit allemaal gewoon rustig meemaken, tis nieuw en spannend en vind het soms best eng allemaal. En hoef er niet keer op keer over te hebben.

Hier alles goed.. nu afwachten.

Liefs Jazzie

Hoi

Nathalie, ik vraag me net als jazzie eigenlijk ook af wat je ermee bedoelt.
Dat je ouders er veel met bezig zijn, erg blij zijn, maar dat jij af en toe ook over wat anders hebben wil?
dat kan ik best begrijpen. Altijd erover bezig zijn is ook niet leuk meer.
Had ik gister op mn werk, na een tijdje had ik het er wel mee gehad hoor.

Gister had ik goede dag, vandaag weer een grote baaldag, niet lekker, en vanavond bbq, ik hoop dat ik wat opgeknapt ben dan, en er vannacht niet te veel last van ga hebben.

Liefs

Hoi Hoi,

Zo... Eerst wil ik even sorry zeggen omdat ik ff niets liet horen maar kon het ff niet opbrengen! Ben echt, sinds het nieuws van mijn schoonpapa, vanaf dinsdag helemaal van de rel.... Heb wel aardige momenten hoor maar voel me kut en er komt gewoon ff te veel op me af de laatste paar weken!
Savonds ben ik verschrikkelijk moe en heb ik nergens geen zin meer in! dus vandaar dat ik hier ook ff niet te vinden was. Met dank aan Mitsj dat ze hier even wat neergezet heeft zodat jullie je geen zorgen hoefde te maken!
Maar goed, morgenochtend kom hij eindelijk naar nl... hij is dan smiddags in het ziekenhuis en dan kunnen we morgenavond eindelijk naar hem toe!
Het gaat al wel weer iets beter met hem, zijn geheugen is zo goed al terug...
hij kan weer naar de wc lopen (al moet je je daar niet veel bij voorstellen) en praten gaat ook aardig al is dat nog wel met dubbele tong. Ben erg bang voor wat we morgen gaan zien! Ben bang dat ik verschrikkelijk ga huilen maar hoop dat ik me iig groot kan houden tot we in de auto terug zitten maar dat is een zorg voor later! Ben al blij dat we niet nog langer hoeven te wachten tot hij terug komt!
Ze weten jammer genoeg nog steeds niet wat het precies is en dat vind ik ook best eng... hoop dat het uiteindelijk allemaal "meevalt".

Ik ga nu ff proberen op jullie reacties te reageren... sorry als ik wat vergeet of iets door elkaar haal.....

Bloemetje, Fijn zeg dat de echo goed was! Hele geruststelling!!
En leuk dat ze zo positief op je werk reageren!

Nathalie, Gecondoleerd! Jeetje zeg... geluk en verdriet ligt weer erg dicht bij elkaar!
Nu ook al positiekleding gekocht... Leuk zeg!! Nog ff en dan vervloek je het! :D

Maike Sanne, Hoe bevalt het oppassen?? En hoe gaat het verder met je?? Heb je noou al eens een positieve test gehad?? hoop het voor je!

Jazzie, Jij als het goed is net je ei gehad??? Hoop dat je er wat mee hebt kunnen doen :p

Ow ja... Met Kyra gaat het trouwens helemaal goed! De abkuur is nu gestopt en zijn nu met de preventieve ab begonnen... over twee weken weer naar de ka en dan zien het het allemaal wel weer!
De schimmelinfectie is ook helemaal verdwenen mede door een magisch zalfje van de dokter!! Ons vrolijke dodootje is weer helemaal terug :D

Hoop dat jullie zo weer een beetje bijgepraat zijn! En jullie zijn echt mega lief :D

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan