Zwanger worden of niet? Deel 3.

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 22 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Zo dames,
Was ik weer, net bij de verloskundige geweest.
Ze zei gewoon aan te houden dat ik nu 8 weken en paar dagen ben, aan de hand van mijn vroege positieve test, zei denkt zelfs dat ik nog paar dagen langer ben, haha. en het dus 15 april word in plaats van 17 april.
Over twee weken echo in het ziekenhuis. Spannend, moet werken dan, tijdens mijn pauze een echo geregeld, maar ga even proberen om dan vrij te kunnen krijgen, moet nog wel lukken denk ik, geef baas de keuze, of tijdens pauze weg, maar niet weten wanneer ik terug ben, of vrij geven, haha.

Enkel gaat ze met gyn overleggen of ik bij haar onder controle moet komen. ik neem medicatie voor mn hartkloppingen, volgens dokter kan dit heel geen kwaad. maar vk wil het uitsluiten samen met gyn, en kijken of ik daar onder controle moet of niet, of wat zei daarvan vind, om deze medicatie te slikken.
Ze belt me morgen of woensdag daarover.

Liefs

Bloemetje!
Nog 2 weekjes! En dan weer een echo.. Super..
Ik hoop dat je bij de vk mag blijven voor je..
Die zijn vaak toch net wat vriendelijker.. Minder afstandelijk!

Meiden hoe is het met de rest?!

Liefs Jazzie

Hoi,

Ja, hoop ook dat ik bij vk mag blijven.
Ik heb wel aangegeven thuis te willen bevallen, maar zij denkt dat ziekenhuis toch beter is voor me. door de medicatie. Baal er wel van, maar ja, ik denk dat het medisch toch beter zal zijn. Maar daar hebben we nog even voor. hangt beetje er vanaf wat gyn zegt tegen vk.
Dus hopen maar. hihi.

Hoe gaat het met de rest?
Liefs.

Hoi hoiii dames !!

Ohhh... ik ben opnieuw verliefd geworden op mn hubby !!
Hij was vandaag dus ziek thuis.. en toen moest de oudste naar de peuter dus zei hij ik pas wel op beebs.. En toen ik trug kwam (stiekum) zag ik m met beebs spelen ...
Echt was zoooo lief !!
Ik zei al tis omdat je te ziek bent maar anders dan meteen een baby maken hahaha !
Hij knapt gelukkig al wat op, maar denk niet dta klussen er in zit.. dus ei blijf er nog maar even !!

Bloemetje.. Afwachten dus of naar gyn of vk..     En nog twee weken dan weer een echo gaat snel hoor !

Verder geen nieuws....   Dikke zoen !

Hoi,

Maaike Sanne,
Wat lief, hihi, dan smelt je helemaal he. Heerlijk. hihi.
Ik heb dat ook, als ie met me broertje aan het spelen is, of met zn neefjes, heerlijk om te zien.

Ja, Spannend hoor, het afwachten gyn of vk, maakt me eigenlijk niets uit, zolang ze ons maar goed in de gaten houden vind ik het prima.
Morgen maar vrij vragen voor 25 september. Voor de echo, kan ik meteen bloed laten prikken ervoor hier in het dorp, verloskundige wil dat het hier in het dorp word gedaan, maar als ik geen vrij krijg laat ik het in het ziekenhuis doen, na mn werk, met uitdrukkelijk erbij te zeggen dat het naar verloskundige moet worden gestuurd, en alles moet worden gecontroleerd.
Het word nu wel allemaal wat werkelijker. en spannender. vandaag ook het gevoel dat mn buik zo opgeblazen is. heel gek.

Vanavond gaan we het vriend zn oma vertellen waarschijnlijk, wanneer vriend over uurtje van het sporten terug is. haha, en dan zal het wel heel snel de familie rond zijn denk ik. morgen twee tantes van hem die het meeste voor hem betekenen.

liefs

Hi Meiden, hier ook weer ff teken van leven van mij hoor
Hele dag niet op forum geweest, uniek voor mij, hihih
Komt ook omdat ik thuis nog steeds geen tv & i-net heb
Mijn vriend nu nog bij zijn ouders moet zijn ivm zijn werk
En ik nu bij mijn ouders ben, omdat ik anders helemaal alleen in grote huis
Zonder tv en i-net. Overdag heb ik revalidatie therapie en afspraken dus ben ik er niet.
"s avonds eet ik daar, omdat ik dan niet hoef te koken naar drukke dag, alleen voor mezelf. En dan kijk ik daar tv, omdat ik thuis niks heb. En zou ik laat in de avond naar huis gaan om alleen te slapen en die ochtend weer naar mijn ouders om bijv. ff mail te kijken ofzo voordat mijn dagje weer begint. Nou dan kan ik hier net zo goed ook slapen, hihih. Mijn broertje en zijn vriendin slapen hier vannacht ook. Dus mams heeft de kinders weer thuis hihih.

Wat fijn dat ze allemaal zo met je mee denken en mee leven Bloemetje. En over twee weken jullie echo spannend hoor. Je zult vast wel vrij krijgen. Hoe voel je je verder meis.

Ohhh Maike Sanne *zwijmel zwijmel* lief hoor om je mannetje dan zo te zien met die kleintjes. Je ei nog steeds niet gevonde meis? Ook niks gevoeld? Wel vreemd hoor. Moet je toch maar ff in de gaten houden dan, anders ff langs de ha ofzo? Gaat ie verder goed met je meis?

Hier gaat het opzich wel goed. Heb alleen nu al ruzie met mijn broeken. Heb zoals het nu lijkt nog maar 1 broek dat past, erg hè. Spijkerbroek die ik vorige week nog aan kon (het zij wel strak) kan ik nu niet eens meer over mijn billen krijgen. Nou tis toch erg. Ben niet aan het snoepen gegaan ofzo. En tis net of mijn buik met de dag groeit (dat is natuurlijk niet zo, maar toch, hihih) Heb vandaag gesprek gehad bij revalidatie arts, want die hadden team bespreking gehad. En moest daarna naar fysio. Beide reageerde heel leuk en me feliciteren enzo. Heb het al verteld, omdat ze het toch ook te horen krijgen als het mis gaat. En als ik nu iets heb het bespreekbaar kan maken. En van ergo krijg ik op gegeven moment tips enzo qua tillen e.d. dus dat is wel fijn.

Morgen mijn eerste gepsrek bij vk, wel beetje spannend, wat me te wachten staat. Maar denk gewoon informatief, eerste gesprek. Ben benieuwd wanneer we echo mogen maken. Maar dat horen jullie dan zo snel mogelijk.

Nu ga ik slapen. Morgen ochtend lekker ff zwemmen ivm vanavond. Weltrusten meiden en tot snel.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:      
Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 22 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Terug
Bovenaan